Nekem volt olyan corollám is ami neked van most 1.4 97 lovas, és nagyon szerettem, de az avensis sokkal jobban megfogott, a formája belső tér kialakítása, nekem jelenleg 1.8-as benzinesem van, és volt motorcsere 132 ezer km-nél most van benne 230 és azóta semmi baja, csak olajat cserélek, nagyon fontos hogy megbízható forrásból vegyél inkább többet futott km-es autót mint kereskedőtől visszatekertet, szóval fabódés sóderágyas kereskedőt felejtsd el szerintem.
típushibája volt a korai modellekben 1zz motornak. de amik most vannak azok vagy túlestek a motorcserén mivel garanciában cserélték, vagy kukába vannak, mivel nekem 1000 km / 2 l olajat fogyasztott, persze sosem füstölt, és nem csöpögött, azóta sem tudom hova tűnt
Mostanában nézem, 1.2 Mft-tól indulnak az árak viszont nem érdemes megvenni a legolcsóbbat, nézegetem rendszeresen a használtautó.hu-t és látom hogy ezek nem annyit futottak mint ami ki van írva, ülésen nagyon látszódik, persze legtöbb ember úgy fotózza hogy pont az a rész ne látszódjék.
Én próbáltam eladni az enyémet, itt lakom budapesten a nyolcadik kerületben, és egyik év decemberében ráesett a hó az autó tetejére, fotókkal tudom igazolni biztosító miatt, emiatt nem vették meg mert hogy biztos hogy borult az autó, persze a merevítő nem volt fényezve csak a fülketető, de emiatt nem tudtam eladni, pedig nagyon pöpec állapotban van aztán eldöntöttem, hogy nem is kapnék érte annyit és hogy igazából semmi baja nincs a verdának, így inkább nyúzom még amíg lehet, főleg hogy most volt nemrég cserélve féktárcsák betétek.
Egyszer elvittem a toyotába mert van egy ilyen akciójuk, hogy idősebb autókra olcsóbb olajcsere kb 20 ezer munkadíjjal, aztán gondoltam nekem ennyit megér a toyotás pecsét pont 200 ezer km-nél, mivel nem hiszek a 15 ezres olajcserébe ezért inkább 10 ezrenként cserélem, na szóval elvittem mondván hogy milyen jó a pecsét, amióta volt a motorcsere néha azért ránézek a nívópálcára, aztán amikor a toyota cserélte benne az olajat, a nívó pálca maximum szintje fölé sikerült tölteni az olajat kb 2 centivel ami szerintem sok, szóval eldöntöttem hogy inkább olyan emberhez viszem az autómat aki odafigyel a munkájára.
egyébként amióta motorcsere volt most kb 100 ezer km óta nem fogyaszt semennyi olajat. szóval jó autó, teszi a dolgát.
1.8 sztem elég ehhez az autóhoz mivel 1290 kg, egy hasonló corolla 1230 kg amihez adnak 1.4 es benzinest is 97 lóerővel, szóval szerintem a 2.0 fölösleges viszont +1 liter a fogyiban az tuti.
1.6 meg jó lenne egy corollához de nyomatékban az kevés és ha már avensis akkor legyen legalább 1.8
láncos motor, sok baja nem lesz
én kiváncsi vagyok meddíg bírja majd
Ha van még kérdésed kérdezz nekem kedvenc toyotám, sokat vártam rá de végül megszereztem