Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3821033 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26345
Re: Kérdés
« Válasz #1320 Dátum: 2008.03.24 21:57:19 »
Idézetet írta: "jocópapa"
:pofa: Köszönöm az információkat különösen Palack-nak és Profy-nak. Mindent megtudtam ebböl a teljeskörû tájékoztatásból. Azt szeretném még kérdezni,hogy egy benzines 2001-2002 évjáratú Avensis-nek k.b. mennyi a reális ára és a vételnél mire kell jobban odafigyelni, gondolok itt a tipushibákra ha egyáltalán van ilyen. Mégegyszer kösz az infókat. Üdv. :toy:

Nagy a szórás motortól és felszereltségtõl függõen, de annyi biztos, hogy nagyon szuper állapotúnak kell annak lennie, amelyikért 2M-nál többet adnék!
music     

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Kérdés
« Válasz #1321 Dátum: 2008.03.24 22:25:24 »
Idézetet írta: "jocópapa"
:pofa: Köszönöm az információkat különösen Palack-nak és Profy-nak. Mindent megtudtam ebböl a teljeskörû tájékoztatásból. Azt szeretném még kérdezni,hogy egy benzines 2001-2002 évjáratú Avensis-nek k.b. mennyi a reális ára és a vételnél mire kell jobban odafigyelni, gondolok itt a tipushibákra ha egyáltalán van ilyen. Mégegyszer kösz az infókat. Üdv. :toy:


Tipushibák:
-Se elsõ széria olajhûtõ hiánya. :( Bár ha nem kínzod a gépet nem is nagyon van rá szükség.

Nagyon nagy hiba viszont a 15"-os kerekek óta a fékezéskor fellépõ remegés.Fék riszálás.Felszabályozás után is elõjövõ hiba.Gyári leírás azt mondja hogy csak meghatározott féktácsa és fékbetét használható akokr a hiba minimálisra csökkenthetõ.

Egyébként nagy on jó kocsi. :D

Árak:1 széria 1,2-1,6 között ;2. széria 1,5-1,8 között kifutó széria 1,7-2,2 között

Legjobban odafigyelni:
- motorhang,fékriszálás
- óraállás,szervízkönyv fõleg a köt cserék megejtése. (váltóolaj,fékolaj,hûtõfolyadékok cserélye)
-Ha törve volt akor az élek jól fussanak,elengedett kormyánynál ne húzzon sehová.
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1322 Dátum: 2008.03.24 22:33:02 »
Idézetet írta: "viziborz"


Kosz az infot. A kerdesek meg ugye csak jonnek :) Szoval a hiba hogy jelentkezett? Kattogott ugy mint nekem vagy mas jellemzoi voltak? Milyen speci szerszamra gondoltal es hogy sikerult lekuzdeni a problemat? Most ezekre varnek valaszt. A futomu allitas utana termeszetes dolog. :nana:

Viziborz


Hiba úgy keletkezik hogy az axiál csukló vége egy gömbcsukló és kikopik.

Carinán egyszerû volt orvosolni. :D

Meg kell mérni a csavar és a menet eleje és vége közti távolságot. ez az elsõ lépés

2.:a gömbcsulónál lévõ csavart ki kell csavarni
3.:menetesszárat ki kell csavarni
4.:új csukló visszacsavarás
5.:gömbcsulkót helyre csavarni
6.:a anyát megfelelõ távolságba beállítani

Elméletileg innen nem is kéne futómûveshetz vinni. :D
Meg kell elõtte azért nézni hogy külsõ vagy belsõ csukló-e
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1323 Dátum: 2008.03.25 09:49:39 »
Idézetet írta: "Profy"
Idézetet írta: "viziborz"


Kosz az infot. A kerdesek meg ugye csak jonnek :) Szoval a hiba hogy jelentkezett? Kattogott ugy mint nekem vagy mas jellemzoi voltak? Milyen speci szerszamra gondoltal es hogy sikerult lekuzdeni a problemat? Most ezekre varnek valaszt. A futomu allitas utana termeszetes dolog. :nana:

Viziborz


Hiba úgy keletkezik hogy az axiál csukló vége egy gömbcsukló és kikopik.

Carinán egyszerû volt orvosolni. :D

Meg kell mérni a csavar és a menet eleje és vége közti távolságot. ez az elsõ lépés

2.:a gömbcsulónál lévõ csavart ki kell csavarni
3.:menetesszárat ki kell csavarni
4.:új csukló visszacsavarás
5.:gömbcsulkót helyre csavarni
6.:a anyát megfelelõ távolságba beállítani

Elméletileg innen nem is kéne futómûveshetz vinni. :D
Meg kell elõtte azért nézni hogy külsõ vagy belsõ csukló-e


Kosz a szereles menni fog mar csinaltam jo parszor autoszerelo koromban csak itt megijedtem hogy specialis szerszam kell  hozza. Gombcsuklo kinyomom van. Most nezem az arakat. Eredeti szervizbol 28 e korul, Bardi, Unixtrade + hasonlok 8 e tol 10 e ig . Szerintetek melyik legyen ????
Quinton Hazel, first Line, Redaelli-t ( ezt nem szeretnem ) Frap. Ha van tapasztalat melyik lenne jo akkor irjatok mar meg nekem. GLO-t keresnek de azt nem talalok. Gyarilag melyik ceg lenne a futomu alkatresz beszallitoja????
Meg csak annyi hogy nekem a belso csuklo kopog kicsit. Cserelni meg nem kene de engem zavar.

Viziborz
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1324 Dátum: 2008.03.25 10:27:10 »
Idézetet írta: "viziborz"
Idézetet írta: "Beken"
Idézetet írta: "Xanyi"
Idézetet írta: "viziborz"
Sziasztok!

Vki. javitatott-cserelt mar kormanymuvet vagy iranyzokart az auton???? Nekem valszeg kotyog a bal oldalon a 45503-as alkatreszem ( Toyota EPC szam ) Lekell szedni majd a kormanymu gumiharangot es alatta talalhato. Nem jelentos a hiba de engem zavar minden apro nem odaillo zaj vagy ropogas- koppanas - ez az utobbit produkalja tolataskor alaszedett kormanynal. MAr tobben is megneztek es a feltengelyek es egyeb cuccok ott lent rendbe vannak, ez az 1 tunik picit hibasnak. Azt mondtak oda se neki de nem birok magammal  :hmm:
Szoval vki csereltett mar ilyesmit? Tapasztalat, ar? Eleg spcialis alkatresznek tunik, gondolom csak Toyota szervizben lehet beszerezni. A jelenseget emelt autonal a kerek ket szelet meragadva jobbra-balra rangatva lehet erzekelni. Gyerunk emberek munkara fel, mindenki rangassa meg a magaet  :nagymosoly:  :kacsint:

Viziborz,

Ui: Kellemes Husveti Unnepeket minden forumozonak  :kacsint:


Az autósboltokban általában kormányösszekötõ-axiálcsuklóként ismerik ezt az alkatrészt. Kell hogy legyen utángyártottban is, mert eléggé használódó alkatrész. Csere után mindenképpen futómûállítás szükséges!


Szia!

Én a Carinámon cseréltem annó 2 éve! Japán utángyártottat tettem bele! Magam cseréltem, de elvileg kell hozzá spéci szerszám! Én anélkül is metudtam oldani! A 2db axiálcsukló 9.000Ft-ba került + utána a futómõbeállítás. Az egész belekerült 15.000 Ft-ba, hogy magamnak cseréltem.

Üdv.:
Beken


Kosz az infot. A kerdesek meg ugye csak jonnek :) Szoval a hiba hogy jelentkezett? Kattogott ugy mint nekem vagy mas jellemzoi voltak? Milyen speci szerszamra gondoltal es hogy sikerult lekuzdeni a problemat? Most ezekre varnek valaszt. A futomu allitas utana termeszetes dolog. :nana:

Viziborz


Szia!

Erre a szerszámra gondoltam.

Üdv.:
Beken
BekeN

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1325 Dátum: 2008.03.25 14:31:35 »
Idézetet írta: "Beken"

Szia!

Erre a szerszámra gondoltam.

Üdv.:
Beken


Ok pontosan mit is csinal ez a szerszam mert nem akarnek teves kovetkezteeseket levonni.

Viziborz
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1326 Dátum: 2008.03.25 15:58:27 »
Idézetet írta: "viziborz"
Idézetet írta: "Beken"

Szia!

Erre a szerszámra gondoltam.

Üdv.:
Beken


Ok pontosan mit is csinal ez a szerszam mert nem akarnek teves kovetkezteeseket levonni.

Viziborz


Rá kell húzni az axiál csuklóra és amikor lazítod vagy húzod az a kerek része ráfeszül és lelazítja ill. meghúzza a csuklót. Amit találtam képet az a szerszám Ø22-Ø48-ig lehet használni.

Üdv.:
Beken
BekeN

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1327 Dátum: 2008.03.25 16:21:42 »
Idézetet írta: "Beken"
Idézetet írta: "viziborz"
Idézetet írta: "Beken"

Szia!

Erre a szerszámra gondoltam.

Üdv.:
Beken


Ok pontosan mit is csinal ez a szerszam mert nem akarnek teves kovetkezteeseket levonni.

Viziborz


Rá kell húzni az axiál csuklóra és amikor lazítod vagy húzod az a kerek része ráfeszül és lelazítja ill. meghúzza a csuklót. Amit találtam képet az a szerszám Ø22-Ø48-ig lehet használni.

Üdv.:
Beken


Ha jol latom akkor talan meg lehet fogni csillagkulcsal is  :hmm: A szerszam amit ajanlottal akkor megteszi egy nagyobb tocsavarbehajtonak is.

[a csatolmányt egy admin törölte]
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1328 Dátum: 2008.03.25 16:49:30 »
A képen belinkeltre jó a villáskulcs, viszont a gyári általában nem hatlapú, csak sima kör. Arra kell a célszerszám!
Xanyi

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1329 Dátum: 2008.03.25 19:13:41 »
Idézetet írta: "viziborz"
Idézetet írta: "Beken"
Idézetet írta: "viziborz"
Idézetet írta: "Beken"

Szia!

Erre a szerszámra gondoltam.

Üdv.:
Beken


Ok pontosan mit is csinal ez a szerszam mert nem akarnek teves kovetkezteeseket levonni.

Viziborz


Rá kell húzni az axiál csuklóra és amikor lazítod vagy húzod az a kerek része ráfeszül és lelazítja ill. meghúzza a csuklót. Amit találtam képet az a szerszám Ø22-Ø48-ig lehet használni.

Üdv.:
Beken


Ha jol latom akkor talan meg lehet fogni csillagkulcsal is  :hmm: A szerszam amit ajanlottal akkor megteszi egy nagyobb tocsavarbehajtonak is.


Annyi volt a Carina gyári axiál csuklóján az eltéres ezzel szemben, hogy azon nem volt lapolás, hanem teljesen hengeres volt. Amit vettem azon volt kettõ lapolás, ami max annyira volt széles, mint egy villáskulcs. Ja de nem lehet odaférni villáskulcsal. Ha nem felejtem el, csinálok képet az én spéci szerszámomról amivel megvúztam!
 :kacsint:

Üdv.:
Beken
BekeN

Beken

  • TOYOTA fan
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 980
  • A KEMÉNY VAS!!!
    • carstyling.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1330 Dátum: 2008.03.25 19:20:03 »
"+ 110-120km/h környékén elõjön a jobb elsõ ajtó felõl egy búgó szélzaj. Nem tapasztalt ilyet valaki?"




Csak hogy untassalak benneteket a nyûgjeimmel, elárulták a szalonban, hogy ez a szélzaj az Avensis és a Yaris betegsége!!! Ha oldalszelet kap az autó, az ajtó és a gumi között elviselhetetlenûl tud visítani a szél, amit nekem is csinálta 1x-er; 2x-er.
Az ablakkeret befelé való "megtörésével" állítólag orvosolható a hiba!

Tegnap 120km/h-nál elõjött a hang, ma 200km/h-nál sem jött elõ, mikor kellett volna, hogy megmutassam mi is a gondom!  :robbanfej:  :evil:  :banging:
BekeN

drótozó

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 6
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1331 Dátum: 2008.03.25 19:21:27 »
Sziasztok !
Elkelne egy kis segítség...Szóval, nem volt normális töltés az autón, lekaptam hát a generátort. Kivenni már nem tudom - bárhogy fordítom-....nem hiszem el hogy ki kell szedni a féltengelyt, mindent a jobb oldalán, a japók nem tervezhették így... Ha valaki tudja legyenszíves írja meg, fölöslegesen ne dolgozzak !
Elõre is kösz !

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re: Kérdés
« Válasz #1332 Dátum: 2008.03.25 19:44:36 »
Idézetet írta: "jocópapa"
:pofa: Köszönöm az információkat különösen Palack-nak és Profy-nak. Mindent megtudtam ebböl a teljeskörû tájékoztatásból. Azt szeretném még kérdezni,hogy egy benzines 2001-2002 évjáratú Avensis-nek k.b. mennyi a reális ára és a vételnél mire kell jobban odafigyelni, gondolok itt a tipushibákra ha egyáltalán van ilyen. Mégegyszer kösz az infókat. Üdv. :toy:

Ha ez érdekes, akkor én azt mondom, hogy a carina-t csak ave II-re cseréld.
Abszolut nem kapod meg pluszba azt, amiért 1 millát fizetsz az ave I estében. Még a ráncfelvarrott esetében sem!
Szóse róla vannak jobb tulajdonságai az ave I-nek, de hogy használati értékben, méretben, fogyasztásban, dinamikában és fõleg megbízhatóságban nincs 1 milla a két típus közt, az tuti!
Egy kis hangszigeteléssel simán ki lehet hozni a carinaból is azt, hogy csendesebb legyen, ráadásul engem ez a híres VVTi sem gyõzött meg arról, hogy ez valami hightech a pofon egyszerû 4A-FE-hez képest. Ja, és kisebb is az egész.
Istenem, mirõl beszélünk???

viziborz

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 954
    • http://www.dilimania.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1333 Dátum: 2008.03.25 20:02:15 »
Idézetet írta: "Xanyi"
A képen belinkeltre jó a villáskulcs, viszont a gyári általában nem hatlapú, csak sima kör. Arra kell a célszerszám!


Szerintetek mennyi arra az eselyem hogy leszedjem ha kontra anyat rakok a vegere es ugy probalom leszedni??? Nagyon meg van ott huzva? Tocsavarokat regen ugy szedtem ki ha nem volt tocsavar behajtom.

viziborz
99-es 1.0 Yaris alapfeszereltseggel


b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1334 Dátum: 2008.03.25 20:20:11 »
Idézetet írta: "viziborz"
Idézetet írta: "Xanyi"
A képen belinkeltre jó a villáskulcs, viszont a gyári általában nem hatlapú, csak sima kör. Arra kell a célszerszám!


Szerintetek mennyi arra az eselyem hogy leszedjem ha kontra anyat rakok a vegere es ugy probalom leszedni??? Nagyon meg van ott huzva? Tocsavarokat regen ugy szedtem ki ha nem volt tocsavar behajtom.

viziborz

Hova is akarsz kontraanyát tenni????
Az axiál csukló egy gömbcsukló. Ahogy a képen is látható egy menetes szár, ami egy gömbben végzõdik, amely gömb egy fészekben van, amely fészek alján újra egy menetes rész van. Na most a gömbcsukló az forog a fészekben. Szal rá lehet tenni a kontraanyát, és utána.....??? Még új állapotában sem csavarod ki ezzela a módszerrel, hátmég ha kopott és lötyög az egész!
Vagy rossz lovon lovagolok?