Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3821043 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Kérdés
« Válasz #1335 Dátum: 2008.03.25 20:40:25 »
Idézetet írta: "b.c."

Ha ez érdekes, akkor én azt mondom, hogy a carina-t csak ave II-re cseréld.
Abszolut nem kapod meg pluszba azt, amiért 1 millát fizetsz az ave I estében. Még a ráncfelvarrott esetében sem!
Szóse róla vannak jobb tulajdonságai az ave I-nek, de hogy használati értékben, méretben, fogyasztásban, dinamikában és fõleg megbízhatóságban nincs 1 milla a két típus közt, az tuti!
Egy kis hangszigeteléssel simán ki lehet hozni a carinaból is azt, hogy csendesebb legyen, ráadásul engem ez a híres VVTi sem gyõzött meg arról, hogy ez valami hightech a pofon egyszerû 4A-FE-hez képest. Ja, és kisebb is az egész.
Istenem, mirõl beszélünk???


Lesz még neked ave 1-ed.  :nagymosoly: Nekem meg ave3. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Kérdés
« Válasz #1336 Dátum: 2008.03.25 21:03:03 »
Idézetet írta: "Profy"
Idézetet írta: "b.c."

Ha ez érdekes, akkor én azt mondom, hogy a carina-t csak ave II-re cseréld.
Abszolut nem kapod meg pluszba azt, amiért 1 millát fizetsz az ave I estében. Még a ráncfelvarrott esetében sem!
Szóse róla vannak jobb tulajdonságai az ave I-nek, de hogy használati értékben, méretben, fogyasztásban, dinamikában és fõleg megbízhatóságban nincs 1 milla a két típus közt, az tuti!
Egy kis hangszigeteléssel simán ki lehet hozni a carinaból is azt, hogy csendesebb legyen, ráadásul engem ez a híres VVTi sem gyõzött meg arról, hogy ez valami hightech a pofon egyszerû 4A-FE-hez képest. Ja, és kisebb is az egész.
Istenem, mirõl beszélünk???


Lesz még neked ave 1-ed.  :nagymosoly: Nekem meg ave3. :D

Nem hiszem, hogy ave I-be beszállok.
Vagy II, vagy Prius. Ja és szerzek bele egy Lexi képet a biztonság kedvéért. :pofa:

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1337 Dátum: 2008.03.25 21:21:34 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "viziborz"
Idézetet írta: "Xanyi"
A képen belinkeltre jó a villáskulcs, viszont a gyári általában nem hatlapú, csak sima kör. Arra kell a célszerszám!


Szerintetek mennyi arra az eselyem hogy leszedjem ha kontra anyat rakok a vegere es ugy probalom leszedni??? Nagyon meg van ott huzva? Tocsavarokat regen ugy szedtem ki ha nem volt tocsavar behajtom.

viziborz

Hova is akarsz kontraanyát tenni????
Az axiál csukló egy gömbcsukló. Ahogy a képen is látható egy menetes szár, ami egy gömbben végzõdik, amely gömb egy fészekben van, amely fészek alján újra egy menetes rész van. Na most a gömbcsukló az forog a fészekben. Szal rá lehet tenni a kontraanyát, és utána.....??? Még új állapotában sem csavarod ki ezzela a módszerrel, hátmég ha kopott és lötyög az egész!
Vagy rossz lovon lovagolok?


igazad van megfogtal  :nagymosoly: erre nem is gondlotam hirtelen. 1 oda  :nana:  :kacsint:
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1338 Dátum: 2008.03.25 21:49:35 »
Ha utángyártott axiálcsukló lesz beletéve, akkor a réginek már úgyis mind1 alapon egy jó nagy csõfogóval meg lehet lazítani, aztán értelemszerûen az újat már villáskulcsal a helyére lehet tenni. Viszont ha a cseredarab is gyári lapolás nélküli, akkor kell a célszerszám, nincs mese...
Xanyi

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Kérdés
« Válasz #1339 Dátum: 2008.03.26 00:48:37 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "jocópapa"
:pofa: Köszönöm az információkat különösen Palack-nak és Profy-nak. Mindent megtudtam ebböl a teljeskörû tájékoztatásból. Azt szeretném még kérdezni,hogy egy benzines 2001-2002 évjáratú Avensis-nek k.b. mennyi a reális ára és a vételnél mire kell jobban odafigyelni, gondolok itt a tipushibákra ha egyáltalán van ilyen. Mégegyszer kösz az infókat. Üdv. :toy:

Ha ez érdekes, akkor én azt mondom, hogy a carina-t csak ave II-re cseréld.
Abszolut nem kapod meg pluszba azt, amiért 1 millát fizetsz az ave I estében. Még a ráncfelvarrott esetében sem!
Szóse róla vannak jobb tulajdonságai az ave I-nek, de hogy használati értékben, méretben, fogyasztásban, dinamikában és fõleg megbízhatóságban nincs 1 milla a két típus közt, az tuti!
Egy kis hangszigeteléssel simán ki lehet hozni a carinaból is azt, hogy csendesebb legyen, ráadásul engem ez a híres VVTi sem gyõzött meg arról, hogy ez valami hightech a pofon egyszerû 4A-FE-hez képest. Ja, és kisebb is az egész.
Istenem, mirõl beszélünk???


Szerintem arról beszélünk, hogy akinek van 1.8 milliója autóra, annak lehet hogy nincs 3.2 milliója ;) ...

Alapvetõen egyetértek veled, valóban az Ave II a nagy váltás, az Ave I inkább csak egy átfogó facelift; de azért ez még nem azt jelenti, hogy ne lenne értelme egy autót lecserélni egy fiatalabb, biztonságosabb, kényelmesebb, jobban felszerelt másik autóra. Azért valljuk be: a valamivel (!) kisebb helykínálatot leszámítva az Ave I mindent jobban tud, mint a Carina. Már csak a biztonsági plusz is megéri a felárat.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Kérdés
« Válasz #1340 Dátum: 2008.03.27 10:54:26 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "jocópapa"
:pofa: Köszönöm az információkat különösen Palack-nak és Profy-nak. Mindent megtudtam ebböl a teljeskörû tájékoztatásból. Azt szeretném még kérdezni,hogy egy benzines 2001-2002 évjáratú Avensis-nek k.b. mennyi a reális ára és a vételnél mire kell jobban odafigyelni, gondolok itt a tipushibákra ha egyáltalán van ilyen. Mégegyszer kösz az infókat. Üdv. :toy:

Ha ez érdekes, akkor én azt mondom, hogy a carina-t csak ave II-re cseréld.
Abszolut nem kapod meg pluszba azt, amiért 1 millát fizetsz az ave I estében. Még a ráncfelvarrott esetében sem!
Szóse róla vannak jobb tulajdonságai az ave I-nek, de hogy használati értékben, méretben, fogyasztásban, dinamikában és fõleg megbízhatóságban nincs 1 milla a két típus közt, az tuti!
Egy kis hangszigeteléssel simán ki lehet hozni a carinaból is azt, hogy csendesebb legyen, ráadásul engem ez a híres VVTi sem gyõzött meg arról, hogy ez valami hightech a pofon egyszerû 4A-FE-hez képest. Ja, és kisebb is az egész.
Istenem, mirõl beszélünk???


Szerintem arról beszélünk, hogy akinek van 1.8 milliója autóra, annak lehet hogy nincs 3.2 milliója ;) ...

Alapvetõen egyetértek veled, valóban az Ave II a nagy váltás, az Ave I inkább csak egy átfogó facelift; de azért ez még nem azt jelenti, hogy ne lenne értelme egy autót lecserélni egy fiatalabb, biztonságosabb, kényelmesebb, jobban felszerelt másik autóra. Azért valljuk be: a valamivel (!) kisebb helykínálatot leszámítva az Ave I mindent jobban tud, mint a Carina. Már csak a biztonsági plusz is megéri a felárat.

Rendben, akkor maradjunk abban, hogy ez csak az én véleményem. És tekintve, hogy abból is csak a használtat tudsz venni az ezzel járó összes lutrival egy jól bevált carina-t én nem cserélnék!

Rózsasándor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
törött avensis
« Válasz #1341 Dátum: 2008.03.28 18:04:01 »
Sziasztok!!!

(Elõször is elnézést kérek,hogy nem a témához kapcsolatos a levelem, de sajna nem engedett új témában írni, ezért kénytelen voltam íde írni,de remélem nem veszitek zokon..)


Üdvözlök mindekit!!!Engedjétek meg, hogy tegezõdhessek veletek, mert így könnyebb lesz talán a komunikáció.. Magamról annyit, hogy lassan 1 éve sikerûlt megvennem egy nagyon jó kis autót és mindaddig nem is volt vele semmi gondom és remélem majd ha kész lesz,azután sem, hogy a tavaly év végén sajnos szerencsétlenségemre kisodródtam vele a Dózsa György úton ( Budapest) haladván a stadionok felé..Nem akarok a részletekbe nagyon belemenni, viszont segítséget szeretnék kérni mindenkép minden ötletet elfogadok és köszönök szépen így elõre..A jobb eleje sérûlt,nem tudom, hogy kinek mit jelent,hogy "durván" de nekem sajnos a szívem szakadt meg, mikor megláttam.elsõre nem volt annyira ijesztõ inkább az ijesztõ mikor a szerelõm mondta,hogy ez kb700.000ft kóstál..az igazság, hogy tudom, ogy a japán autókhoz drágábbak az alkatrészek stb,de ...(lábán vittem a szervízbe)
A lényeg, hogy olcsóbban szeretném megúszni, mert sajna,elég húzos az árajánlat.Ezért kérlek bennetek, hogy bármilyen bontót, vagy esetleg töröttet amirõl lehetne alkatrészeket mgenno, vagy bármlyen ötletért hálás lennék..
Néztem már a neten itt-ott külömbözõ oldalakon de sehol nem találtam.
Ezért gondoltam megpróbálom így fórumon, hátha van valakinek 1-2-jó ötlete.Nagyon szeretem és nem akarok megválni tõle.

üdv.és várom a hozzászólásokat.

Tisztelettel Rózsasándor
ózsasándor

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1342 Dátum: 2008.03.28 19:45:07 »
Szia!

Boltot, bontót ITT találsz.
(Ezért egyébként tényleg felesleges lett volna egy új topicot nyitni.)
 :kacsint:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Kérdés
« Válasz #1343 Dátum: 2008.03.28 20:40:22 »
Idézetet írta: "b.c."
Rendben, akkor maradjunk abban, hogy ez csak az én véleményem. És tekintve, hogy abból is csak a használtat tudsz venni az ezzel járó összes lutrival egy jól bevált carina-t én nem cserélnék!


Évjáratfüggõ szerintem. Mondjuk azt, hogy egy '97-es, jól felszerelt (dupla lufi, ABS, klíma) Carinát, ami hibátlanul mûködik, lehet hogy én sem cserélnék le egy Ave I-esre; megvárnám, míg lejjebb megy a II-esek ára. De teszem azt egy '93-as, kevésbé jól felszerelt Carina Ave I-esre cserélését teljesen ésszerû dolognak tartom.

Hozzátenném, hogy faceliftes, azon belül is 2001-es vagy még inkább 2002-es Ave I-esre gondolok. Egy korai, facelift elõtti Ave I-esre valóban nincs sok értelme lecserélni egy Carinát. (Most persze nem arra az egyedi esetre gondolok, ha valaki teszem azt egy fullfapad 1.6-os '92-es Carinát akar lecserélni egy facelift elõtti, de 2000-es, kétliteres, jól felszerelt Ave I-esre...)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: törött avensis
« Válasz #1344 Dátum: 2008.03.28 20:46:39 »
Idézetet írta: "Rózsasándor"
Sziasztok!!!

(Elõször is elnézést kérek,hogy nem a témához kapcsolatos a levelem, de sajna nem engedett új témában írni, ezért kénytelen voltam íde írni,de remélem nem veszitek zokon..)

Üdvözlök mindekit!!!Engedjétek meg, hogy tegezõdhessek veletek, mert így könnyebb lesz talán a komunikáció...


Szia! A tegezõdés tök természetes :) ... És nagyon jó hogy nem nyitottál új topikot, épp hogy azt vettük volna zokon, ha emiatt új topikot nyitsz :wink: ...

Ami az autódat illeti: Misi már megírta a tutit :pofa: ... Nem láttam ugyan a kocsidat, ezért nem akarok nagyon becslésekbe belemenni, de kétlem, hogy egy olyan kocsit, aminek a jobb eleje csak annyira sérült, hogy járóképes maradt, ne lehetne megcsinálni 700 ezer alatt. Ha járóképes, akkor ugye a motor meg a hûtõ épen maradt, és a futómû sem kaphatott nagyot (ha egyáltalán); tegyük fel, hogy cserélni kell a fényszórót, az indexet, a hûtõrácsot, a lökhárítót, a sárvédõt és a motorháztetõt - ha ezekre saccolok egy (bontott) árat, amihez hozzáadom a cserével járó lakatosmunkát és természetesen a fényezést, akkor nekem sehogyan sem jön ki 700 ezer, akárhogy is számolom :hmm:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Rózsasándor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
köszönöm
« Válasz #1345 Dátum: 2008.03.28 23:46:01 »
Sziasztok!!!

Köszönöm a gyors infót Misi és Palaczknak...remélem találok olyan bontót ahol összetudom szedni a szükséges alkatrészeket normális áron...Már vannak alternatívák, remélem mihamarabb újra vezethetem, már nagyon hiányzik...Jó dolgokról cseverésztek, én mint nagyon hozzánemértõ ember tanulhatok egy s mást tõletek Toyotaszeretõ emberektõl..Már végignéztem a weboldalakat többé kevésbé használható oldalak,de inkább maradok a bontó telefonálásnál, mert töröttben nem sok van...

Mégegyszer köszi mindent

Üdv a Betyár
ózsasándor

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: köszönöm
« Válasz #1346 Dátum: 2008.03.29 20:53:10 »
Idézetet írta: "Rózsasándor"
Mégegyszer köszi mindent

Üdv a Betyár


Nincs mit  :) ... Aztán írd majd meg a fejleményeket. Ha kérsz/kapsz valahonnan egy árajánlatot a lakatosmunkára meg a fényezésre, igyekszünk majd azt is véleményezni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Zé Balázs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
  • Vagy Carina, vagy semmi...
Re: Kérdés
« Válasz #1347 Dátum: 2008.04.01 22:39:54 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "b.c."
Rendben, akkor maradjunk abban, hogy ez csak az én véleményem. És tekintve, hogy abból is csak a használtat tudsz venni az ezzel járó összes lutrival egy jól bevált carina-t én nem cserélnék!


Évjáratfüggõ szerintem. Mondjuk azt, hogy egy '97-es, jól felszerelt (dupla lufi, ABS, klíma) Carinát, ami hibátlanul mûködik, lehet hogy én sem cserélnék le egy Ave I-esre; megvárnám, míg lejjebb megy a II-esek ára. De teszem azt egy '93-as, kevésbé jól felszerelt Carina Ave I-esre cserélését teljesen ésszerû dolognak tartom.

Hozzátenném, hogy faceliftes, azon belül is 2001-es vagy még inkább 2002-es Ave I-esre gondolok. Egy korai, facelift elõtti Ave I-esre valóban nincs sok értelme lecserélni egy Carinát. (Most persze nem arra az egyedi esetre gondolok, ha valaki teszem azt egy fullfapad 1.6-os '92-es Carinát akar lecserélni egy facelift elõtti, de 2000-es, kétliteres, jól felszerelt Ave I-esre...)

Hmm, valami hasonló volt nekem is a dilemmám. 2006 végén sikerült vennem egy '94-es 2.0-ás Carina Wagon GLi-t, tip-top állapotban (igaz, lufik és klíma nélkül); 660ezer Ft-ért. Szerelem lett belõle; holott elõtte nem is ültem soha Carinában, de még a Toyoták is teljesen semlegesek voltak számomra. Ezen felbuzdúlva elhatároztam, hogy Szüleim '94-es,  ~300ezer km-t futott Astráját lecserélem egy Carinára. Gyakorlatilag egy éven keresztül mindennap néztem a Carina hirdetéseket, de  nem sikerült megtalálnom, amit kerestem (vagy, ami bejött volna, az még aznap megvették elõlem). Lényeg, hogy a japán Carinák tetszenek (fõleg a belseje nem jött be az angol gyártmányúaknak, az idétlen, felhólyagosodó ajtóborításukkal), viszont azokban még dupla lufis nincs, ami szempont volt. Aztán most tavasszal az Avensis I-eket is elkezdtem nézegetni, viszont azokból a ráncfelvarrás elõttiek nem tetszenek, sem kívül, sem belül. Lényeg a lényeg, hogy kb. 3 hete sikerült beszerezni egy makulátlan elõéletû 2001/6, 1.8-as Avensis-t, 1.8M-ért; viszont igen sokat töprengtem rajta, hogy a kb. 3x árért mivel több ez, mint a Carina. A futómûben, fékben, biztonságban biztosan; komfortban (autómata klíma, fed. komp, Hi-Fi) talán; helyben és feelingben (bár ez persze szubjektív) egyértelmûen nem. Egyszerûen bizonyos fokon "kényszerbõl" lett véve az Avensis, mivel max. 8-9 éves, ráncfelvarrás elõtti design-nal (elnézést érte, de leírom: japán gyártású - fõleg japán beszállítók alkatrészeivel készült) Carina-t már nem lehet kapni :-(

Nos, hogy valami értelmet adjak ennek a hozzászólásnak; egyet értek b.c.-vel és Palaczk idézett hsz-val: szerintem nem érdemes a jól mûködõ, probléma mentes Carina-t lecserélni AVE I-re (pláne a 2001 elõttiekre). Hacsak mondjuk konkrét oka (klíma, lufik) nincsen. Rá fogsz döbbenni, mikor vezeted, nem nyújt a felárral arányosan több élményt!
Bontott Carina alkatrész kapcsán keress bátran!

01010011

  • Vendég
Re: Kérdés
« Válasz #1348 Dátum: 2008.04.01 22:54:51 »
sziasztok,
azt már megszoktam, hogy céhes off-focusomon kéthetente elszáll egy izzó, de most nagy gáz van:
kiégett az avén a jobb hátsó fék(!)lámpa.  :banging:
hogy/hol cseréli ki nekem az izzót és ki???
ÉN? hogy? :rolleyes:

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1349 Dátum: 2008.04.01 23:22:25 »
Az AVE I valahogy nekem sem jött be, határozottan szomorú voltam, mikor lecseréltük a '92-es Carinánkat az akkor új AVE I-re,
sokkkal jobban szerettem a Carinát, jobban is ment, alakra is jobban tetszett, belsõleg is. (lepcsoshatu volt a carina, ave meg 5ajtos)
aztan egy szerencsetlen balesetnek köszönhetõen visszavettük a Carinát, sajnos utána õ is egy szerencsétlen baleset áldozata lett  :szomoru:
igaz megcsinálták, mintha misem történt volna rajta, de az már nem a mi tulajdonlásunk alatt történt.
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)