A leírás alapján vezetői hibára gyanakodnék, próbálj vezetőt cserélni és megnézni fennál-e a hiba.
A lepadlózás túlzás, de szerintem nem úgy értette, hogy mindig így csinálja. A kolléga problémája az, hogy gázadásra nem indul meg, ezért próbálta ki a padlózást. Első körben biztos hogy szerelőnél próbálkoznék és nem egy fórumon, mert ez lehet magasnyomású pumpa, turbó, négy lambdaszonda, katalizátor, x-y-z szenzor, meg még 6-8 dolog ami eszembe jut, így a topictársak kinyilatkozása max arra jó, hogy ne a szerelőnél kapjon infarktust, mikor közlik, hogy 450.000 forint lesz a vége. El kell menni szerelőhöz elmondani, hogy nem az olcsó kendácsolás a cél, hanem a tényleges javítás és problémamegoldás. Ebben az esetben lehet eredményt elérni. Vagy el lehet adni, mert drága a javítás és akkor lesz még egy alátámasztás arra, hogy a használt dízel piacon csak ramaty autót lehet venni, mert javítani senki nem akar, csak az olcsó dízel költség kell.
Nem tudjátok, mi lett végül a megoldása. A turbó?
Sajnos a tanácsot kérők a legtöbb esetben nem osztják meg a szerzett tapasztalatot a fórummal, így a többiek nem tudnak okulni az esetből.
Két topictárs jut eszembe füstölés témában. Egyikük részletes diagnosztika után átpucoltatta a rendszert, kicserélte a szűrőket és DPNR-t is cseréltetett. A másik kolléga kicserélte a rossz turbót, majd eladta a kocsit még időben, egymillióval olcsóbban, a kocsi minden hiányosságát elmondva eladáskor, majd benzinesre váltott és azóta is boldogan lébecol.