A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Az sztem nem csupán kézifék lámpa. Szerintem szintén jelzi, ha valami nincs rendben a fékkel. Én ma megrendeltem az új betéteket egész jó áron. Nem hiszem, hogy gyári lehet benne így 90ezer km után...nekem általában 20ezret bír ki egy első garnitúra...
...nekem általában 20ezret bír ki egy első garnitúra...
Nekem 120e-et bírt ki az utolsó első és még nem a vason fékeztem
Valóban?
Ez a motorfék dolog sztem autófüggő is. Nekem pl a Seat motorféke erősebb, mint a Corié. Sőt, ma próbáltam a leendő céges Swiftet, és annak is erősebb, mint a Corié...
Idézetet írta: Lévai Béla - 2010.02.22 21:16:07Valóban?Igen. A dízelekben sokkal hatásosabb a motorfék, meg hát szeretek ésszel vezetni (le lehet korábban lépni a gázról, főleg ha ismert utakon jár az ember)
Idézetet írta: Nagycitrooom - 2010.02.22 19:50:18Nekem 120e-et bírt ki az utolsó első és még nem a vason fékeztem Valóban?
Persze ez nagyrészt ezeknek a mostani, környezetbarátabb összetételű betéteknek tudható be ... A Carinát pl. 112 ezerrel vettük, 202 ezerrel adtuk tovább, most 218 van benne és ezalatt egyáltalán nem kellett fékbetétet cserélni, sőt még mindig bőven van rajtuk anyag!
Nagyban fugg egyebkent a hasznalattol is, az mx5-ben 35-40ezernel cserelni kell az elsoket ,es hatsok sem birnak tobbet 50-55ezer km-nel. Utangyartott vagy speci EBC es tarsai sportbetetek meg eddig sem huznak.