Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3737258 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #150 Dátum: 2006.02.20 13:16:35 »
Idézetet írta: "Xtrem"
A mai nap sikerült találnom egy spanyol Avensises fórumot, ahol nagyjából 200 Avensis tulaj van.
Az első kérdésük hozzám az volt, hogy itthon is vannak-e gondok az új dízelek befecskendezőivel?
Azt mondják, hogy náluk sajnos előfordulnak szép számban, főleg a 150 lovas verzióknál.


Aha , ez jó , szóval a Toyotának sem sikerült megoldania , hogy ezek a commonrail cuccok tökéletesen működjenek  :( ... pedig annyira reménykedtem  :cry:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #151 Dátum: 2006.02.20 13:18:15 »
Idézetet írta: "Ronin"
Idézetet írta: "Xtrem"
körülményeket nem ismerem, csak ezzel támadtak le, hogy nálunk van-e ilyen gond. Én meg azt feleltem rá, hogy én ilyenről nem tudok.

Ahogy látom a német avensis forumon, van egy-két problema a 2.2 diesel -lel. De a mühelyek már dolgoznak rajta. A legtöbb siránkozás a fogyasztás miatt van, mert nem spórolos.


Nem spórolós ? Ez fura ... tesztekben 7 és 8 liter közötti átlagok jöttek ki , ez pedig nagyon is jó ilyen teljesítményű dízelektől . És a tesztelők nem szokták kímélni az autókat . Ja , 5 literes átlaggal biztosan nem lehet elmenni a 177 lovassal  :wink:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Tutivesztes

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
  • Bélzuhanypárlat
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #152 Dátum: 2006.02.20 17:47:10 »
Új hiba, ba***ameg.

Megszólalt a riasztó, lemegyek, nem reagál a távirányítóra. Kinyitom kulccsal, ordít. Felkapcsolja a műszerfal világítást, ugráltatja a benzin mutatót, bekapcsolja a klímát...na mondom, újabb érdekes adat. Kiiktatom a riasztót, de a központi zár már halott.
A szervizben azt mondták, az volt a hiba hogy beázott az esőérzékelő reléje, és azért csinálta ezt a riasztó...Mindegy, két hónapon belül ez a második Assistance kirohanás. Kezdek úgy járni ezzel a kocsival is mint egy Peugeot-val.  :szomoru:
Toyota Avensis II. 1.8 VVT-i Liftback Sol Tech 77

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #153 Dátum: 2006.02.20 18:24:23 »
Idézetet írta: "BÉGÉ"
Hello Mindenkinek,

Rájött már valaki (már akinél jelentkezett), hogy mi az a nyekkenés :suket:  szerű hang a hátsó futómű felől, ami akkor jelentkezik, ha a kocsi hátulja egy mélyedésbe megy (nem döccen, hanem függőlegesen beleng).
Ezidáig nálam csak nagyon hideg időben jelentkezett, de mostanában mindig csinálja.
Viziborz kolléga: ezennel te is megszólíttattál! Nálad nem ilyen probléma volt anno?
Üdv:


Hi :)

Nos ahogy nezem a hozzaszolasokat 2 gyongyszemem is hianyzik a listabol. Remelem +lesz!
senki le ne nyulja  :nene:

Mas

A kopogas miatt bevittem a szerelo ismerosomhoz es azt talalta mondani hogy kivannak a hatso stabilizator gumiperselyek. Vettem is izibe vagy 2ot. Darabjat 3 ezerert, van aki azt mondta kesobb hogy Ő 1500 ert vette mashol. Na ja de az enyemen van Toyota logo marmint a csomagolason ambar ez nem jelent semmit ilyen kis alakatresznel es raadasul meg gumi is. A gumi az gumi, kopik + ilyesmi. Viszont allitolag a szilentblokkok is elegge nyikorognak. Ezek atvizsgalasa is majd az elobb emlitett perselyek  csrejekor lesz atnezve.
De!!!!!
Szerintem ezen kivul meg kopog vmi. hatul es mint irta molyan mint 1 fadobozban zorogne vmi. Hat majd jobb idoben es a stabil gumik csereje utan ujra atnezem azt a szep farat az en automnak  :ordog:

A Viziborz
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10678
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #154 Dátum: 2006.02.20 18:26:44 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Aha , ez jó , szóval a Toyotának sem sikerült megoldania , hogy ezek a commonrail cuccok tökéletesen működjenek  :( ... pedig annyira reménykedtem  :cry:


Ahogy olvasgatom a fórumukon, már megkapták a visszahívó leveleket. ECU átnézésről van szó azoknál, amelyeket áprilisban és júniusban gyártottak.
Bár már ott is felvetette valaki, hogy esetleg nem lehetséges, hogy az üzemanyag miatt van az egész.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #155 Dátum: 2006.02.20 20:11:27 »
Gyanítom, hogy nem a kénmentes üza folyt le a kocsik torkán, hanem valami olcsóbb traktorolaj....  Ez simán okoz6ja az érzékeny cuccos halálközeli állapotát, valamint a tulfogyit is....

Viszont nemrég olvastam egy csodálatos német szóviccet, amitől gurultam a röhögéstől (a németek egyébként nem egy vicces népség, inkább csak faviccet termelnek):
Innen hui, ausser pfui!  Ami kb. annyit tesz, hogy belülről tuti, kívülről gagyi. (Jé még magyarítva is rímel)
Egy tunning 1986-os Polo a képen kívülről fotózva, a műszerfal tetején egy übersuper fordulatszámmérő, ami programozható á 300 EUR, kívülről meg látszik az ablaktörlőkar, ami FULL rozsda....  :rohog:  :rohog:  :rohog:  Van több kép is, a kasztni több helyen vakrozsdás, de a kipuffja valódi nemesacél rozsdamentes igényes szett... :rohog:  :rohog:  :rohog:

És a németek vitán felül nagyon igényesek a tunning verdáikra, és ezt nagyon komolyan modom!
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #156 Dátum: 2006.02.20 21:36:52 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Aha , ez jó , szóval a Toyotának sem sikerült megoldania , hogy ezek a commonrail cuccok tökéletesen működjenek  :( ... pedig annyira reménykedtem  :cry:

Legalább Te ne legyél már ilyen...    :evil:
Hallottál egy hírt, nem tudod mi okozza a gondot, sosem találkoztál a problémával, de már rögtön a commonrailt kezded siratni...  Ha tudnám se mondhatnám el mi okozhatja a gondot. De nem kéne ettől már az egész Toyota motorgyártást lehordani.
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #157 Dátum: 2006.02.21 00:47:21 »
Idézetet írta: "BÉGÉ"
Rájött már valaki (már akinél jelentkezett), hogy mi az a nyekkenés :suket:  szerű hang a hátsó futómű felől, ami akkor jelentkezik, ha a kocsi hátulja egy mélyedésbe megy (nem döccen, hanem függőlegesen beleng). Ezidáig nálam csak nagyon hideg időben jelentkezett, de mostanában mindig csinálja.

Ha fekvőrendőrön is csinálja, akkor a lnegéscsillapító, és nem kell vele törődni! :kacsint:
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #158 Dátum: 2006.02.21 15:26:05 »
Idézetet írta: "Szeke"
Idézetet írta: "Palaczk"
Aha , ez jó , szóval a Toyotának sem sikerült megoldania , hogy ezek a commonrail cuccok tökéletesen működjenek  :( ... pedig annyira reménykedtem  :cry:

Legalább Te ne legyél már ilyen...    :evil:
Hallottál egy hírt, nem tudod mi okozza a gondot, sosem találkoztál a problémával, de már rögtön a commonrailt kezded siratni...  Ha tudnám se mondhatnám el mi okozhatja a gondot. De nem kéne ettől már az egész Toyota motorgyártást lehordani.


Figyi ... én csak nézem csendesen a tendenciát . Látom , ahogy a Toyota leszorul a statisztikák első helyeiről , egyre gyakrabban . Olvasom az újabb és újabb problémákat az Ave II-essel . Nyugtázom , hogy a Toyotánál is egyre több a visszahívás , és egyre lényegesebb dolgokat érint . És kezd megrendülni a bizalmam ! Mindent összevetve , látni vélek valamit , ami nagyon szomorú és ijesztő , és remélem , hogy rosszul látom (gyk : romlik a Toyoták minősége) ... de egyelőre úgy tűnik , hogy a mai Toyoták (főleg az Ave) nem érik el azt a színvonalat , amit pl. egy Carina E még elért - hogy a még régebbi típusokról ne is beszéljek  :cry: ... hiába no , régóta parázok tőle , hogy ez a nagy általános piaci siker ezt fogja eredményezni a Toyotánál - és most úgy tűnik , hogy valóban ez történik  :elkeseredett: ... a Toyoták egyre kevésbé hibátlanok , kezdi a Mazda átvenni ezt a szerepet . Amíg el nem romlik az is  :| ... ez a túlbonyolítás a végén tényleg oda vezet , hogy pár év használat után dobhatjuk ki a pixába az istenverte négykerekű computereinket  :sir:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #159 Dátum: 2006.02.21 16:03:31 »
Nem kell ennyire sötéten látni a jövőt. Az Ave II csak túlontúl európai autó, sok beszállítóval az öreg kontinensről. Majd a facelift után jobb lesz, a Bosch-nál már most morgnak amiatt, hogy normális terméket kell gyártaniuk, kicsit szorongatják a golyóikat, de a minősége így is folyamatosan javul. Amúgy van ellenpélda is bőven a hanyatlásra. A tartós teszt Avensis például házon belül kelt el, na az abszolút az első darabok egyike volt, ugye futott egyszer 100 000 kilómétert durván mindenki által hajtva, és azóta is redszeres napi használatban van. Na abban még csak a lámpákat kellett kicserélni, más hiba nem jött elő.

Tutivesztest meg nem lenne szabad működő autó közelébe engedni, szerintem az ő kezében még egy körzővel is csak egyenes vonalat lehetne húzni...  :kacsint:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #160 Dátum: 2006.02.21 16:22:05 »
Idézetet írta: "Ear"
Nem kell ennyire sötéten látni a jövőt. Az Ave II csak túlontúl európai autó, sok beszállítóval az öreg kontinensről. Majd a facelift után jobb lesz, a Bosch-nál már most morgnak amiatt, hogy normális terméket kell gyártaniuk, kicsit szorongatják a golyóikat, de a minősége így is folyamatosan javul. Amúgy van ellenpélda is bőven a hanyatlásra. A tartós teszt Avensis például házon belül kelt el, na az abszolút az első darabok egyike volt, ugye futott egyszer 100 000 kilómétert durván mindenki által hajtva, és azóta is redszeres napi használatban van. Na abban még csak a lámpákat kellett kicserélni, más hiba nem jött elő.


Bár igazad lenne  :szemforgat: ... sajnos egy ideje egyre jobban foglalkoztatnak ezek a gondolatok . Komoly dilemmában lennék , ha most kéne vennem egy új középkategóriás autót (persze ez azért nem lenne annyira rossz helyzet...) , hogy mégis melyik lenne az , amelyikkel el mernék indulni egy mínusz 15 fokos januári éjszakán Erdélybe úgy , hogy egy pillanatig se aggódjak ? A Mazda 6 ... talán . Más nem nagyon - pláne ha modern csodadízel az illető autó .

Ami az Ave II-t illeti : a gond az , hogy európai autó volt a Carina E is (többnyire) - és európai autó a te tönkretehetetlen , kiváló megbízhatóságú Ave I-esed is  :idea: ! Ezek a kocsik még szuperek voltak . Lehet , hogy látható-hallható-tapintható feelingre nem voltak olyan csúcs minőségűek , mint az Ave II - viszont nem is volt velük ennyi műszaki probléma  :?

Az AB nyúzótesztjében egy dízel Ave II eddig kétszer romlott el - 70 ezer km alatt . Ilyet sem látott még az újság , mióta csinálják ezeket a nyúzóteszteket , meg is voltak lepődve - eddig minden Toyota kifogástalanul működött . Ezt újabban már csak a Mazda 6 tudta megcsinálni  :|
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Batyuka

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 402
    • http://www.qefglobal.com
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #161 Dátum: 2006.02.21 17:35:01 »
Idézetet írta: "Tutivesztes"
Új hiba, ba***ameg.

Megszólalt a riasztó, lemegyek, nem reagál a távirányítóra. Kinyitom kulccsal, ordít. Felkapcsolja a műszerfal világítást, ugráltatja a benzin mutatót, bekapcsolja a klímát...na mondom, újabb érdekes adat. Kiiktatom a riasztót, de a központi zár már halott.
A szervizben azt mondták, az volt a hiba hogy beázott az esőérzékelő reléje, és azért csinálta ezt a riasztó...Mindegy, két hónapon belül ez a második Assistance kirohanás. Kezdek úgy járni ezzel a kocsival is mint egy Peugeot-val.  :szomoru:


Apam!!!! Ilyen csavot meg nem lattam!!!! Szetaztatod az esoerzekelot????!!!!! Ez mar faj......  Mi johet meg???? Az alu alkatreszeket megeteted a rozsdaval????
vensis II, 1.6 Sol Sedan [size=12]33[/size]

Tutivesztes

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
  • Bélzuhanypárlat
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #162 Dátum: 2006.02.21 18:06:16 »
Tényleg lehet hogy velem van a baj, bár a kuplung probléma VEktorigonál is jelentkezett, a többi meg úgy típushiba ahogy van. A lámpák szarok és/vagy beáznak (a hátsók is, már cserélték) az elektronika beázik (mintha egy szar peugeot lenne), a szívócső berezonál, hangos-csere- de a hang nem szűnik meg, a futómű kopog (lásd Batyuka) hátsó lengőkar csere, és akkor az örök zörgésről a műszerfalban és a csomagtérben már ne is beszéljünk, új kora óta létező hiba. Biztos kihagytam valamit, annyit voltam vele szervízben, én Palaczk kollégával értek egyet, romlik a minőség, de nagyon...bár én nem a mazdát hanem a Hondát gondolom most "minőségnek" de tökmindegy, a lényeg az Avensis II romló statisztikája.

Persze kihagytam a komplett zárcserét az gyujtáskapcsoló totális beszarása miatt, a kulcsot se lehetett belenyomni, tréller szállított el a szervízbe. Persze Valeo gyártmányú ez a szar is, hajrá franciák. És hogy igazam legyen, ugyanez a hiba volt a szervizes srác szintén kettes Avensisében, típushiba ez is, a változatosság kedvéért. És akkor Vektorigo fékdrámájárol már nem is beszélek. K**vaélet.
Toyota Avensis II. 1.8 VVT-i Liftback Sol Tech 77

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22261
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #163 Dátum: 2006.02.21 20:10:26 »
Na jó, hát idáig csak inogtam. De ezekután??????? :robbanfej:  :robbanfej:
Sose lesz  :toy: -m??? :banging:  :banging:
(Csődtömeget nem akarok venni.....)
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #164 Dátum: 2006.02.21 20:35:17 »
Idézetet írta: "Trotter66"
Na jó, hát idáig csak inogtam. De ezekután??????? :robbanfej:  :robbanfej:
Sose lesz  :toy: -m??? :banging:  :banging:
(Csődtömeget nem akarok venni.....)


A vicc az , hogy az Ave II mindezzel még mindig az abszolút élmezőnybe tartozik . Csak meg kell nézni azt a brutális , hajmeresztő hiba-sokaságot , amit a nem-japán márkák autói produkálnak  :shock: ... általános zuhanórepülés van tehát (lásd pl. a TÜV-statisztikát , amíg pár éve az első helyezettnek 1 % körüli meghibásodási aránya volt , addig a mostaninak 3-4 % !!) ! De ettől még nem lesz vidámabb a tény , hogy amit az Ave I-essel bezárólag tudott minden középkategóriás Toyota (vagyis a nagyon ritka , véletlenszerű hibáktól eltekintve szinte tökéletes működés) - azt az Ave II nem képes ugyanolyan szinten nyújtani  :( ! Ebben a kategóriában az az autó , amelyik továbbra is képes "A" japán megbízhatóságot produkálni , az a Mazda 6 - meg talán az Accord , utóbbiról igazából nincs információm .

És én mindezt meglehetősen elkeseredve figyelem , mert az aránylag közeli jövőben kezdett apám számára , a Carina utódjaként kilátásba kerülni egy Ave II - de még néhány ilyen infó , és végrehajtom azt , amin már egy ideje gondolkodom - hogy ti. meggyőzöm arról , hogy a Mazda 6 a megbízhatóbb választás  :szemforgat:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )