Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3732184 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13860 Dátum: 2017.09.23 21:13:31 »
Milyen műszered van és mennyire vagy vele elégedett? MS509-en szembejött ebay-en a minap, nagyon gondolkozom hogy megrendeljem, 10k körül itthon van és nem kell vele okostelefonozni.
sima ebayes obd2 kütyü. már vagy 6éves. még kleingy rendelte nekem vhonnan.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9387
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13861 Dátum: 2017.09.23 22:13:16 »
megeshet. guglizz rá!!!
Megtörtént, azért írtam, hogy az oldal nem létezik.
A guglinak is csak mentett oldalképe van csak  ;)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13862 Dátum: 2017.09.23 22:59:15 »
www.varrga.hu
vagy bestkarpit
Köszi!

Megtörtént, azért írtam, hogy az oldal nem létezik.
A guglinak is csak mentett oldalképe van csak  ;)
De én tudok egy rövidebb utat az erdőn át... :D

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13863 Dátum: 2017.09.23 23:15:56 »
Megtörtént, azért írtam, hogy az oldal nem létezik.
A guglinak is csak mentett oldalképe van csak  ;)
nemnéztem utána, fejböl pengettem.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13864 Dátum: 2017.09.23 23:16:21 »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13865 Dátum: 2017.09.23 23:50:27 »
Lehet nincs összefüggés közötte, ezt hallottam több embertől is. Én elismerem, hogy "autós-műszaki tudásom" hagy kívánnivalót maga után, izzót még kicserélek, de olajcseréhez már szervizbe megyek.  :innocent:
Így lehet semmi köze a katalizátornak az olajevéshez, az olajat az autó viszont csipegeti, és mivel nem látni tócsát alatta, valahova csak "elszökik", és erre írták többen is már, hogy a katalizátornak sem biztos, hogy jót tesz az ajánlott csereperiódusnál gyakoribb olaj(után)töltögetés.

Egyébként magának a katalizátornak ha hibája lesz, az érezhető lesz az autó teljesítményén/futásán, vagy csak egyszerűen füstölni fog, vagy mik lehetnek ennek a jelei? Én csak egy user vagyok, aki használja az autót A-ból B-be eljutni, ezt elismerem.  :innocent: ;)

Remélhetőleg nem villan fel újra az ikon, természetesen figyelni fogom.
Nem fog füstölni, "csak" nem fog menni az autó. Eleinte csak kicsit veszít a teljesítményből, azután viszonylag gyorsan romlik (pár száz km), az összeomláskor már 30 km/h a végsebesség. De ahhoz igen sok kilométer kell, hogy összeomoljon a katalizátor. 200e környékén ez még nem fenyeget. Nekem is kb ennyi km-nél jelent meg először a motor-piktogram, és 510e-ig húzta. Ha hosszabb ideig meg akarod tartani az autót, érdemes kicseréltetni most a katalizátort, és akkor megint nyugtod lesz 200e km-ig. (kilométerenként ~1 forint a katalizátor költsége...)

Optimus86

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 134
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13866 Dátum: 2017.09.24 15:42:13 »
Üdv!

Sajnos összetört a 2.0L-es benzines FL előtti T22 Avensisünk, így jelenleg nincs autónk.:(
Avensis guruktól kérek majd tanácsot, hogy 1.5 millió Ft körül a T25 Avensis mennyire ajánlott vétel? 2.0L-es benzines motorral venném és 5 ajtós Liftbacket. Minél jobb felszereltséggel. Van valakinek pdf-es anyaga, hogy az akkori felszereltségi szintek pontosan mit tartalmaztak? Köszi!

(Másik kiszemelt, mely kívül és belül is jobban tetszik az az első generációs, de 2005-ös FL utáni Mazda 6 lenne 2.0L-es 147 lovas, 6 sebességes váltóval. Tudom a legtöbb rohad, de hátha találok nem rohadósat. A rohadáson felül is lebeszélnétek a Mazdáról?)

din90

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 17
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13867 Dátum: 2017.09.24 15:47:19 »
www.varrga.hu

Előző autóm kormányát ők bőrözték (+ kézifék szoknya). Ha ugyanazon a színvonalon dolgoznak mint ca 8-9 éve (és miért ne dolgoznának?!), akkor bátran ajánlom őket. (Mondjuk ez a Pacsirtamező utcai műhely volt.)
« Utoljára szerkesztve: 2017.09.24 15:50:37 írta din90 »
„A versenyzés az élet. Ami előtte vagy utána történik, várakozás.”

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13868 Dátum: 2017.09.24 16:12:37 »
Üdv!

Sajnos összetört a 2.0L-es benzines FL előtti T22 Avensisünk, így jelenleg nincs autónk.:(
Avensis guruktól kérek majd tanácsot, hogy 1.5 millió Ft körül a T25 Avensis mennyire ajánlott vétel? 2.0L-es benzines motorral venném és 5 ajtós Liftbacket. Minél jobb felszereltséggel. Van valakinek pdf-es anyaga, hogy az akkori felszereltségi szintek pontosan mit tartalmaztak? Köszi!

(Másik kiszemelt, mely kívül és belül is jobban tetszik az az első generációs, de 2005-ös FL utáni Mazda 6 lenne 2.0L-es 147 lovas, 6 sebességes váltóval. Tudom a legtöbb rohad, de hátha találok nem rohadósat. A rohadáson felül is lebeszélnétek a Mazdáról?)

Mikor én keresgéltem családi autót sokáig a Mazda 5 volt porondon a tolóajtók miatt, de aztán megtudtam, hogy pl a 2.0l 145le moci Ford..
Kicsit elment tőle a kedvem..

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13869 Dátum: 2017.09.24 16:50:59 »
Van valakinek pdf-es anyaga, hogy az akkori felszereltségi szintek pontosan mit tartalmaztak? Köszi!

Nem pdf, de eléggé összetett kis anyag, bemásolom ide.  ;)

Megpróbálom dióhéjban összeszedni  ;) .
*Volt az alap fapad (ennek nem is volt felszereltségbeli elnevezése, pusztán "Avensis").
De ebben is már széria volt:
-vezető, utasoldali és oldallégzsákok, függönylégzsákok, vezető oldali térdlégzsák
-a légkondi, de kézi/tekerős, és 1 zónás kivitelben
-a cd-s/kazettás rádiós fejegység
-első elektromos ablakemelők
-távirányítós központi zár
-elektromosan állítható és fűthető külső tükrök

*Az 1-el magasabb felszereltség neve volt a Sol (Technic esetében alu borítással, Elegant esetében fadekorral) szint, és az alábbiakat tartalmazta pluszban a fapadhoz képest
-hátul is elektromos (Aut funkcióval és becsípődésgátlóval ellátott) ablakemelők
-első és hátsó kartámasz (szövet borítással)
-esőérzékelős ablaktörlő
-elektromosan behajtható külső tükrök
-fényre sötétedő belső visszapillantó tükör
-fedélzeti számítógép (a kormányról is vezérelhető)
-2 zónás, Automata klíma
-Hifi berendezés Alu dekorral
-Bőrbevonatú kormánykerék és sebességváltókar (alu dekorral)
-Választható sötét vagy világos kárpitozás
-"Avensis" feliratú küszöbdíszlécek
-Megvilágított piperetükrök a napellenzőknél (vezető és utas oldalon)
-2.4-es motor esetében széria a tempomat
-Első ködlámpák
-Karosszéria színére fényezett alsó oldalsó küszöb

*A Sol felett az akkori 1 db 2.0 dízel motorral a Comfort volt párosítható, mint a csúcsmodell, ebben a Sol-on felül:
-Elektromosan állítható első ülések
-Elektromosan állítható deréktámasz
-Fűthető első ülések (fokozatmentesen állítható intenzitással)
-Bőrbelső (választható fekete vagy bézs színben)
-Bőrborítású első és hátsó kartámasz
-Bőrborítású zsebek az első ülések háttámláján
-Bőrborítású kartámasz és ajtóbehúzó az ajtókon
-16"-os könnyűfém keréktárcsák (teljes értékű pótkerék, 16"-os alufelnivel)
-Hátsó szélvédőn napfényvédő roló (Wagon esetében nem)
-Tempomat
-Első szélvédő jégmentesítő funkcióval (fűtőszálas)
-Dönthető első fejtámlák
-Opcióként rendelhető volt hang vezérelt (4 nyelvű), DVD-s Navigációs rendszer, távirányítóval

*Az Executive pedig a Comforton felül az alábbiakat tartalmazta:
-Xenon fényszórók, Aut terhelésérzékelős magasságállítással
-Fényszóró-mosó
-17"-os könnyűfém keréktárcsák, 215/45-ös gumikkal (teljes értékű pótkerék, 17"-os alufelnivel)
-Bizonyos országokban a 2.4-es motorhoz elektromos mozgatású üveg napfénytető is járt.

Tehát az ilyen Sol Comfort és Sol Executive elnevezések tévesek, de mivel ezt az importőr is már így forgalmazta a 2003-as bevezetéstől, így ez ragadt meg a köznyelvben, és az okmányirodán, műszaki lapokon is így tévesen szerepel mindenhol a felszereltség-elnevezés.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Optimus86

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 134
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13870 Dátum: 2017.09.24 17:09:37 »
Nem pdf, de eléggé összetett kis anyag, bemásolom ide.  ;)

Megpróbálom dióhéjban összeszedni  ;) .
*Volt az alap fapad (ennek nem is volt felszereltségbeli elnevezése, pusztán "Avensis").
De ebben is már széria volt:
-vezető, utasoldali és oldallégzsákok, függönylégzsákok, vezető oldali térdlégzsák
-a légkondi, de kézi/tekerős, és 1 zónás kivitelben
-a cd-s/kazettás rádiós fejegység
-első elektromos ablakemelők
-távirányítós központi zár
-elektromosan állítható és fűthető külső tükrök

*Az 1-el magasabb felszereltség neve volt a Sol (Technic esetében alu borítással, Elegant esetében fadekorral) szint, és az alábbiakat tartalmazta pluszban a fapadhoz képest
-hátul is elektromos (Aut funkcióval és becsípődésgátlóval ellátott) ablakemelők
-első és hátsó kartámasz (szövet borítással)
-esőérzékelős ablaktörlő
-elektromosan behajtható külső tükrök
-fényre sötétedő belső visszapillantó tükör
-fedélzeti számítógép (a kormányról is vezérelhető)
-2 zónás, Automata klíma
-Hifi berendezés Alu dekorral
-Bőrbevonatú kormánykerék és sebességváltókar (alu dekorral)
-Választható sötét vagy világos kárpitozás
-"Avensis" feliratú küszöbdíszlécek
-Megvilágított piperetükrök a napellenzőknél (vezető és utas oldalon)
-2.4-es motor esetében széria a tempomat
-Első ködlámpák
-Karosszéria színére fényezett alsó oldalsó küszöb

*A Sol felett az akkori 1 db 2.0 dízel motorral a Comfort volt párosítható, mint a csúcsmodell, ebben a Sol-on felül:
-Elektromosan állítható első ülések
-Elektromosan állítható deréktámasz
-Fűthető első ülések (fokozatmentesen állítható intenzitással)
-Bőrbelső (választható fekete vagy bézs színben)
-Bőrborítású első és hátsó kartámasz
-Bőrborítású zsebek az első ülések háttámláján
-Bőrborítású kartámasz és ajtóbehúzó az ajtókon
-16"-os könnyűfém keréktárcsák (teljes értékű pótkerék, 16"-os alufelnivel)
-Hátsó szélvédőn napfényvédő roló (Wagon esetében nem)
-Tempomat
-Első szélvédő jégmentesítő funkcióval (fűtőszálas)
-Dönthető első fejtámlák
-Opcióként rendelhető volt hang vezérelt (4 nyelvű), DVD-s Navigációs rendszer, távirányítóval

*Az Executive pedig a Comforton felül az alábbiakat tartalmazta:
-Xenon fényszórók, Aut terhelésérzékelős magasságállítással
-Fényszóró-mosó
-17"-os könnyűfém keréktárcsák, 215/45-ös gumikkal (teljes értékű pótkerék, 17"-os alufelnivel)
-Bizonyos országokban a 2.4-es motorhoz elektromos mozgatású üveg napfénytető is járt.

Tehát az ilyen Sol Comfort és Sol Executive elnevezések tévesek, de mivel ezt az importőr is már így forgalmazta a 2003-as bevezetéstől, így ez ragadt meg a köznyelvben, és az okmányirodán, műszaki lapokon is így tévesen szerepel mindenhol a felszereltség-elnevezés.

Egész korrekt a Sol is. De jó lenne kifogni egy jó gazdás példányt.:) Esetleg valamelyik korrekt fórumtag nem szeretné mostanában eladni a járgányát?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13871 Dátum: 2017.09.24 18:55:59 »
...
Valld be, hogy előző életedben Toyota lexikon voltál. :D

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13872 Dátum: 2017.09.24 21:37:13 »
Üdv!

Sajnos összetört a 2.0L-es benzines FL előtti T22 Avensisünk, így jelenleg nincs autónk.:(
Avensis guruktól kérek majd tanácsot, hogy 1.5 millió Ft körül a T25 Avensis mennyire ajánlott vétel? 2.0L-es benzines motorral venném és 5 ajtós Liftbacket. Minél jobb felszereltséggel. Van valakinek pdf-es anyaga, hogy az akkori felszereltségi szintek pontosan mit tartalmaztak? Köszi!

(Másik kiszemelt, mely kívül és belül is jobban tetszik az az első generációs, de 2005-ös FL utáni Mazda 6 lenne 2.0L-es 147 lovas, 6 sebességes váltóval. Tudom a legtöbb rohad, de hátha találok nem rohadósat. A rohadáson felül is lebeszélnétek a Mazdáról?)
Szétnéztem pár német toyota kereskedés oldalán. Elég nehéz dió... (Ha euro lenne az az 1 milla, akkor nekem ez eléggé bejön: https://home.mobile.de/YVEL-DUESSELDORF#des_183151268:wub:
Viccet félretéve:
Ez egy nagyon jó vétel lenne, de még egy fél millát hozzá kéne toldani: https://home.mobile.de/DITHALLESAALE#des_248412671
Mást nem találtam, ami megbízható helyről van.

Ha euroban lenne az 1 milla

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13873 Dátum: 2017.09.24 22:07:53 »
Valld be, hogy előző életedben Toyota lexikon voltál. :D

Nem, csak mivel több Avensis is megfordult már a kezeim alatt, illetve a rokonságból is átcsábítottam pár emberkét Avensis volánja mögé, így érthető, hogy mindig is érdekelt a vele kapcsolatos ismeretanyag.  ;)
De hogy őszintén bevalljam, a T27-es esetében már nincs ilyen "tudás", az autó számomra sajnos hatalmas visszalépés volt a T25-höz, így nem is igazán követtem a felszereltségét, ráncfelvarrást, egyebeket.
Voltam teszt vezetni az autót, ott azzal el is dőlt, hogy nagy valószínűség szerint ebben az életben nem lesz T27-esem.  :innocent: ;) T22-esbe még visszaülnék a nosztalgia kedvéért, hiszen volt a fenekem alatt 1.6 Luna és 2.0 Sol, 1.6 LSE és 2.0td Sol, majd a ráncfelvarrtból az 1.6-os Sol.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13874 Dátum: 2017.09.24 22:12:01 »
Nem fog füstölni, "csak" nem fog menni az autó. Eleinte csak kicsit veszít a teljesítményből, azután viszonylag gyorsan romlik (pár száz km), az összeomláskor már 30 km/h a végsebesség. De ahhoz igen sok kilométer kell, hogy összeomoljon a katalizátor. 200e környékén ez még nem fenyeget. Nekem is kb ennyi km-nél jelent meg először a motor-piktogram, és 510e-ig húzta. Ha hosszabb ideig meg akarod tartani az autót, érdemes kicseréltetni most a katalizátort, és akkor megint nyugtod lesz 200e km-ig. (kilométerenként ~1 forint a katalizátor költsége...)

Ilyen jelenséget még szerencsére nem tapasztaltam, nem produkált.
De lehet ennek a katalizátor cserének is akkor eljön majd lassan az ideje, az autót sokadszorra is megfontolva semmi értelme eladni vagy egy kétes előéletű fiatalabbra lecserélni, hiszen ezen 2 dolgon kívül egyelőre szerencsére teszi a dolgát.  :wub:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61