188e km van az autóban, a 180e km-es szerviz óta belement egy 1L-es, és egy 4L-es flakon olaj. Ami persze még így is bőven messze van az 1L/1000 km-es fogyasztástól, de valahogy nem szeretném egy Toyota esetében állandóan az olajszintet lesni, ez nem Toyotára vall, Toyotához nem méltó dolog.
A kaput a legutóbbi kb 1600 km-es túra tette be, az elején a szint fullon volt természetesen, és kb 1200 km megtétele után (természetesen az autópályán, hol máshol) egyszer csak felvillant az alacsony olajszint ikonja (ez a sárgás, nem a piros). És persze autópálya lévén, a legelső kút egy MOl volt, és ott kellett vennem 9300 Ft-ért egy 1L-es flakont, hogy utána töltsek. Szinte semmi nem volt már benne a nívópálca szerint... Szóval ezt megelégeltem, méltatlan egy Avensishez ez a dolog (főleg, hogy olajflakonnal a csomagtartóban flangáljak vele). Egyébként vicces volt, mert a kutas rögtön azt kérdezte, hogy VW-m van-e, amikor olajutántöltés végett nézegettem a kínálatot.