Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3737829 alkalommal)

0 Felhasználó és 9 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13710 Dátum: 2017.08.23 23:32:02 »
A 2.2 D-Cat-nek mekkora a nyomatéka??? Gondolom az alatt nem ugyanaz a féltengely dolgozik :P
Arra még a felninél is írják, hogy 130 LE másmilyen kell rá. A 6-os váltónál lehet ugyanakkora a szár?


chriska

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 85
    • honlapom
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13711 Dátum: 2017.08.24 03:49:42 »
Arra még a felninél is írják, hogy 130 LE másmilyen kell rá. A 6-os váltónál lehet ugyanakkora a szár?

A 2.2 D-CAT 177 LE gyárilag... 😉🤓🤘

dobó

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13712 Dátum: 2017.08.24 04:41:46 »
Sziasztok nemrég elkezdett erőtlenedni a t22 avém 3000 felett ledadogott és füstölt. Kicseréltem a gázolajszűrőt első körben. De nem lett jobb. Kapott neo evo dieselt azzal picit jobb lett. A megoldás a szűrőtől menő gumicsövek bilincseinek cseréje volt. Most nagyon jó viszanyerte az erejét és mintha dinamikusabban is lehetne hajtani az autót.
Gondoltam leírom hátha jól jön valakinek :-D

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13713 Dátum: 2017.08.24 10:21:07 »
A 2.2 D-CAT 177 LE gyárilag... 😉🤓🤘
Véletlen kimaradt egy "felett" szó LE után. Egyes Toyota lemezfelniknél írják, hogy max 130 LE-ig rakhatók fel. Tehát ezek a 2.2 D-CAT-re nem jók.

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1101
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13714 Dátum: 2017.08.24 10:25:02 »
130 LE-ig van 5x100-as osztókör 54-es agymérettel, a felett az 5x114,3 osztókör 60-as agymérettel.... hátterében a más féltengely, féltengelycsukló, kerékcsapágy lehet.

Azonban ebben van egy csavar... a 2.0 D4 benzines 147 LE a T25-ben, és 5x100-asa van... a 2.0 D4-D-knél pedig van ilyen is olyan is:

http://toyota.gumi.hu/
talán a FL előtti 116LE az 5x100, az FL utáni 126 LE a 5x114,3 ??? ezt még sosem jártam körül...
« Utoljára szerkesztve: 2017.08.24 10:39:28 írta Deka »
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13715 Dátum: 2017.08.24 12:42:26 »
130 LE-ig van 5x100-as osztókör 54-es agymérettel, a felett az 5x114,3 osztókör 60-as agymérettel.... hátterében a más féltengely, féltengelycsukló, kerékcsapágy lehet.

Azonban ebben van egy csavar... a 2.0 D4 benzines 147 LE a T25-ben, és 5x100-asa van... a 2.0 D4-D-knél pedig van ilyen is olyan is:

http://toyota.gumi.hu/
talán a FL előtti 116LE az 5x100, az FL utáni 126 LE a 5x114,3 ??? ezt még sosem jártam körül...

nálam FL utáni a verda, de 5x100-as kell rá..
én inkább a félrendszerre tippelnék, a bosch-hoz 5x100 kell, a japánhoz (már ha van ilyen) 5x114,3

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1101
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13716 Dátum: 2017.08.24 14:48:04 »
Féket illetően:
Benzinesek ugye mind 5x100, de az
-1,6 és 1,8 első tárcsája 277mm
-2,0 és 2,4 első tárcsája 295mm
Dízeleknél:
- minden féktárcsa 295mm függetlenül az osztókörtől, ami többnyire az 5x114,3

Kezdek bekavarodni. :clap:
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13717 Dátum: 2017.08.26 10:18:23 »
Csak a 2.2 dízelé 114. Nem olyan bonyolult ez.

Summer

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13718 Dátum: 2017.08.27 17:55:50 »
..csak egy tipp, de a gázt és a szűrőt ellenőrizted?

Most nem, de már volt feltöltve...

Szóval lassan 20000km, és 500eHUF után diplomám lesz nekem is ebből a szemétből.

AC kapcsoló villogása 99% hogy "A/C clutch relay", amit amúgy nem így hívak a bizti táblán.

Azért villog, mert nincs szinkronban a főtengely és a kompresszor tengelye.

Kürt relével megcserélve hibátlan, úgyhogy veszek egy relét. A következő hibánál meg felgyújtom az egészet.

Summer


Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13719 Dátum: 2017.08.29 09:45:08 »
Most nem, de már volt feltöltve...

Szóval lassan 20000km, és 500eHUF után diplomám lesz nekem is ebből a szemétből.

AC kapcsoló villogása 99% hogy "A/C clutch relay", amit amúgy nem így hívak a bizti táblán.

Azért villog, mert nincs szinkronban a főtengely és a kompresszor tengelye.

Kürt relével megcserélve hibátlan, úgyhogy veszek egy relét. A következő hibánál meg felgyújtom az egészet.

Summer

Amikor nekem ilyen volt a T22 Avensisen, akkor az volt a baj, hogy nagyon megnőtt a nyomás és a hőmérséklet, mert a hűtő el volt koszolódva. (a lökhárító maszk mögötti nagy klímahűtő)
Kitakarítottál, és helyre állt a rend.
Az, hogy a kompresszor és a főtengely között szinkront tudná figyelni a jármű, az nekem új. Én úgy tudom, a kompresszoron nincs sebesség, vagy forgás jeladó.
De ha a kompresszor kuplung nem húz be, relécserével viszont igen, akkor ott lesz valami. A relét könnyedén ki lehet mérni, de persze a "donor" a legjobb megoldás..

ne gyújtsd fel, mert akkor marad a nyakadon egy rakás rozsdás vas, azzal meg nem tudsz elmenni a boltba se.... :)

Bratac

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 498
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13720 Dátum: 2017.08.29 14:46:05 »
2004es Aveban az izzócsere során derült ki, hogy a foglalat megolvadt/eltört. A szaki teljes fényszórócserét írt elő. Bárdinál néztem, 22.000ért elhozható az utángyártott. Toyotát meg sem kérdeztem még. Jó lesz nekem az utángyártott is, ugye? Köszi
2004 Avensis Wagon 1.8  Sol Elegant

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13721 Dátum: 2017.08.29 15:59:01 »
2004es Aveban az izzócsere során derült ki, hogy a foglalat megolvadt/eltört. A szaki teljes fényszórócserét írt elő. Bárdinál néztem, 22.000ért elhozható az utángyártott. Toyotát meg sem kérdeztem még. Jó lesz nekem az utángyártott is, ugye? Köszi
T25-be Depoval van jó tapasztalat, TYC-el nem annyira. Érdekes, hogy T22-nél pont fordítva van, ott TYC bizonyult jobbnak. Igaz, hogy ez gyártási menetenként is változhat... A gyári fényszóró márkaszervízből beszerezve 105.000 forint mostanság, nem igazán reális. Egy T25 FL bontott lenne a legjobb, az nem érintett már a problémában és 20-25 körül megvan. Lehet megéri körbetelefonálni a Toyota bontókat.

kugyu21

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 269
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13722 Dátum: 2017.08.29 20:32:59 »
Sziasztok, tudom, hogy kicsit OFF itt, de hátha másnak is volt már ez probléma, és amúgy sem találtam jobb helyet.
Szóval a közeljővőben egy kajakot szeretnék szállítani az autómmal, autópályán, és egy kicsit tanácstalan vagyok. A hajó 4.40 hosszú, és a tetőtartó 1méteres távolsága nem támasztja eléggé alá, billeg. Elől és hátul kellene lekötni, és kézenfekvő lenne a vontatószemekhez, de azok annyira az autó alatt vannak, hogy feszítené a lökhárítókat, amik tudvalevően könnyen letörő műanyagfülekkel van rögzítve. Feljebb minden gömbölyű és sehol egy kötési pont. Hogyan lehet ezt megoldani?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13723 Dátum: 2017.08.29 20:45:14 »
Sziasztok, tudom, hogy kicsit OFF itt, de hátha másnak is volt már ez probléma, és amúgy sem találtam jobb helyet.
Szóval a közeljővőben egy kajakot szeretnék szállítani az autómmal, autópályán, és egy kicsit tanácstalan vagyok. A hajó 4.40 hosszú, és a tetőtartó 1méteres távolsága nem támasztja eléggé alá, billeg. Elől és hátul kellene lekötni, és kézenfekvő lenne a vontatószemekhez, de azok annyira az autó alatt vannak, hogy feszítené a lökhárítókat, amik tudvalevően könnyen letörő műanyagfülekkel van rögzítve. Feljebb minden gömbölyű és sehol egy kötési pont. Hogyan lehet ezt megoldani?
T25-el , sima csomagtartóval, jól sehogy nem oldod meg. Vannak hevederes csomagtartó kiegészítők direkt kajak szállításhoz (pl. ez itt), ezekkel biztonságosan tudod rögzíteni. Thule 60 körül van, de kaphatók olcsóbbak, kevesebb tudással, 20-30 körül. Ezeken nincs zár, nem billenthetőek, nincs hozzájuk görbületvédős tehermentesítő heveder, de a célnak megfelelnek.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13724 Dátum: 2017.08.29 20:48:40 »
Sziasztok, tudom, hogy kicsit OFF itt, de hátha másnak is volt már ez probléma, és amúgy sem találtam jobb helyet.
Szóval a közeljővőben egy kajakot szeretnék szállítani az autómmal, autópályán, és egy kicsit tanácstalan vagyok. A hajó 4.40 hosszú, és a tetőtartó 1méteres távolsága nem támasztja eléggé alá, billeg. Elől és hátul kellene lekötni, és kézenfekvő lenne a vontatószemekhez, de azok annyira az autó alatt vannak, hogy feszítené a lökhárítókat, amik tudvalevően könnyen letörő műanyagfülekkel van rögzítve. Feljebb minden gömbölyű és sehol egy kötési pont. Hogyan lehet ezt megoldani?

Saját készítésben v. vásároltban keresnéd a megoldást?
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu