Mi köze ennek az etanolhoz? Tönkretette a gyújtást?
A gyújtáskimaradást úgy értettem, hogy égéskimaradás. Bocs, rosszúl írtam... Az ECU ugyanis azt konkrétan nem tudja, hogy a szikra létrejött-e, csak azt tudja a lambdaszonda jeléből, hogy valahol nem történt meg az égés!
Úgyhogy nagyon is van köze az etanolhoz, mert ha a gyújtás rész rendben van, akkor ott üzemanyag gond lesz, az pedig 100%, hogy az etanoltól!
Ha még gyújtás kimaradás van, akkor az már a computerben lehet, nem ad ki jelet néha. Ilyenkor a motor kontroll lámpa villog. Ha igaz, az meg gyújtás kimaradásra figyelmeztet, nem? Már a régi gyertyák is vissza lettek rakva próbára, de u.az a jelenség, illetve azzal meleg motorral jobb a gyorsítás.
Igazad lehet, az injektorok hibájára gyanakszik a szerelőm is! De ezzel csak óvatosan lehet bánni. Nagyon sérülékenyek!
Injektorok darabja 105000,-ft+ÁFA. Ha 4db-ot kell cserélni? ...
Az ECU hibát szinte kizárnám, hiszen az vagy jó vagy nem, olyat nem csinál hogy néha kihagyja a jelet
Az injektorokkal az a baj, hogy egyrészt nagyon drágák, másrészt szeretnek beletörni...
Cserébe sose kell őket cserélni, hiszen nem mennek tönkre, csak a szar üzemanyagtól, és ezekszerint lehet hogy az etanoltól is!
Ki kellene olvasni a hibakódot, és kis szerencsével csak egy lesz benne, az pedig megadja, hogy hányas hengernél volt égéskimaradás. Első körben annak a hengernek az injektorát kellene megpróbálni felcserélni egy másik hengerével, de csak akkor, ha könnyen megindul. A csatlakozónál feszegetni nem szabad, mert az könnyen törik!
Az mit jelent, hogy le akartak húzni?