Sziasztok! Van egy kis problémám, leírom, hátha van valakinek ilyen tapasztalata és főleg megoldási javaslata. 2007-es 2D-4D, 126 lovas kombi, kb 200e az órában, jórészt pályázó autó. Víz, olaj nem fogy, remekül megy, húz, ahogy kell. Indulás után, közvetlenül az üzemi vízhófok elérése előtt szürkés füsttel regenerál. Korábban tankonként egyszer, mostanában egyre sűrűbben. Ha beáll a vízhőfok mutató, onnan már nem füstöl bármennyit megyek. Fogyasztás 6 l körül, megy mint a golyó. Diagnosztikán Exhaust FuelAddition FB:1, 9 volt, mást nem találtak, csináltak egy kikényszerített regenerációt, melynek sikeres lefutása után lett egy 5. injektorra utaló hibakód (p1386), melyet akku saru lehúzás után törölni tudtak. Azóta volt már füstölős regeneráció, ma újabb diagnosztika: hibakód nincs, Exhaust FuelAddition FB:1,57. DPF differential pressure: -0,454. Szóval most a részecskeszűrő kezd tönkremenni, 5. injektor hiba, mindkettő, vagy valami más? Köszi előre is a reagálásokat.