Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3744042 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Derry

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 63
    • http://www.crackz.am
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #225 Dátum: 2006.03.02 19:37:40 »
Kedves Viziborz!

Ma már az a helyzet, hogy a legtöbb autógyár nem saját maga állitja elő az alkatrészeket.
Hiába van rajta, hogy mercedes vagy mazda, a gyártó vagy kinai vagy koreai.
Nekem volt az egyik kocsimban régebben egy "eredeti" Blaupunkt rádió minden
kütyüvel mait csak lehet ilyenben. Egyszer aztán bekrepált javithatatlanul, de még
ma sem tudja senki, hogy mi volt a baja. Kicseréltem egy másmilyenre, s a rosszat
meg felbontottam hátha rájövök valamire....

Rájöttem: "Made in Korea" volt mindenhol, de volt benne kinai chip is, angol ellenállás,
s most figyelj: orosz tranzisztor. (Vagy bulgár esetleg szerb?) Mindenesetre cirill betüs
volt a cucc.

Hát ennyit az eredeti beszállitókról.
V-2,2 D4D D-CAT-KOMBI  
177LE  -2006-  S Z Ü R K E

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #226 Dátum: 2006.03.02 20:14:54 »
Idézetet írta: "City55"
Sziasztok
Kis tanács kéne autóvásárlás ügyben. Kinéztem egy '98-as nem D4D-s, tehát síma TD-s Avensist, amiben állítólag 150 ezer km van. A gazdája szerint a 10-12 ezres olajcsere közti időben kb 0,7-1 liter olajat eszik meg az Aral 10w-40-esből. Vegyes használattal, amiből a fele autópálya, max 130-al. Reális ez vagy valami gyanús lehet-e így első hallásra? Előre is kösz a véleményeket.


Reális lehet , ez az olajfogyasztás nagyon minimális . Magyarul a deci olajat sem eszi meg 1000 km-en - ez szinte semmi , azért egy 150 ezer km-t futott motor mégsem vadonatúj .

Ezzel együtt alaposan meg kéne nézni azt az autót , főleg a kormánykerék , pedálok , ülések állapotát , kiderítendő , hogy tényleg csak ennyi km van-e benne - mert ez elég kevésnek hangzik , bár éppenséggel lehetséges . Az első tulaj árulja a kocsit ? Ha nem , akkor Magyarországon helyezték először forgalomba , vagy külföldön ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #227 Dátum: 2006.03.02 20:19:33 »
Idézetet írta: "viziborz"
De minden gyartonak vanank gyenge pontjai. A Toyotanak keves volt de most mintha be akarna hozni ...


Ez azért enyhe túlzás így :) ... a te Avensised nagyon is jól szerepel a megbízhatósági statisztikákban .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #228 Dátum: 2006.03.03 08:15:42 »
Idézetet írta: "Derry"
Kedves Viziborz!

Ma már az a helyzet, hogy a legtöbb autógyár nem saját maga állitja elő az alkatrészeket.
Hiába van rajta, hogy mercedes vagy mazda, a gyártó vagy kinai vagy koreai.
Nekem volt az egyik kocsimban régebben egy "eredeti" Blaupunkt rádió minden
kütyüvel mait csak lehet ilyenben. Egyszer aztán bekrepált javithatatlanul, de még
ma sem tudja senki, hogy mi volt a baja. Kicseréltem egy másmilyenre, s a rosszat
meg felbontottam hátha rájövök valamire....

Rájöttem: "Made in Korea" volt mindenhol, de volt benne kinai chip is, angol ellenállás,
s most figyelj: orosz tranzisztor. (Vagy bulgár esetleg szerb?) Mindenesetre cirill betüs
volt a cucc.

Hát ennyit az eredeti beszállitókról.


Ekkora marhaságot rég olvastam.  :banging:

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #229 Dátum: 2006.03.03 08:21:07 »
Idézetet írta: "Palaczk"


Reális lehet , ez az olajfogyasztás nagyon minimális . Magyarul a deci olajat sem eszi meg 1000 km-en - ez szinte semmi , azért egy 150 ezer km-t futott motor mégsem vadonatúj .



Nekem ugyan benzines, de 215 000 felett van, és egyáltalán nem fogyaszt olajat.

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #230 Dátum: 2006.03.03 08:42:39 »
Idézetet írta: "Derry"
Kedves Viziborz!

Ma már az a helyzet, hogy a legtöbb autógyár nem saját maga állitja elő az alkatrészeket.
Hiába van rajta, hogy mercedes vagy mazda, a gyártó vagy kinai vagy koreai.
Nekem volt az egyik kocsimban régebben egy "eredeti" Blaupunkt rádió minden
kütyüvel mait csak lehet ilyenben. Egyszer aztán bekrepált javithatatlanul, de még
ma sem tudja senki, hogy mi volt a baja. Kicseréltem egy másmilyenre, s a rosszat
meg felbontottam hátha rájövök valamire....

Rájöttem: "Made in Korea" volt mindenhol, de volt benne kinai chip is, angol ellenállás,
s most figyelj: orosz tranzisztor. (Vagy bulgár esetleg szerb?) Mindenesetre cirill betüs
volt a cucc.

Hát ennyit az eredeti beszállitókról.


Kedves Derry!

Huhh hirtelen nem is tudom mit irjak , mert kicsit elkepedtem!
Nos. Ne arrol meselj nekem hogy koreaban csinaljak a blaupunktot. Mar bocsi de ennek semmi koze az autonkhoz. Az hogy esetleg a muanyag elemeket talan ott tavolkeleten  talan koreaban csinaljak , mert mast nem hiszem hogy rajuk biznanak , azt meg talan elhiszem. A fo elemeket is talan elhiszem hogy nem a Toyota gyartja , de ebben ketelkedem, de ugy mint nalunk vannak beszallitoi a Toyotanak es barhol a vilagban igy van. Ugye nem kepzelted hogy a vasontode , a muanyagot gyarto reszleg es a gumisok mind 1 gyaron belul vannak! A toyota vegul is osszeszerel de olyan gyartokkal van kapcsolatba akik teljesitik is a kovetelmenyekt. Nos ez igy van europaban is. Amit en felvetettem az az hogy amit europai beszallit alaktreszt, pld a Valeo ha jol tudom a gyujtaskapcsolot es lasd lotyog benne a kulcs, addig talan a japan akirol eletedben nem hallotal olyan gyujtaskapcsolot csinal aminek nincs ilyen baja.
Ha vki. anyazni akar nekem , azt konyorogve kerem ne tegye , mert nagyon rendes es imadnivalo Mamam van  :szivecske:
szoval en csak ilyemire gondoltam. A szerelo  ismerosom mondta hogy a Bosch elsoztofedel gyakrabban hibasodik meg mint a japan. Ezt nem en talatam ki de ha vki tud ellenervet az szoljon es elhiszem neki. hajlando vagyok esz ervek elott meghajolni es megadni magam.
"Vessetek a mokusok ele"

Ja es most ne azzal jojjon nekem vki. hogy barmelyik auto elromolhat , mert ezt is tudom es nem is ez a bajom. Hanem !
Az europai alaktreszek gyengebb minosegevel!

huhhh , ezt jol + irtam :)
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #231 Dátum: 2006.03.03 08:53:24 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "viziborz"
De minden gyartonak vanank gyenge pontjai. A Toyotanak keves volt de most mintha be akarna hozni ...


Ez azért enyhe túlzás így :) ... a te Avensised nagyon is jól szerepel a megbízhatósági statisztikákban .


Igen igen , ezert is valasztottam , mert nem mindig azt akartam hogy szervizbe vigyem. En csak az uj AveII korul kialakult mizeria miatt irtam. Ha jol ovastam a tobbi talajdonos hozzaszolasat, akkor akad veluk problema. Most nezzuk el az autonak mert meg uj. De a motor es vezerlese hajol tudom benne  volt mar a AveI rancfelvarrot tipusaban is. Ha rosszul tudom akkor javitsatok ki kerlek. Ha viszont igy van akkor mar kikuszobolhettek volna a hibat.
Ja es ha meg nem irtam volna, engem legjobban a motor koruli dolgok tudnak kihozni a sodrombol, mert ugy vagyok vele hogy a tobbit megszokom vagy otthon megcsinalom. Szoval nekem ne ingadozzon az alapjarat ne rangasson ne egye az olajat es ne essen szet a lendkerek. ami nem ide valo azt keretik kivagni. Meg a futomu hibait is jobban elfogadom es nem agalok ellen mint a motor es a valto-kuplunk 1uttes eseteben. Igen es meg kifelejtettem az motorvezerlo elektronikat is!


Ui : en is szertnek jol szerpelni az autom reszere a tulajdonos megbizhatosagi teszten es igyexem mindig rendbe tartani  :kacag:

a viziborz
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


BÉGÉ

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #232 Dátum: 2006.03.03 15:55:48 »
Hogy legyen valami konkrétum is:

Kíváncsi vagyok, hogy Ave I-es típustársaimnak is olyan nehéz lenullázni a napi km számlálót, mint nekem.
Általában többszöri próbálkozásra sikerül csak, az 5mp-es nullázó gomb nyomvatartás reménytelen :robbanfej: . Van  valami javaslat a probléma orvoslására?
Ja az óra VDO típusú (EU-s beszállító!), hogy csatlakozzam az előző okfejtésekhez is.
BÉGÉ
Avensis '98 1.6 Liftback Linea Terra
Ön dönt, iszik vagy vezet! De egyszerre a hármat ne csinálja!

BÉGÉ

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 238
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #233 Dátum: 2006.03.03 16:06:07 »
Idézetet írta: "viziborz"
Ja es meg vmi.!

Nem gyari alaktreszeket vettemes rafaragtam.Probaltam begyujteni az allitolagos gyari beszallitok listajat vagy jonevu gyarto cegek alkatreszeit beszerezni. Mindel rafaragtam. Rosszabb lett a kocsi mint elotte volt.
A felvilagosult :)


A szerelőm szerint is csak nyűg van az utángyártott alakatrészekkel. Nem véletlen, hogy jóval olcsóbbak a gyáriaknál. Az a duma pedig, hogy gyári beszállító szerintem az utángyártók marketing fogása. Lehet, hogy valóban beszállító, csak a minőség meg sem közelíti a gyári alkatrész követelményeit. Lehetséges alternatívának inkább a gyári felújított alkatrészeket gondolom (Optifit). Különösen igaz ez nagyobb operrációt igénylő alkatrészek esetében, amikor is a munkadíj sem elhanyagolható.
BÉGÉ
Avensis '98 1.6 Liftback Linea Terra
Ön dönt, iszik vagy vezet! De egyszerre a hármat ne csinálja!

Derry

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 63
    • http://www.crackz.am
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #234 Dátum: 2006.03.03 19:35:53 »
...csak nyűg van az utángyártott alakatrészekkel. Nem véletlen, hogy jóval olcsóbbak a gyáriaknál. Az a duma pedig, hogy gyári beszállító szerintem az utángyártók marketing fogása. Lehet, hogy valóban beszállító, csak a minőség meg sem közelíti a gyári alkatrész követelményeit. ..



 :rolleyes: Nos, én erről lefetyeltem neki, de kikérte magának!
Részletesen leritam hogy mi a helyzet de nem tetszett neki! :turelmetlen:

PS:
Ja, egyébként az "eredeti" is ugyan ilyen, mert egy helyről jön rendszerint,
csak az egyiken rajta az eredeti embélma (merci, audi, BMW, toyota, stb)
és 5x annyiba kerül, a másolaton meg, fel van tüntetve az igazi gyártó
"made in Fülöp szigetek vagy "made in Albánia"........................!!!  :rohog:
_____________________________________________________
V-2,2 D4D D-CAT-KOMBI  
177LE  -2006-  S Z Ü R K E

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #235 Dátum: 2006.03.03 22:41:07 »
Idézetet írta: "BÉGÉ"
Idézetet írta: "viziborz"
Ja es meg vmi.!

Nem gyari alaktreszeket vettemes rafaragtam.Probaltam begyujteni az allitolagos gyari beszallitok listajat vagy jonevu gyarto cegek alkatreszeit beszerezni. Mindel rafaragtam. Rosszabb lett a kocsi mint elotte volt.
A felvilagosult :)


A szerelőm szerint is csak nyűg van az utángyártott alakatrészekkel. Nem véletlen, hogy jóval olcsóbbak a gyáriaknál. Az a duma pedig, hogy gyári beszállító szerintem az utángyártók marketing fogása.


Jól felkészült szerelőt kell keresni, aki valóban ismeri az alkatrészeket. Nekem került az előző autómba olyan Sachs kuplung, ami 1/3 áron volt a gyárihoz képest, de nagyjából háromszor annyit bírt. A Merci alkatrészekből sem a török gyártásúak a legjobbak. Az utángyártott természetesen gyengébb minőséget jelent a legtöbbször, de a gyári beszállítóknál gyakran találni tényleg gyári minőséget olcsóbban. Mondjuk ez speciel pont a japán márkákra igaz a legkevébé.

v-sly-

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 65
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #236 Dátum: 2006.03.04 01:53:31 »
Idézetet írta: "BÉGÉ"
Hogy legyen valami konkrétum is:

Kíváncsi vagyok, hogy Ave I-es típustársaimnak is olyan nehéz lenullázni a napi km számlálót, mint nekem.
Általában többszöri próbálkozásra sikerül csak, az 5mp-es nullázó gomb nyomvatartás reménytelen :robbanfej: . Van  valami javaslat a probléma orvoslására?
Ja az óra VDO típusú (EU-s beszállító!), hogy csatlakozzam az előző okfejtésekhez is.



Sok az az 5 másodperc nekije   :otlet:    Próbáld ki 2 másodperces nyomvatartással :wink:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #237 Dátum: 2006.03.04 11:20:06 »
Idézetet írta: "Ear"
Idézetet írta: "Palaczk"


Reális lehet , ez az olajfogyasztás nagyon minimális . Magyarul a deci olajat sem eszi meg 1000 km-en - ez szinte semmi , azért egy 150 ezer km-t futott motor mégsem vadonatúj .



Nekem ugyan benzines, de 215 000 felett van, és egyáltalán nem fogyaszt olajat.


Esete válogatja , attól még más autó jóval kevesebb km-rel is fogyaszthat valamennyit . Függ a használati módtól , vezetési stílustól stb , de még két , a szalagról közvetlenül egymás után lekerülő , ugyanott és ugyanúgy vezetett autó között is lehet némi különbség e téren .

A mi Carinánk (ugyanolyan a motorja , mint a te kocsidnak) 96-os , jelenleg 170 ezer km van benne , mi vagyunk a második tulajok , kímélő módon vezetjük , jó olajjal járunk stb , és kb. 1 deci olajat eszik 1000 km-en . Nem aggódunk rajta , bőven ehet ennyit , ennyi kilométerrel .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #238 Dátum: 2006.03.04 11:24:46 »
Idézetet írta: "viziborz"
Ja es most ne azzal jojjon nekem vki. hogy barmelyik auto elromolhat , mert ezt is tudom es nem is ez a bajom. Hanem !
Az europai alaktreszek gyengebb minosegevel!


Talán valóban tartósabbak bizonyos , Japánban gyártott Toyota alkatrészek , mint az európai beszállítótól származó megfelelőik (nem minden esetben van ez így , mert pl. a japán 4A-FE motorok jellemzően előbb kezdik el fogyasztani az olajat , mint az európaiak) . De egy biztos : ezek a Toyotákba kerülő európai alkatrészek még mindig jóval jobbak , mint ugyanazon európai beszállító Renaultba , Opelbe stb. kerülő alkatrészei :) ... ha nem így lenne , nem lennének ennyire megbízhatóak ezek az európai Toyoták . Szóval a kompromisszum (ha van egyáltalán) bőven vállalható :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

henry

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #239 Dátum: 2006.03.07 16:43:27 »
46050 km-nél megjött az első hiba: Csomagtartó nem nyílik. Jó vicc, betettem a táskámat és nem tudtam kivenni. Azaz a hátsó ülés lehajtásával kihalásztam.

Esetleg ha vki tud valami trükköt, amivel ki tudnám szervízlátogatás nélkül is nyitni a csomagtartót, azt nagyon megköszönném. Ha nem, akkor holnap Toyota Sakura (ez van a legközelebb, se a Superhez, se a Mayerékhez nincs időm elmenni).