Esetleg állítsd feljebb a max összeghatárt, olyan a piac, hogy lehet alkudni. Használtautónál alapvetően tuti költeni kell vétel után. Viszonyításképp: a Corimat két éve vettem és cseréltünk vétel után: levegő-, pollenszűrőt, hűtőfolyadékot, gyertyákat, olajat, olajszűrőt, ablaktörlő lapátot. Ezeknek és a teljes átiratásnak és papírmunkának a költsége 70 ezer forint volt, tehát az autó árán felül 70-100 ezret az alapdolgokra és a papírokra el fogtok ti is költeni tuti. Ebben a vezérműszíjcsere nincs benne, ami baráti áron mindennel együtt 35 ezer forint volt rá fél évre.
Megérheti várni inkább egy picit a vásárlással, hátha jön egy jobb ajánlat (céges autó meg 1 kulcs számomra kizáró tényező lenne, hiába az 5 ajtó és szép állapot). Vagy esetleg kigazdálkodni egy picit több pénzt a kocsira (hozzátenném, a 900 ezer kb reális ezekért az autókért, több már nem annyira, hacsak nem maga a tökély az autó és tényleg törésmentes, blabla).
Mi az a spuri (most nem a tudatmódosítószerre gondolsz, feltételezem
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
)?
Egyébként egy ilyen Avensisen kb 200 ezer felett kezd látszódni a használat ténylegesen, úgy rémlik az eddig olvasottakból.
Bármilyen órát vissza lehet tekerni és Zalaökörcsínybe lehet, hogy tényleg érdemes lemenni autóért...
Zárcsere miatt a főoldalon taláható bontókat érdemes lehet felhívni.
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)