Sajnos nem az indító relé volt a probléma !Két napig működött aztán megint nem indult.Az önindító kopogtatása megoldotta a problémát .Indult az autó!Ismét kiszedtük az önindítót de most már szét is szedtük annak ellenére,hogy pillanatnyilag működött és ahogy írtátok a bronzkefék voltak nagyon elkopva.Önindító csere folyamatban.Köszönöm.
Írtuk, hogy bronzkefe lesz...Amikor levettétek először, akkor megmozdult a tengely, és ment egy ideig, míg megint olyan pozícióban meg nem állt az önindító, ahol nem ér oda a kefe a kommutátor részhez..
Ne komplett önindítót cserélj, hanem vegyél hozzá bronzkefét. Ebay-ről a GEBE német márka (6 ezer Ft) tökéletesen passzol, és jó minőségű is. Kb egy másfél hét alatt itt van. Ha meg sürgősen kell az autó, akkor a használtban sem biztos, hogy nagyon "fitt" már a kefe, tehát a fel és újra leszerelést azzal sem lehet sokáig megúszni. Max a mostaninak a kefespanoló rugóján hajlítasz még egy kicsit, hogy kibírja addig, amíg megjön az alkatrész, aztán amikor itt van akkor csere. Mivel komplett a bronzkefe házzal együtt kapod a csere darabot, így a régire nem lesz szükség, szinte plug&play az összeszerelés is. Nem szabad elfeledkezni a kommutátor tisztításról sem (én 400-as smirglit használtam hozzá), plusz a szükséges pontok újrazsírozásáról. Ha megvan csinálva minden rendesen, akkor drasztikusan jobban (könnyen) fog indulni az autó.