Bár nem az autó hibája (de még az enyém sem), mégis költség lesz:
Felpattant útközben a Soroksári úton vmi kő a szélvédőre és egy ponton megsérült (mintha lőttek volna rá) és elindult egy 10-15 centis repedés a ponttól. A Toyotás kárfelmérő szerint csak a felső réteg sérült, így nem kell attól tartani hogy mondjuk beszakad, de a repedés persze szaladhat tovább. Elvileg a következő vizsgáztatásig ki lehetne húzni, de azért engem zavar...úgyhogy hamarosan olyan 160-170 ezer Ft-os be nem kalkulált kiadásra kell rávennem magam. :S
Cascoval persze más lenne a helyzet, de az elmúlt években többet spóroltam azzal hogy nem volt cascom, mint ez a mostani kiadás.
A héten kicseréltettem az ablakot a
www.autoszelvedo.hu -nál. Nagyon korrektek voltak, (bár nem akarom elkiabálni) de nagyon szép és gyors munkát végeztek.
Ami a Toyotánál 160-170 ezer lett volna, az itt 34 ezer Ft-ból kijött. Az egyetlen különbség, hogy nem Piklington a márkája illetve nincs beleírva a szélvédő a TOYOTA.
Eredetileg olyat rendeltem amiben nem volt fűtés, viszont mivel mint kiderült csak fűtéses volt nekik, így a nem fűtéses áráért egy fűtésest kaptam. Az elmondásuk szerint az Avensisekben gyárilag megvan a csatlakozása a kábelnek, csak mivel használaton kívül van, van rajta egy kupak, így csak csak csatlakoztatni kell a fűtéses ablak kábelével. Az évszakra való tekintettel nem volt alkalmam kipróbálni még, de a hátsó szélvédő fűtésének a gombjával lehet bekapcsolni.
Utánaolvastam a neten, de nem igazán tiszta...fűtött első szélvédő csak az ablaktörlőlapát alatti részt melegíti meg, vagy az egész felületet? Az egyik oldalon azt írták, hogy az egész felületet melegíti, jóval vékonyabb fűtőszálak vannak az egész első szélvédőn mint a hátsón amin természetesen szemmel is látható.
A másik kérdésem pedig csak annyi, hogy egyébként milyen felszereltségi szinttől volt elérhető az első szélvédő fűtése?