T25-re jellemző. Mi újság a motoroddal, mi lett a sztori vége?
Köszönöm a választ.
Megy a jármű, de nem vagyok maradéktalanul elégedett.
Sajnos akkor kellett volna okosabbnak lennem, s bevállalni a trélerezést az itt ajánlott békési szerelőhöz. Most már mindegy...
Anno ugye gyűrűzve lett, kipufogószelepek cserélve, meg tömítések, csapágy, vízpumpa, síkolás. Itt ez 150-ben volt. Hónolás nem volt, bár erről megoszlanak a vélemények.
Ehhez jött a leömlő katalizátor (bontott), meg az alsó katalizátor (utángyártott).
Mivel volt egy VVT-i hibám, cseréltem a VVT-i szelepet is, bár ez legalább olcsó volt.
A kocsi jön-megy, nem füstöl, látszólag ok., viszont ahogy észrevettem, most mintha megint fogyasztana egy kis olajat. Mérés alatt van. Kérdés, hogy a Mobil 3000 olaj nem tetszik neki, vagy újra jön elő a probléma.
Tartok tőle - mivel sajnos utólag kiderült ez meg az, hogy a szerelőm igencsak hanyag munkát végzett, vagyis újrakezdhetem a procedúrát záros határidőn belül.
A baj az, hogy errefelé egyszerűen nem bírtam értelmes szerelőt keríteni, így ahhoz vittem, aki relatíve értelmes áron egyáltalán hajlandó volt hozzányúlni.
Mert volt aki azt mondta, hogy nem nyúlna hozzá, meg aki reflexből 400e-ről indított.
Öröm az ürömben, hogy - egy eltűntnek hitt, majd megkerült csomagomnak hála - van egy majdnem teljes tömítéskészletem, módosított dugóim gyűrűkkel, csavarok, csapágyak, olaj stb.
Egyelőre várok mi lesz.
Egy furcsaság van viszont, 2-3-as fokozatban, leginkább hideg motornál gyorsításkor olyan 2-3000 fordulat körül egy furcsa kerepelős hangot hallok.
Eddig senki nem tudta mi is ez. Nem változik, régóta megvan, semmi egyéb jele nincs.
https://www.youtube.com/watch?v=I2-YPgOR_iA Ilyen.