Típusok - TOYOTA > Avensis

Avensis hibák (nincsenek:)

<< < (3173/3173)

gepace:
Volt időm most ránézni toyotadiy-on, elvileg ez egy vákuumcső (25771B 25771-26060 HOSE, VACCUM TRANSMITTING, NO.2)

dtomi01:
Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Adott egy T22 Avensi 1.6 vvti. A hiba jelensége, hogy hideg motornál magas az alapjárati fordulatszám - 2000-2200, valamint meleg motornél ingadozik az alapjárat 1000 és 2000 között, mintha valaki mindig rálépni kicsit a gázra. Egyébként jól működik a kocsi, hibakód nincs, a fogyasztás is normális.
A hiba előtt lett indítómotor, szelepfedél tömítés, szívósor tömítés, gyertyák cserélve. Gondolom emiatt nem lehet a fenti hiba. Gondoltam rá, hogy valahol falsot szívna, de nem találtam sem sérült csövet, sem rossznak tűnő tömítést. Pillangószelepet kitakarítottam, bár nem igazán volt benne kosz. MAF szenzort szintén. Az alapjárat szabályozó szelepet viszont nem tudoktam leszedni a fojtószelepházról, így azt nem tudtam megnézni.

Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond, vagy mivel próbálkozzak?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

kalapos:

--- Idézetet írta: dtomi01 - 2024.02.27 17:23:54 ---Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Adott egy T22 Avensi 1.6 vvti. A hiba jelensége, hogy hideg motornál magas az alapjárati fordulatszám - 2000-2200, valamint meleg motornél ingadozik az alapjárat 1000 és 2000 között, mintha valaki mindig rálépni kicsit a gázra. Egyébként jól működik a kocsi, hibakód nincs, a fogyasztás is normális.
A hiba előtt lett indítómotor, szelepfedél tömítés, szívósor tömítés, gyertyák cserélve. Gondolom emiatt nem lehet a fenti hiba. Gondoltam rá, hogy valahol falsot szívna, de nem találtam sem sérült csövet, sem rossznak tűnő tömítést. Pillangószelepet kitakarítottam, bár nem igazán volt benne kosz. MAF szenzort szintén. Az alapjárat szabályozó szelepet viszont nem tudoktam leszedni a fojtószelepházról, így azt nem tudtam megnézni.

Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond, vagy mivel próbálkozzak?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

--- Idézet vége ---
Szia!
A leírtak alapján nem zárnám ki a fals levegőt. Ha minden a helyén is van, lehet még repedés valamelyik vákuumcsövön. Próbáld meg járó motornál megfújkálni a szívósor környékét. Ha felpörög vagy dadog, akkor így megtalálható a lik.

dtomi01:

--- Idézetet írta: kalapos - 2024.02.27 17:41:39 ---Szia!
A leírtak alapján nem zárnám ki a fals levegőt. Ha minden a helyén is van, lehet még repedés valamelyik vákuumcsövön. Próbáld meg járó motornál megfújkálni a szívósor környékét. Ha felpörög vagy dadog, akkor így megtalálható a lik.

--- Idézet vége ---

Szia!

Köszi, már próbálkoztam vele. Végigfújtam minden látható helyet féktisztítóval is, hátha valahol falsot szív, de semmi változás nem volt közben. Levettem az összes vákumcsövet végignéztem őket, rendben vannak.
Egy napig nem volt benne az akku és azóta mentem vele kb 80 km-t, hátha valamit okosodik az ecu. Menet közben minden rendben. Több ötletem egyelőre nincs.

István Avensis D4D:
Üdv mindenkinek!

Segítségre lenne szükségem.
Van egy 2004es 2.0 D4D T25 ös avensisem.
Kb egy éve jött elő először az a hiba jelenség, hogy beindul az autó, jár a motor de gázadásra nem reagál.
Leállította, vártam vele utána indult, működött normálisan.
Többször előfordult ez.
Hibakód olvasó P191 P192 hibakódot adja.
Hibakód törlése után müködik.
Üzemanyag szürö, nyomás szabályzó szelep, főtengely jeladò cserélve lett.
Egy darabig rendben működött most újra előjött ez a hiba.
Mi okozhatja?
Van itt olyan szerelő aki eltudna jönni megnézni, kimérni?

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[*] Előző oldal

Teljes verzió megtekintése