Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3742625 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

dobó

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13470 Dátum: 2017.07.06 15:02:45 »
NIPPARTS (N4292003)
Szilentblokk
Bárdinál vettem és nem túl drága. A kicserélése viszont elég kacifántos. Ha most kezdeném akkor a hátsó bölcsőt egyből kiszerelném és akkor gyorsan és kényelmesen szerelhető.

Balázs 77

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13471 Dátum: 2017.07.06 18:12:47 »
Na ...turbó nyomásszabályzó kicserélve. Hiba ugyanaz csak nem 2300-nál , hanem 2700-nál. Kicsit mentem vele. Most elment belőle az erő. Húz , de nem úgy mint szokott. Kicseréltem az összes vákuum csövet újakra. Nem segített. Elmentem egy másik szerelőhöz. Azt mondja , szerinte inkább elektromos probléma lesz, mert a szelep nem engedi át a vákuumot. Szelep előtt van, utána nincs. Mintha megszorult volna. Lehetséges olyan, hogy a szelep nem kap elég áramot?

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13472 Dátum: 2017.07.06 22:44:11 »
Na ...turbó nyomásszabályzó kicserélve. Hiba ugyanaz csak nem 2300-nál , hanem 2700-nál. Kicsit mentem vele. Most elment belőle az erő. Húz , de nem úgy mint szokott. Kicseréltem az összes vákuum csövet újakra. Nem segített. Elmentem egy másik szerelőhöz. Azt mondja , szerinte inkább elektromos probléma lesz, mert a szelep nem engedi át a vákuumot. Szelep előtt van, utána nincs. Mintha megszorult volna. Lehetséges olyan, hogy a szelep nem kap elég áramot?

kiolvasva, milyen hibát ír?

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13473 Dátum: 2017.07.07 06:55:54 »
NIPPARTS (N4292003)
Szilentblokk
Bárdinál vettem és nem túl drága. A kicserélése viszont elég kacifántos. Ha most kezdeném akkor a hátsó bölcsőt egyből kiszerelném és akkor gyorsan és kényelmesen szerelhető.
Köszi!

Balázs 77

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13474 Dátum: 2017.07.07 12:15:02 »
Azóta nem volt. Még délután megpróbálom kiolvastatni. De azóta nem tiltott le. Az a baj nem tudom hogy , hogy kellene mennie normál esetben. Lehet, hogy így jó?
Annak a veszprémi szerelőnek, megadhatnád az elérhetőségét. Ajkán lakom, lehet érdemes lenne megkeresnem.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13475 Dátum: 2017.07.07 15:19:15 »
Veszprémi márkaszervíz?

Balázs 77

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13476 Dátum: 2017.07.07 16:14:19 »
Na... találtam egy szerelőt Ajkán . Elég jól vágta a dolgot és időt is szánt rá. Csak a vezetékeket kellett normálisan a helyére tenni. Hibát nem tárolt. Egyenlőre működik. Még két nap teszt ,aztán irány nyaralni....

Balázs 77

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 25
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13477 Dátum: 2017.07.07 16:56:20 »
Az volt a baj, hogy semmi nem volt a helyén. Így mikor lepadlóztam, ment mint állat , mert az összes vákuumot áteresztette a szelep, mintha nem is lett volna ott. Csak ilyenkor egy magasabb fordulatszámon letilt.Amikor minden a helyére került és dolgozott a szelep, nyilván kevésbé ment a kocsi. ez csapott be engem. Jah, a jó öreg felhúzott Golf után , mit vártam...mi? ::) :lol:

chriska

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 85
    • honlapom
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13478 Dátum: 2017.07.07 17:14:01 »
Üdv!

Szinte mindenütt olvasom, hogy az EGR szelepet ki kell pucolni: mi az, mit csinál és hol találom? :-o Az enyémnek semmi baja egyelőre... (vagy nem veszem észre)

Tshuhash

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 662
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13479 Dátum: 2017.07.07 22:12:14 »
Üdv!

Szinte mindenütt olvasom, hogy az EGR szelepet ki kell pucolni: mi az, mit csinál és hol találom? :-o Az enyémnek semmi baja egyelőre... (vagy nem veszem észre)
A rovidites az angol Exhaust Gas Recirculation-bol jon, jelentese kipufogogaz visszavezetes. Ennek megfeleloen a kipufogogaz egy reszet visszavezeti a beszivott, tiszta levegohoz. Elsosorban a NOx kibocsatas csokkentese indokolta a bevezeteset. Itt van egy abra, ez alapjan talan konnyebb megtalalni:
http://toyota-club.net/files/faq/13-01-01_faq_ad-engine_eng.htm
Tshuhash
'03 Lexus IS300 JCE10

chriska

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 85
    • honlapom
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13480 Dátum: 2017.07.08 02:14:42 »
A rovidites az angol Exhaust Gas Recirculation-bol jon, jelentese kipufogogaz visszavezetes. Ennek megfeleloen a kipufogogaz egy reszet visszavezeti a beszivott, tiszta levegohoz. Elsosorban a NOx kibocsatas csokkentese indokolta a bevezeteset. Itt van egy abra, ez alapjan talan konnyebb megtalalni:
http://toyota-club.net/files/faq/13-01-01_faq_ad-engine_eng.htm

WoW! Köszönöm szépen! Ismét egy erős hasznos segítséget kaptam! 😇👍😁🤘

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13481 Dátum: 2017.07.08 18:17:28 »
Azóta nem volt. Még délután megpróbálom kiolvastatni. De azóta nem tiltott le. Az a baj nem tudom hogy , hogy kellene mennie normál esetben. Lehet, hogy így jó?
Annak a veszprémi szerelőnek, megadhatnád az elérhetőségét. Ajkán lakom, lehet érdemes lenne megkeresnem.

örömmel hallom, hogy közben megoldódott a dolog!  ;)

itt meg lehet találni a szerelőt: http://autoalkatresz-veszprem.hu/kapcsolat/

közben megint teletankoltam a verdát, ma voltunk Siófokon, kopp-kopp: semmi gondja nem volt most sem, azóta sem..

sophegyi

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13482 Dátum: 2017.07.10 17:43:21 »
Sziasztok! Van egy kis problémám, leírom, hátha van valakinek ilyen tapasztalata és főleg megoldási javaslata. 2007-es 2D-4D, 126 lovas kombi, kb 200e az órában, jórészt pályázó autó. Víz, olaj nem fogy, remekül megy, húz, ahogy kell. Indulás után, közvetlenül az üzemi vízhófok elérése előtt szürkés füsttel regenerál. Korábban tankonként egyszer, mostanában egyre sűrűbben. Ha beáll a vízhőfok mutató, onnan már nem füstöl bármennyit megyek. Fogyasztás 6 l körül, megy mint a golyó. Diagnosztikán Exhaust FuelAddition FB:1, 9 volt, mást nem találtak, csináltak egy kikényszerített regenerációt, melynek sikeres lefutása után lett egy 5. injektorra utaló hibakód (p1386), melyet akku saru lehúzás után törölni tudtak. Azóta volt már füstölős regeneráció, ma újabb diagnosztika: hibakód nincs, Exhaust FuelAddition FB:1,57. DPF differential pressure: -0,454. Szóval most a részecskeszűrő kezd tönkremenni,  5. injektor hiba, mindkettő, vagy valami más?  Köszi előre is a reagálásokat.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13483 Dátum: 2017.07.10 17:45:42 »
Sziasztok! Van egy kis problémám, leírom, hátha van valakinek ilyen tapasztalata és főleg megoldási javaslata. 2007-es 2D-4D, 126 lovas kombi, kb 200e az órában, jórészt pályázó autó. Víz, olaj nem fogy, remekül megy, húz, ahogy kell. Indulás után, közvetlenül az üzemi vízhófok elérése előtt szürkés füsttel regenerál. Korábban tankonként egyszer, mostanában egyre sűrűbben. Ha beáll a vízhőfok mutató, onnan már nem füstöl bármennyit megyek. Fogyasztás 6 l körül, megy mint a golyó. Diagnosztikán Exhaust FuelAddition FB:1, 9 volt, mást nem találtak, csináltak egy kikényszerített regenerációt, melynek sikeres lefutása után lett egy 5. injektorra utaló hibakód (p1386), melyet akku saru lehúzás után törölni tudtak. Azóta volt már füstölős regeneráció, ma újabb diagnosztika: hibakód nincs, Exhaust FuelAddition FB:1,57. DPF differential pressure: -0,454. Szóval most a részecskeszűrő kezd tönkremenni,  5. injektor hiba, mindkettő, vagy valami más?  Köszi előre is a reagálásokat.
Esetleg önts bele egy adag Cataclean-t, hátha javul valamit.

helkis

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 184
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13484 Dátum: 2017.07.10 17:57:03 »
Sziasztok! Van egy kis problémám, leírom, hátha van valakinek ilyen tapasztalata és főleg megoldási javaslata. 2007-es 2D-4D, 126 lovas kombi, kb 200e az órában, jórészt pályázó autó. Víz, olaj nem fogy, remekül megy, húz, ahogy kell. Indulás után, közvetlenül az üzemi vízhófok elérése előtt szürkés füsttel regenerál. Korábban tankonként egyszer, mostanában egyre sűrűbben. Ha beáll a vízhőfok mutató, onnan már nem füstöl bármennyit megyek. Fogyasztás 6 l körül, megy mint a golyó. Diagnosztikán Exhaust FuelAddition FB:1, 9 volt, mást nem találtak, csináltak egy kikényszerített regenerációt, melynek sikeres lefutása után lett egy 5. injektorra utaló hibakód (p1386), melyet akku saru lehúzás után törölni tudtak. Azóta volt már füstölős regeneráció, ma újabb diagnosztika: hibakód nincs, Exhaust FuelAddition FB:1,57. DPF differential pressure: -0,454. Szóval most a részecskeszűrő kezd tönkremenni,  5. injektor hiba, mindkettő, vagy valami más?  Köszi előre is a reagálásokat.

szia, nekem ugyanilyen évjáratú a toyo-m, ugyanilyen mocival, +~120ekm-rel, tavaly februárban került hozzám, a elektromos szervizkönyv kiolvasásánál kiderült (vásárláskori toyotás átvizsgálás során), hogy cseréltek már benne 5. injektort, ~200ekm-körül, a DPF-em gyári és köszöni jól van!  ;)