Van amire oda kell figyelni? Van vmerre problémás patent, csavar vagy ilyesmi?
Ha írnál nekem erről pár sort, megköszönném.
Nem nagy ördöngősség, de jó ha alá tudsz menni. Én is magam cseréltem a féyszórókat amikor szétolvadtak a foglalatuknál, és nem akarták elismerni típushibának, mert már túlkoros volt a garanciához.
Alul 7 csavar köti össze a hasborítással azt kell oldani először. Ehhez kell az akna vagy emelő vagy a rámpára előreállás, ahogyan már javasolták. Ezek a csavarok fogják össze a haslemezt (találkozásnál kettőt is), a lökhárítót és a lökhárító szoknyáját. Jól nézd meg hogy néz ki (akár fényképezheted is), mert visszarakáskor ennek az összepasszítása a művelet legnagyobb szívása - szerintem. Oldalt a legszélén, a sarokban egy-egy csavar fogja a sárvédőhöz. Ezekhez úgy lehet hozzáférni, hogy a kerékborítás, hozzá közelebbi patentjét kiszeded és akkor már annyira félre lehet tolni, hogy a tizes dugóskulccsal be lehet férni a csavarhoz. Ha a csavart oldottad, egy kicsit lefelé emelve le kell húzni a műanyagról, mert csak utána jön le előre. A zárhídon három csavar fogja a zárhídhoz, két patant pedig a fényszóró sarkához. Ezután lehet leemelni, de jobb ha ketten álltok neki, mert kell aki tartsa az egyik oldalt miközben te a másikkal foglalkozol. Az alját előre emelve lassan mozgatva oldhatóak a patentek. Ebből oldalt van néhány a sárvédőhöz és három a lökhárító fémbetétjének tájékához, egy középen és egy-egy a lámpák közelében. Visszaszereléskor egy csavarral felakasztod a zárhídra, a patentokat a helyére nyomkodod és visszarakod a csavarokat.
Ha jól emlékszem fényképeim is vannak, utánanézek.