A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Lehet, hogy ez így a normális üzeme hidegen!?A szívótorkok a szelepek előtti részen lehet, hogy neked is le lehet szűkülve a korom lerakódástól, és akkor már az adott benzin keverékhez kevesebb levegőt tud szívni a hengerbe. De nem biztos!
Idézetet írta: diegho - 2010.10.11 18:00:54Idézetet írta: Cimbi - 2010.10.11 17:50:14Igen ez normális, esetleg nemtom, hogy lehet e hozzá köze, de takarítanék egy légtömegmérőt.. 2002-es 2.0-D-4-vvt-i motorúd van, 1AZ-FSE motorkódú? Ha igen, abban nincs légtömeg mérő!Olvass visszább, én az etanol használata miatt megszívtam, hidegen fel le ingadozik az alapjárat, égéskimaradások vannak az 1-es hengerben. Csak csúsztatott kuplunggal tudok elindulni vele hideg motorral, és utána is berángat.Vannak ilyen problémáid? Mennyi km. van benne?
Idézetet írta: Cimbi - 2010.10.11 17:50:14Igen ez normális, esetleg nemtom, hogy lehet e hozzá köze, de takarítanék egy légtömegmérőt..
Igen ez normális, esetleg nemtom, hogy lehet e hozzá köze, de takarítanék egy légtömegmérőt..
Az jó mert én kitakarítottam. Vagyis eléggé megvok győződve róla, hogy az a müanyag kis dugasz ami a légszűrőház oldalába van fúródva az a légtömegmérő.
Lehet a megoldást az asszony tudja
Én még soha nem takarítottam a légtömegmérőt. Hogyan kell, kiveszem és kilögybölöm tisztítófolyadékkal?
Drukkolok és tényleg ne csokizz be ha majd ugrál utánna az alapjárat összevissza, majd beáll lassan
Idézetet írta: Cimbi - 2010.10.12 11:27:00Drukkolok és tényleg ne csokizz be ha majd ugrál utánna az alapjárat összevissza, majd beáll lassan Köszi! Tekintettel arra, hogy már elég sokat futott az autóm, mindenképpen megcsinálom.
Túl a 220e km-en, szép az élet.