Szia, 2.0 Diesel, Norvégiában élek és itt elég sok emelkedő van és lejtő. Mondják hogy üzemanyag pumpa lehet a bibi, de gyanakodnak az üzemanyag visszaengedő szelepre is. Porlasztokat kitisztitottak és beallitottak.
nálam is ez van..
első körben sok minden szóba jött, kicsit olvass vissza, ha kíváncsi vagy mikről beszéltünk, a végén abban maradtam magammal, hogy biztos gyengébb minőségű gázolajat kaptam. (EGR+MAF tisztítás+tanítás után nem jelentkezett..)
a héten megjártuk a horvátokat, minden rendben ment, a nyaralóhoz ahol voltunk egy emelkedőn kellett felmenni, a második nap mikor lefelé mentem rajta az útra kikanyarodás előtt lefulladt megint.. azóta megint vagy csinálja vagy nem, nem tudom kitalálni mi okozhatja..
hazafelé nem volt gond, ma még benéztem a postára, mert jött egy csomó értesítés, itt megint lefulladtam 2x egymás után..
a lényeg, hogy a mechanikai hibákról nem ír hibát a kocsi, tehát ha levegősödik a rendszer például, arról nem kapsz infót a ECU-tól, csak a fizikai jelenség marad..
két dolog, ami még eszembe jutott, az egyiket holnap megnézem, idén márciusban lett cserélve üzemanyagszűrő, lehet valamit nem megfelelően raktak vissza..
a másik, mi van ha nyúlik a lánc? az okozhatna ilyesmit? van erről tapasztalata valakinek?
kértem árajánlatot a veszprémi toyotától vezérlés-cserére, de annyit írtak vissza, hogy nincs előírt csereperiódusa a láncnak..