Pincér, királyság!
Én éppen tegnap beszéltem egy Toyotás szerelővel erről. Azt mondta, a gyári hibás (előszériás) blokkok esetében, ha sokat ment városban, akkor 150.000km körül, ha inkább hosszú távokat ment pl. autópályán, akkor 200.000km után jön az olajevés. Ha addig is minden olajcsere periódus megfelelően be volt tartva, akkor nem vészes a felújítás összege, mert gyakorlatilag a gyűrűszetten, a szelepszárszimeringeken, a főtengely szimeringen és a tömítéseken kívül SEMMI máshoz nem kell nyúlni. Ez az úriember több tizes, de inkább százas nagyságrendben csinált ilyen hibával vvt-i -t. Mindnél megszűnt az olajfogyasztás.
Toyota szervizben 330at mondtak, meg hogy 7 éves koráig kellett volna hozni.....
oké, mondom akkor volt benne 80.000km.... bizonyára nem látszott.
92-nél volt utoljára hivatalos szervizben.
A láncot is kicserélem valószinű,még nemtom mennyi az ára, de mégegyszer nem akarom szétdúratni, illetve megyünk ezután párszor külföldre hosszabb útra, és így leszek nyugodt.
Szelepszár szimmeringek, gyűrűk, tömítések, hengerfej csavarok, csak az anyag lesz kedvezménnyel kb 50.000+
Nem adom el jó ideig az tuti.
Igaz csak alapfelszereltségű, de nekem nem hiányzik belőle semmi.
Ha kell később a gyerekeknek kapnak hátra villanyablakot
ennyi.
Gombokért lehet venni bontóban sztem.
Továbbra is idegesít a reggeli hidegindítós fordulata, mert a feleségem 2003as 1,4 corollája nem ilyen!!!!!!
az mint sok más autó, 1200-1400at pörög max, és sokkal hamarabb visszaszabályoz!
üdv. P.