Sziasztok,
Eddig több száz oldalt elolvastam a fórumból, mindenre volt válasz, de most a véleményeteket kérném az alábbi ügyben.
Toyotánál voltam olajcserén az assistance miatt, rámértek az injektorokra, és nagy a korrekciós érték. Az egyiknél 4.9, a másiknál 2.5, másik kettőnél egy alatti. Azt mondta a szerelő, hogy injektorokat kell cserélni hamarosan.
Megnéztem az árakat, egy helyen láttam százezer alatt a densot, tehát félmilliós javítás lenne. A kocsi 2.2 D4D, 2006 facelift előtti. Most lépte át a 200.000 km-t, városban keveset használom, mindig pöccre indul.
Hibaüzenet még nincs, és torque-al kimértem a teljesítményt OBD-n, 318 Nm és 146 lóerő, kb. a gyári értékek. Húz mint a fene.
Kapott Mann üzemanyagszűrőt, wynn's diesel clean 3 adalékot, olaj az rendszeresen eneos premium hyper s 5W-30.
Szerintetek mikor kellene cserélni, és meddig bírhatja így? Van esély megfordítani ezt a korrekciós értéket?
Köszi!