Köszi, próbáltam keresgélni, de ha minden igaz Békéscsabai emberkéről volt szó, de konkrétat nem találtam. Sajnos az messze van tőlem, 220Km.
Bocsi, most látom, hogy a tied 2.4-es.. A 200-as ár az 1.8-ra vonatkozott.
Ahogy Izso is írta, megéri egy jó szerelő miatt 220 km-t is utazni, főleg motorfelújítás miatt!! Én egy másik autómon (BMW 318 TDS volt régen) csináltattam felújítást egy ismerősöm szerelőjénél. Nem néztem fórumot akkor róla, nem tudtam sok mindent, de jónak mondta az ismerősöm, azt mondta, hogy az akkor megszűnt Malév-nál volt szerelő, repcsiket is javított. Megbíztam benne, és 200-ból ott is megvolt a felújítás, hajtókarcsapágy, gyűrű, hf full felújítás, tömítések, vezetők, és a felhasznált alkatrész mind németből jött és gyári BMW volt jó forrásból.. Nos, az első összerakásnál nyomta a vízkörbe a levegőt, keményedett a vízcső, mondtam neki, hogy ez így nem okés.. Ő bizonygatta, hogy de okés.. Aztán szétszedte még egyszer, és az egyik HF csavar kézzel volt hajtható...Utána meg beleszakította a blokkba az új csavargarnitúrából egyet, menetjavítás.. összerakta, akkor meg kicsit darabos lett a járása, és egy helyen kifelé is engedte az olajat..A vízkör mondjuk helyrejött, ment az autó, csak ezekkel a "szépség hibákkal"..
Csak azért írom le, hogy ha van olyan, aki becsületesen megcsinálja, és többeknél is bizonyított, még ha messze van, ezen a téren akkor is megéri, mint beleszaladni egy lutriba..
Amúgy az olajfogyásról én csak az 1ZZFE motorkódnál hallottam, a 2.4-es meg ha nem tévedek más motor. De ha nem így van, majd megírják.