És akkor asszem be is fejeztem a japán autósdit!
Mással sem lesz kevesebb problémád; sőt. Minden autóval több a probléma manapság, egész egyszerűen azért, mert nagyságrendekkel bonyolultabbak lettek, miközben nem lettek (nem lehettek) nagyságrendekkel drágábbak. Min spórolnak a gyártók? Az alkatrészek minőségén, meg a tesztelésen.
Ha már így le offoltatok,elmondanám,hogy nem értek egyet veletek,igenis sok a gond a japán autókkal,és alkatrész árában,beszerezhetőségében,szerelhetőségében a 10-es skálán 2-es.Talán.
Nem mondom,hogy a többi autó nagyon jó és megbízható,de a némethez legalább a szomszédban van az alkatrész.(persze itt is van kivétel.)
Én,mikor egy éve először letestelt az Ave motorja,vettem egy Passat Tdi-t,mivel mivel taxizom,és át kellett értékelnem a kényelem,alkatrészár,szerelhetőség arányokat.Egy év alatt 80000 km-t tettem bele,gyakorlatilag a fékbetét és olaj cserén kívül nem volt szükség semmire.Nem beszélve a vezérlés 35000ft-os költségéről.Na de ez nem a Passatklub,úgyhogy nem is érdekes.
Természetesen az Ave-t azért vettem,mert mondván,hogy a Toyota nem megy tönkre...meg előtte minden japán típusom volt,és el sem tudtam képzelni mást.Valahogy összelapátoljuk,aztán remélem működni fog még jó darabig.