Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 1770358 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Bicskei

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1592
  • Autó: Lexus CT200h, 2012/1, Mark Levinson, 161e km
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #75 Dátum: 2006.01.02 20:59:46 »
A szüleim új off Corsájában 25e km után elkopott a fékbetét! Pedig a fater nem egy Fittipaldi.
Toyota / Lexus HDD-s NAVI frissítést vállalok

Kacsa

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1327
  • a club védett madara
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #76 Dátum: 2006.01.03 12:04:02 »
Idézetet írta: "Tutivesztes"
Hogy legyen azért hiba is...Másfél éves Avensis: kuplungcsere, szívócső csere, két első lámpa csere, 25000nél fékbetét komplett (most már ez a normális ugyebár), és hogy teljes legyen a lista: a gyujtáskapcsoló hibája miatt komplett zárcsere, új kulcsok és miegymás. Jó kocsi. :banging:

Te most panaszkodsz?

Batyuka

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
    • http://www.qefglobal.com
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #77 Dátum: 2006.01.03 15:33:29 »
Idézetet írta: "Tutivesztes"
Hogy legyen azért hiba is...Másfél éves Avensis: kuplungcsere, szívócső csere, két első lámpa csere, 25000nél fékbetét komplett (most már ez a normális ugyebár), és hogy teljes legyen a lista: a gyujtáskapcsoló hibája miatt komplett zárcsere, új kulcsok és miegymás. Jó kocsi. :banging:


Apam!!! Addig buzeraltad a zarat amig beszart a gyujtaskapcsolo??????!!!!! Meg is erdemli az ilyen!!!! Vagy vegyen inkabb PUG-t!!!!
vensis II, 1.6 Sol Sedan [size=12]33[/size]

Kacsa

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1327
  • a club védett madara
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #78 Dátum: 2006.01.03 15:34:43 »
Idézetet írta: "Batyuka"
Idézetet írta: "Tutivesztes"
Hogy legyen azért hiba is...Másfél éves Avensis: kuplungcsere, szívócső csere, két első lámpa csere, 25000nél fékbetét komplett (most már ez a normális ugyebár), és hogy teljes legyen a lista: a gyujtáskapcsoló hibája miatt komplett zárcsere, új kulcsok és miegymás. Jó kocsi. :banging:


Apam!!! Addig buzeraltad a zarat amig beszart a gyujtaskapcsolo??????!!!!! Meg is erdemli az ilyen!!!! Vagy vegyen inkabb PUG-t!!!!
:nagymosoly:  :rohog:  :rohog:  :nagymosoly:

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
  • Autó: Toyota Prius SOL Navi, 2010, Toyota Avensis Liftback Sol Elegant 1.8, 2005
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #79 Dátum: 2006.01.04 15:21:16 »
Idézetet írta: "ariane5"
Autó amúgy normálisan viselkedik, de 130 felett kigyullad a check engine lámpa. Ha leveszem a gázról a lábam, elalszik.
Laci

Nálam is történik ilyen, de van, hogy 40 km/h-nál, van hogy 110-nél csinálja, de ha elveszem a lábam a gázról, akkor pár mp.-en belül elalszik. Én 12-es hibakódot villogtattam ki. Nálad mi a helyzet?

Ja, és elvittem szervizbe, ahol nem tudnak vele mit kezdeni, mert annyi minden lehet a hiba forrása.

Tutivesztes

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
  • Bélzuhanypárlat
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #80 Dátum: 2006.01.07 00:05:20 »
Idézetet írta: "kacsa"
Idézetet írta: "Batyuka"
Idézetet írta: "Tutivesztes"
Hogy legyen azért hiba is...Másfél éves Avensis: kuplungcsere, szívócső csere, két első lámpa csere, 25000nél fékbetét komplett (most már ez a normális ugyebár), és hogy teljes legyen a lista: a gyujtáskapcsoló hibája miatt komplett zárcsere, új kulcsok és miegymás. Jó kocsi. :banging:


Apam!!! Addig buzeraltad a zarat amig beszart a gyujtaskapcsolo??????!!!!! Meg is erdemli az ilyen!!!! Vagy vegyen inkabb PUG-t!!!!
:nagymosoly:  :rohog:  :rohog:  :nagymosoly:


Mocskos állatok vagytok, tudjatok róla:) Buzerálta a halál, egyszerűen beszart mint annyi minden a kocsin...mindegy most hogy egyszerre két Toyotát is összetörtem, sokkal jobb a kedvem. :robbanfej:
Hulye kocsog.
Toyota Avensis II. 1.8 VVT-i Liftback Sol Tech 77

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9126
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #81 Dátum: 2006.01.07 01:23:46 »
Nyugi, csak ugratnak.

Bosszantó lehet ez a sok hiba, lehet valami "hétfői" autót fogtál ki.
Persze amíg gariban cserélik, addig még valahogy elvilseli az ember, de ilyenkor meg ott a tétlenség, esetleg még autó nélkül is maradsz.
Persze nem szabadna semmi ilyennek előfordulnia, de ebből is látszik, hogy még emberek szorgoskodnak az autók körül, és bizony mindenki hibázhat.
Persze én könnyen okoskodom, nekem szerencsére muzsikál a kicsike, de téged aztán nem irigyellek.  :elkeseredett:
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #82 Dátum: 2006.01.07 08:15:58 »
Idézetet írta: "Tutivesztes"
Hogy legyen azért hiba is...Másfél éves Avensis: kuplungcsere, szívócső csere, két első lámpa csere, 25000nél fékbetét komplett (most már ez a normális ugyebár), és hogy teljes legyen a lista: a gyujtáskapcsoló hibája miatt komplett zárcsere, új kulcsok és miegymás. Jó kocsi. :banging:

Kuplung, szívócső: gondolom csak volt egy kis hangjuk, nem?
Két első lámpa: első szériánál volt túlmelegedési probléma, ez sajnos tényleg hiba.
Fékbetét az tényleg lehet már sajnos ennyi.
Gyújtáskapcsoló: nem írtad le pontosan, mi volt a baj.

Olvass el pár népítéletet, és rá fogsz jönni, hogy ez még mindig csak "átlagosnak" számít európai autók közötti viszonylatban. Toyotánál természetesen ez nem megengedhető, itt rosszabb az átlagnál.  :(

Olvasgatva népítéleket, némely kocsinál azt javasolta a márkaszervíz(!)   (garanciális európai kocsikról beszélünk!!!), hogy a műszerfal zörgése ellen a megoldás, hogy hangosítsa fel a rádiót!  :shock:  Merthogy ez nem befolyásolja a kocsi tulajdonságait...

Tudom, sovány vigasz, de az vigasztaljon, hogy mostmár mindent kicseréltek a kocsidon, ami az első szériáknál elő szokott fordulni.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Tutivesztes

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
  • Bélzuhanypárlat
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #83 Dátum: 2006.01.07 17:38:03 »
Látom keveset találkozom veletek, Szeke és Xtrem :nagymosoly:

Természetes hogy ugratnak, nincs is ezzel semmi baj, a pénteki talik vezérmondata a hulye kocsog.
Amúgy a szívócső dologra semmit nem tudok mondani, a szervizes gyerek mondta hogy ez tipushiba, én a hangját nem hallottam, de ha csere akkor csere, gariba megy, nem érdekel. A kuplung az rángatott, nem lehetett vele elindúlni rendesen, ez volt a panasz rá.
A gyujtáskapcsoló meg külön balhalál, szóltam a szervízben hogy nehezen tudom bedugni a kulcsot, oké, előfordúl Avensisnél, de még nem találtak ki rá semmi újat. Mondom oké, csak ne legyen baj belőle. Rá egy héttel parkolok a Móricz Zsigmondon, és már bele se lehet dugni a kulcsot. Remek. Assistance felhív, küldenek szerelőt vagy autómentőt. Mondom szerelő felesleges, voltam vele szervízben, valszeg komplett kulcs és zárcsere, tréllert küldjenek. Mondom neki parkolok két kocsi között, kormányzár ugye bent, ezt ki kell emelni, nem lehet felcsörlőzni. Erre kiküld egy sima platós-csörlős szart:) 3 órát vártam mire kijött egy darus mentő és elvitt a szervízbe... Na ennyi volt a story, már megcsinálták az egészet gariba, minden ok:)
Toyota Avensis II. 1.8 VVT-i Liftback Sol Tech 77

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #84 Dátum: 2006.01.07 19:10:47 »
Idézetet írta: "Tutivesztes"
Na ennyi volt a story, már megcsinálták az egészet gariba, minden ok:)

Az a darus tréler az elég kínos lehetett  :shock:   :(

Amúgy értek mindent, oké  :wink:  Örülök, ha nem lettél ettől Toyota-ellenes (sokan azok lennének).
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

Tutivesztes

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
  • Bélzuhanypárlat
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #85 Dátum: 2006.01.07 23:08:50 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Tutivesztes"
Na ennyi volt a story, már megcsinálták az egészet gariba, minden ok:)

Az a darus tréler az elég kínos lehetett  :shock:   :(

Amúgy értek mindent, oké  :wink:  Örülök, ha nem lettél ettől Toyota-ellenes (sokan azok lennének).



Nem tudom kinek milyen autója volt előzőleg, de nekem egy pug 307-es. NA ha elolvassátok a népítéletet erről a szarról, akkor tudni fogjátok mit éltem át vele. Nekem majdnem az összes hibája megvolt, bár a tulajok nagy többségének is..:( Ezek után a Toyota egy leányálom:)
Toyota Avensis II. 1.8 VVT-i Liftback Sol Tech 77

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9126
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #86 Dátum: 2006.01.08 00:28:22 »
Idézetet írta: "Tutivesztes"
Látom keveset találkozom veletek, Szeke és Xtrem :nagymosoly:


Ebben igazad van.   :kacsint:  Nekem most vizsgaidőszakom van, ugyhogy nem nagyon jutok el a pénteki talikra.
A nagy talikon meg ha jól rémlik, akkor csak a nyárikon szoktunk találkozni, ami tényleg nem sok.

Szóval akkor megnyugodtam.  :kacsint:
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

Attis06

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #87 Dátum: 2006.01.08 18:19:27 »
Sziasztok!

Először is üdvözlök mindenkit.
Mint olvasgattam az eddigi hozzászólásokat, van egy pár olyan avensis "hiba" amivel sajnos én is egyet kell hogy értsek. Az első, talán tényleg elnéztek egy-két dolgot az utastérben, gondolok itt a könyöktámasz magasságára, az üléslap hosszára és magasságára ill. az anyagok minőségére. 114 e km-el vettem az autót, de mind a kormány, mind pedig a váltógomb iszonytosan el volt kopva. Most keresgetek rájuk valami megoldást, mert nagyon zavaró. (Tudom, talán el kellene gondolkodonom egy cserén, ami egycsapásra megoldaná ezen irányú gondomat) Mintha egy lelakott autóban ülnék. Pedig egyébként az előző tulaj normálisan karban tartotta. Aztán láttam sokan írtak a fékek rázásáról. Szerintem ez típus hiba, mivel a megvétele után azonnal tárcsákat és betéteket cseréltem rajta, de 20e km után már megint érzem hogy nem tökéletesek. Előtte egy Carina E-m volt és azzal is ugyan ez volt a problémám. Csere után egy darabig jó volt, de aztán újra előjött a probléma. Pedig nem hajtottam, mivel egy 2.0-es diesel volt, ami azért egyébként sem az útszaggató stílusáról volt ismert. Vagy ennyire gyengék az alkatrészek minőségei. Az elektronikai megbízhatósága - legalábbis az enyémnek - messze elmarad a Carináétól.
Hát, ennyi. De azért persze imádom, mert iszonyatosan üzembiztos, nekem nagyon tetszik és jó, kényelmes ill. jól felszerelt autó. Amióta beültem az első toyotámba, azóta cserekor nem is nagyon gondolkodom más márkában. (Igaz előtte Peugeot-m és fiatom volt amiket nem nehéz felülmúlni)  :kacsint
ttis Avensis LSE '99

Vektorigo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
    • http://vektorigo.uw.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #88 Dátum: 2006.01.09 01:28:48 »
:)
url=http://vektorigo.uw.hu/]vektorigo.uw.hu[/url]
"Toyota? Az minden mennyiségben jöhet! Szerintem ez tök egyszerű, SZERINTEM" /  [size=12] 40 [/b][/size]

Vektorigo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 325
    • http://vektorigo.uw.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #89 Dátum: 2006.01.09 01:34:14 »
NA hi ALL!
Most egy levegőre leírom én is a Toyotánk hibáit. Eddig 62e Km van a járgányban, 1,8 benzines alap sedan.
Az első garanciális javítás a kormányműben történt, garanciális visszahívás volt. Zörgött valami a kormányban, kicserélték. Aztán én szépen letörtem az első lámpa izzótartóját izzócsere közben... szerencére gariban kicserélték és az új lámpában már fém foglalat volt, és jobban is világított. Ezt úgy tudtam lemérni, hogy egy darabig a bal új a jobb régi lámpa volt :) Nyikorgott a műszerfal betétje is, ezt szépen kitömögették szivaccsal. Nyikorog a csomagtartó is felnyitáskor. 3 doboz WG40 után is nyikorgott...szóval ezt hagyjuk úgy ahoyg van.
Aztán gariban cserélték a hátsó fékeket is, mivel 30e km-nél elkoptak. Ekkor aláírattak velem egy papírt, amiben vállalom, hogy semmilyen kötelezettségem nincs a toyota felé, mert egy új PRÓBA-fékbetétet tesznek be, és ez még kísérleti stádiumban van. Hát ez klassz mondom, de legalább inygen van. 55e-nél karistló hang kezdett jönni hátulról..az egyik fékpofa teljesen elkopott, de a többi nem!!!! Mint kiderült ennek az volt az oka, hogy a féknyergekbe NEM LETT VOLNA szabad egy kis apró gumibetétet berakni (fékpofánként 2 gumibetétről van szó, amit az összes toyota típusba bele kell rakni (corolla, yaris) csak az avensisbe nem). Ettől a gumibetéttől a fék felengedése után is a féktárcsán maradtak a pofák ==> gyorsabb kopás...
Szóval az újabb fékpofák jobbak...
De ez enegem is kiborít, hogy hamarosan már tárcsát is lehet cserélni pedig még nincs 70e km a kocsiban...
vagy nem hallgatok a szervizre és hajtom amíg hangot nem ad :)
A Kuplung nekem is ráz egyesben, de csak egyedi esetekben, még nem jöttem rá mikor, de már tapasztaltam többször is. Ha meg már szervizbe megyek, akkor ki kell cseréltetnem mindent ami garanciális, mert fél év múlva lejár a garim. Szóval ÚJ AVENSIS Tulajok, adjatok tippet, mit lehet és mit kell kicseréltetnem Gariban, hogy ne 7 hónap múlva szívjam a fogamat, hogy lejárt a gari, ezt sajnos már csak pénzért cseréljük.
Most tervezem a kuplung cserét és Tutivesztes Car-társ ügye alapján a szívócső cserét. :)

EGyébként olvastam, hogy a toyota visszacsúszott a JD POWER meghibásodási felmérésben...már nem annyira elégedettek a vevői. Nagy a nyomás ott is. A minőséget elég nehéz fenntartani, úgy hogy a világ legnagyobb autógyártója akar lenni. Meg nem lehet minden japán autót japánban gyártani....ott van már anglia, törötko. meg fro... sajna...
url=http://vektorigo.uw.hu/]vektorigo.uw.hu[/url]
"Toyota? Az minden mennyiségben jöhet! Szerintem ez tök egyszerű, SZERINTEM" /  [size=12] 40 [/b][/size]