Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3810559 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Fényszóró magasságállító
« Válasz #1440 Dátum: 2008.05.06 17:48:35 »
Idézetet írta: "fifty"
Nemrég vettem egy 99-es avensist, nagyon oda vagyok érte, ... tegnap vettem észre, hogy hiába tekergetem a fényszóró magasság állítót a fényszóró meg sem mozdul. Volt már valakinek hasonló problémája?
Gondolom meg kellene nézni a biztosítékot, de ezután hova nyúljak?

köszi


Csatikat, ilyesmiket kéne ellenõrizni... Van egyáltalán külön biztosítékja a fényszóró-állító motoroknak?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1441 Dátum: 2008.05.06 17:49:55 »
Idézetet írta: "Xanyi"
music

Akkor mostmár láttad hogyan zajlik a fényszóróizzó csere, legközelebb te is meg tudod oldani  :nagymosoly: Hidd el nem nehéz, csak gyakorlás kérdése  :kacsint:

A nyest járt a kocsidban, akkor nem ártana egy alapos motormosás, és utána egy nyestriasztót beszerkeszteni, mert ha ha olyan vezetéket talál szétrágni, ami mûködésképtelenné teszi a kocsit, az elég kellemetlen lehet.
Amúgy miután megjavították az elrágott vezetéket bevonták valamivel? Csak mert illene gégecsõvel beburkolni...


Ezzel az erõvel burkolhatnál gégecsõvel minden vezetéket, ami a motortérben fellelhetõ :szemforgat: ... Mert a kis fostos megrág bármit, ami az útjába kerül. Amúgy a vízcsöveket is akár.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1442 Dátum: 2008.05.06 21:24:13 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Xanyi"
music

Akkor mostmár láttad hogyan zajlik a fényszóróizzó csere, legközelebb te is meg tudod oldani  :nagymosoly: Hidd el nem nehéz, csak gyakorlás kérdése  :kacsint:

A nyest járt a kocsidban, akkor nem ártana egy alapos motormosás, és utána egy nyestriasztót beszerkeszteni, mert ha ha olyan vezetéket talál szétrágni, ami mûködésképtelenné teszi a kocsit, az elég kellemetlen lehet.
Amúgy miután megjavították az elrágott vezetéket bevonták valamivel? Csak mert illene gégecsõvel beburkolni...


Ezzel az erõvel burkolhatnál gégecsõvel minden vezetéket, ami a motortérben fellelhetõ :szemforgat: ... Mert a kis fostos megrág bármit, ami az útjába kerül. Amúgy a vízcsöveket is akár.


Többnyire burkolva is vannak gégecsõvel a vezetékek. De nézd be egy mostani Toyotába... Pont az említett lambdaszonda vezetéke olyan az összes Toyotánál, hogy nem gégecsõbe megy, hanem valami érdekes anyagu puha burkolatba, amit különösen szeretnek a nyestek (mindig az az elsõ amit megrágnak).
Egyébként azért említettem hogy illene gégecsõbe húzni amit javítottak, hiszen ha az már forrasztva volt, nem kéne hogy pont azt tudják újra elrágni, mert akkor egyre csak rosszabb lesz. Ha mindenképpen rágni akar, rágjon mást, ne azt ami már amúgy is javított...

Amúgy ahogy észrevettem Te elég lazán kezeled ezt a nyest kérdést, csak nehogy egy ilyen kis állatka az Avensiseteken tõbe rágja el a lambdaszonda vezetékét, és vehess miatt egy új lambdaszondát 50 ezerér... Akkor inkább a gégecsõ + nyestriasztó...
Xanyi

Zambee

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re: Segítség!
« Válasz #1443 Dátum: 2008.05.06 22:52:20 »
Idézetet írta: "Xanyi"


Tppelhetek az utángyártott lámpa márkájára? DEPO vagy TYC, azok ilyen sz@rok...
Vegyél két gyári fényszórót és megoldottad a problémát!


Hát igen! Le kell borulnom a tudás eme bajnoka elött!  :magasztal:

Mindkét lámpám DEPO, bár inkább csak depo...
A jobb elsõ indexem meg TYC...  :hmm:

Asszen fizu után keresek 2 bontott gyári fényszórót.
Most hétvégén vezérlés, betétek, pofák, gyertyák, szûrõk, olajcsere lesz. Mondjuk ezt októberben kellett volna, amikor vettem, de még próbaidõs volt az aranyom.
Kicsit spórólnom kell, mert még gumikat is kéne vennem rá....

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26344
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1444 Dátum: 2008.05.06 23:23:15 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Xanyi"
Akkor mostmár láttad hogyan zajlik a fényszóróizzó csere, legközelebb te is meg tudod oldani  :nagymosoly: Hidd el nem nehéz, csak gyakorlás kérdése  :kacsint:

A nyest járt a kocsidban, akkor nem ártana egy alapos motormosás, és utána egy nyestriasztót beszerkeszteni, mert ha ha olyan vezetéket talál szétrágni, ami mûködésképtelenné teszi a kocsit, az elég kellemetlen lehet.
Amúgy miután megjavították az elrágott vezetéket bevonták valamivel? Csak mert illene gégecsõvel beburkolni...
 Ezzel az erõvel burkolhatnál gégecsõvel minden vezetéket, ami a motortérben fellelhetõ :szemforgat: ... Mert a kis fostos megrág bármit, ami az útjába kerül. Amúgy a vízcsöveket is akár.
Többnyire burkolva is vannak gégecsõvel a vezetékek. De nézd be egy mostani Toyotába... Pont az említett lambdaszonda vezetéke olyan az összes Toyotánál, hogy nem gégecsõbe megy, hanem valami érdekes anyagu puha burkolatba, amit különösen szeretnek a nyestek (mindig az az elsõ amit megrágnak).
Egyébként azért említettem hogy illene gégecsõbe húzni amit javítottak, hiszen ha az már forrasztva volt, nem kéne hogy pont azt tudják újra elrágni, mert akkor egyre csak rosszabb lesz. Ha mindenképpen rágni akar, rágjon mást, ne azt ami már amúgy is javított...

Amúgy ahogy észrevettem Te elég lazán kezeled ezt a nyest kérdést, csak nehogy egy ilyen kis állatka az Avensiseteken tõbe rágja el a lambdaszonda vezetékét, és vehess miatt egy új lambdaszondát 50 ezerér... Akkor inkább a gégecsõ + nyestriasztó...


Remélem, nem nagyon lesz alkalmam izzócserét gyakorolni... Ha jól emlékszem, a Corollában nem kellett a 2 év alatt, az F Astrában még régen talán egyszer igen, de ott egyszerû volt.
Egyébként valóban a lambdaszonda vezetékét rágta meg félig, nem forrasztották meg, mert akkor a mûszerfali kontrollámpa hibát jelezhet - és ha jelez, akkor viszont folyton azt teszi -, de gégecsõbe tették, és amit lehetett a motortérben, lefújták riasztóspray-vel. Még azt javasolták, hogy kutyaszõrt lenne érdemes ott tartani.
music     

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1445 Dátum: 2008.05.07 18:22:47 »
Idézet
Remélem, nem nagyon lesz alkalmam izzócserét gyakorolni... Ha jól emlékszem, a Corollában nem kellett a 2 év alatt, az F Astrában még régen talán egyszer igen, de ott egyszerû volt.
Egyébként valóban a lambdaszonda vezetékét rágta meg félig, nem forrasztották meg, mert akkor a mûszerfali kontrollámpa hibát jelezhet - és ha jelez, akkor viszont folyton azt teszi -, de gégecsõbe tették, és amit lehetett a motortérben, lefújták riasztóspray-vel. Még azt javasolták, hogy kutyaszõrt lenne érdemes ott tartani.


Azért az Avensis jobban fogyasztja a fényszóróizzókat, de ez legyen a legnagyobb hibája  :kacsint:
Egyébként az nem igaz hogy a forrasztástól jelezne. Sima normál vezetékek, épp úgy forraszthatók mint bármelyik másik. Sõt az utángyártott lambdaszondák eleve olyanok, hogy csak vezetékek lógnak róla, és úgy kell hozzáforrasztani a gyári csatlakozóhoz.
Ha nem forrasztottak akkor ezekszerint csak a szigetelését rágták szét a vezetékeknek (naná, hisz ha teljesen szétrágták volna a vezetéket, akkor világított volna a kontroll lámpa), így gondolom csak leszigetelték.
A lényeg hogy kapott gégecsövet, így afelöl már nyugodt lehetsz, hogy azt nem rágják szét.
Xanyi

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
.
« Válasz #1446 Dátum: 2008.05.07 22:31:29 »
Egy elégedett régi-új Avensis-tulajdonos

[a csatolmányt egy admin törölte]

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
.
« Válasz #1447 Dátum: 2008.05.07 22:33:57 »
vagyis itt:-)

[a csatolmányt egy admin törölte]

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26344
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1448 Dátum: 2008.05.08 00:42:38 »
Idézetet írta: "Xanyi"
Azért az Avensis jobban fogyasztja a fényszóróizzókat, de ez legyen a legnagyobb hibája  :kacsint:

Ha ilyen ütemben teszi, mint eddig, azt azért túl lehet élni...
music     

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: .
« Válasz #1449 Dátum: 2008.05.08 06:34:41 »
Idézetet írta: "etzel"
Egy elégedett régi-új Avensis-tulajdonos


Gratula!

Kiköpött mint az enyém! Csak a felni más. Évjárat, ccm, km?
BekeN

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Re: .
« Válasz #1450 Dátum: 2008.05.08 09:15:15 »
Idézetet írta: "Beken"
Idézetet írta: "etzel"
Egy elégedett régi-új Avensis-tulajdonos


Gratula!

Kiköpött mint az enyém! Csak a felni más. Évjárat, ccm, km?


2005/12, 2.0 és 58000 km:-)

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Re: .
« Válasz #1451 Dátum: 2008.05.08 13:38:02 »
Idézetet írta: "etzel"
Idézetet írta: "Beken"
Idézetet írta: "etzel"
Egy elégedett régi-új Avensis-tulajdonos


Gratula!

Kiköpött mint az enyém! Csak a felni más. Évjárat, ccm, km?


2005/12, 2.0 és 58000 km:-)


 :mivan:  :10: 2 évvel fiatalabb, 200ccm-el nagyobb és 26.000Km-el kevesebb, mint az enyém! Csak gratulálni tudok! Akkor patent az autó!

Üdv.
BekeN

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Re: .
« Válasz #1452 Dátum: 2008.05.08 13:45:53 »
Idézetet írta: "Beken"
Idézetet írta: "etzel"
Idézetet írta: "Beken"
Idézetet írta: "etzel"
Egy elégedett régi-új Avensis-tulajdonos


Gratula!

Kiköpött mint az enyém! Csak a felni más. Évjárat, ccm, km?


2005/12, 2.0 és 58000 km:-)


 :mivan:  :10: 2 évvel fiatalabb, 200ccm-el nagyobb és 26.000Km-el kevesebb, mint az enyém! Csak gratulálni tudok! Akkor patent az autó!

Üdv.


Thx! :vag2:
Csak az alapjárat nem patent (na jó, nem mindig).
Vana valakinek iylen tapasztalata 2.0-ás mocival: meleg motor, 800-as alapjárat, szép lassan leesik 600-ra, majd hirtelen felugrik 1000-re, aztán vissza 800. És aztán minden sima. :hmm:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26344
Re: .
« Válasz #1453 Dátum: 2008.05.08 14:55:03 »
Idézetet írta: "etzel"
Vana valakinek iylen tapasztalata 2.0-ás mocival: meleg motor, 800-as alapjárat, szép lassan leesik 600-ra, majd hirtelen felugrik 1000-re, aztán vissza 800. És aztán minden sima. :hmm:

Ezt nekem is szokta csinálni, néha még 600 alá is megy, fõképp olyankor, amikor fékezek, és a végén kinyomom a kuplungot, mert üresbe kell tenni a váltót. Engem mondjuk nem zavar.
music     

etzel

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 96
Re: .
« Válasz #1454 Dátum: 2008.05.08 15:43:28 »
Idézetet írta: "music"
Idézetet írta: "etzel"
Vana valakinek iylen tapasztalata 2.0-ás mocival: meleg motor, 800-as alapjárat, szép lassan leesik 600-ra, majd hirtelen felugrik 1000-re, aztán vissza 800. És aztán minden sima. :hmm:

Ezt nekem is szokta csinálni, néha még 600 alá is megy, fõképp olyankor, amikor fékezek, és a végén kinyomom a kuplungot, mert üresbe kell tenni a váltót. Engem mondjuk nem zavar.


És ez normális, hogy így mûkszik? Mert a Cori nem csinált ilyeneket.