Van linked az esetedhez, vagy pár szóban leírnád, hogy mi történt?
Kiváncsi lettem..
Röviden címszavakban:
1. Visszatekert órájú autó (-50e) még garanciálisnak eladva
(Pedig rutinos vevőnek gondoltam magam, de átvertek...)
2. Fogyó hűtővíz
3. Turbó meghal (de mitől is?)
4. Regeneráló füstölés - feszt. (Új turbóval)
Konklúzió: Víz kerül az égéstérbe (jó esetben átégett tömítés, rosszabban repedés a blokkon - nem akarom tudni, hogy melyik
) (200-400e Ft). Ez újra tönkre fogja tenni a turbót (200e Ft) + rövidesen bekövetkezik a dpf telítettsége (300e Ft) + 80e km fölötti évi futásteljesítménnyel 1 év és kettős tömegű kuplungszett csere 200-300e Ft. Összesen nagyságrendileg 1mó Ft. Inkább elengedem az autó árából és nem idegeskedek, küzdök vele. (Szégyen a futás, de hasznos...) Ja! Eladásnál a vevőt tájékoztattam az autó problémáiról!
55e km-t használtam a t27 2.0D-t 2013-s avét. Már amikor megvettem is - és még nem jelentkeztek a problémák - nem voltam vele kibékülve. Nagyon sok dologban visszalépés volt a t25 ave 1.8 után. Áldom az eszem, hogy eladtam - bármiáron. A mostani autómmal '16 május 1. óta mentem 130e km-t, és imádom
. (Igaz, némi kpt hozzá kellett pótolni, de minden forintját megérte.)