Hali....Devemberbe lettem egy 2.2 D-cat avensis boldog gazdája...szívem vágya volt..meg volta vele elégedve nagyon,teljesítménnyel elsősorban főleg h. ajándékba volt egy P-box 200Le,450Nm...nem tapostam a szemét,csak amennyire egy dieselnek szabad...120-130-al járok vele de arra a tempóra is ésszel gyorsulok fel...lényegtelen...a gondom az h. múlthéten meg állt benne két henger..valószínűleg hengerfejes mert a víz eltünt belőle,most szerelőnél van és próbálják orvosolni!rengeteg fórumot olvastam de nem találtam hasonló sorsu tulajt...azért írtam ide h. nem-e hallot valaki ilyen vagy hasonló hengerfejes Avensisről...vagy 2.2 D-Cat ró...nagyon nagyot csalódtam főleg így h. ennyire óvat és vágytam rá és 3 hónap után feladta...előre is köszi
Na ezt csak most olvasom, kíváncsian várom a fejleményeket, hogy mi lett/lesz a megoldás és hogy találtál-e bele blokkot, ha igen, mennyiért.
Az biztos, hogy én sem vennék tuningolt autót kb senkitől (mondjuk 10 legjobb barátomon kívül...), mert szét vannak hajtva. Ki vesz erős autót és még azt tuningolja is? Aki végig padlóval jár vele és sokat is megy, illetve állandóan lámpától lámpáig gyorsul. Nem szabad...
OFF:
Egy kollégámnak a héten derült ki pár izgalmas dolog az S-Line cca. 200 lovas OFF audijáról. Egy igazi hülyegyerektől vette, feltűnően olcsón. Hiába mondtam neki, hogy tündérmesék nem léteznek, ilyen autó annyiért csak szép álmokban léteznek, ő ment az érzelmei után és megvette, a "hibátlan, sérülésmentes, negyedik autóként használt (nem vicc, így volt a hirdetésben), 45ezer kilóméteres" S-line-t).
Bár egy mezei szervízben átnézette valahol a város vége tábla előtt, ahol mondták is h gyanús a gép, de az igazi szopacs csak pár audi szervíz látogatás után derült ki (azóta cca. 800ezret költött a gépre).
Először csak annyi volt biztos, hogy csúnyán tört, majd az is biztos lett, hogy borult is és nagyon csúnyán totálkárra lehetett törve. Most a héten kiderült, hogy a motorblokkban olyan hiba van, ami csak 200ezer km után jöhetett elő... 2 nappal később jelezték, hogy meg van repedve a motorblokk, adja el a kocsit most azonnal.
Motorblokk cserére 2 misit mondtak neki, így csináltassa meg vmi maszekkel pár ezerért és adja el (ezt mondta a hivatalos szervíz...).
A srác lelkiismeretes, sose fog tudni a vevő szemébe hazudni. De az eladóval is mit csinál? Hívja fel? Az is azt fogja mondani, az előző tulajnál törhetett...
ON
Szóval az előttem szólókkal egyetértésben éppen elégszer lehet belefutni rossz állapotú, gyanús nem tuningolt autókba, akkor meg minek keresni a sokkal több rizikót magában rejtő S-line, TS meg hasonló betűs széthajtott gépeket?
Persze értem, hogy nem vetted észre, de tanulság az, hogy két helyen is meg kell nézetni az autót, nincs mese....