Sziasztok,
Ave 2004, 2.0 d4d. 60 km-es táv utolsó harmadában országúton dugóba kerültem (5 férfi, eső, 15 fok, légkondi), 15 percen keresztül araszolgatás (természetesen máskor volt keményebb is). Majd utolsó 10 km gond nélküli haladás. Amint beértem a városba éreztem a kuplung szagát (s mintha nyüszítést is, mint mikor a szervoval van gond - de ez lehet csak placebó, mert előtte már megéreztem a kuplung égett szagát). Egyből félrehúztam, majd lekapcsoltam a motort. De 10 perc várakozás után nem indul el a motor. Forgatja, de nem indul be. Tipp?
Megjegyzés: nem 100%, hogy a kuplungtól jött a szag.
Tudnivalók:
1. tavaly novemerben a kuplungom csúszott, ezért elvitettem felújítani egy ezzel foglalkozó szervízhez. Itt bebizonyosodott a dolog, hogy felújításra szorul. Megemlítették, hogy ennek a szériának a kuplung betéte (ferodo) gyárilag vékony (konstrukciós hiba, mint amiért VW TSI vezérműlánc- és görgők problémák miatt is hirhedt), talán 28 mm. S volt egy lehetőség, hogy kevlár betétest válasszak, ami sportosabb, jóval vastagabb (talán 32-35mm). Megvolt a felújítás, jobban fog stb, probléma nem volt vele.
2. idén januárban új aksit vettem
3. önindítóval soha nem volt gond
Nagyra értékelném a segítségetek, nem tudom, hogy mi lehet a gond. Szervízbe csak 2 hét múlva tudom elvinni (jó esetben, másképp nem saját "lábán").