Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3742511 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

Hoffmann G.

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13095 Dátum: 2017.04.02 10:02:21 »
Egy karosszériás alapos mérésekkel ezt igazolni vagy cáfolni tudja szinte minden megbontas nélkül .

dobó

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13096 Dátum: 2017.04.02 10:26:43 »
Ellenőrizd hogy az axiál csuklók nem-e lógnak mert lehet fel van lazulva az egyik és csavarodik kifelé.
Ha kicsavarodik akkor irányíthatatlan lesz az egyik kereked.

Hoffmann G.

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13097 Dátum: 2017.04.02 10:28:23 »
Én meg azt is megpróbálnam mi történik ha meg csereled az első kerekeket a hatásokkal

b4rn3y

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13098 Dátum: 2017.04.02 11:24:41 »
Ellenőrizd hogy az axiál csuklók nem-e lógnak mert lehet fel van lazulva az egyik és csavarodik kifelé.
Ha kicsavarodik akkor irányíthatatlan lesz az egyik kereked.

Kösz a tippet. Ellenőrizve, nem lógnak, nincsenek fellazulva.

b4rn3y

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13099 Dátum: 2017.04.02 11:28:33 »
Én meg azt is megpróbálnam mi történik ha meg csereled az első kerekeket a hatásokkal

Első hátsó csere megvolt (nyári és téli is).
Törés tudtommal annyi volt rajta, hogy a bal eleje kapott egy őzet, a lámpa bánta, a klímahűtő megnyomódott, de továbbra is hűt, minden ami beljebb van sértetlen, tehát pl a motorhűtő, hegesztési pontok, gyári csavarok, stb.
És volt kb 5e km amíg nem rázott, tehát akár még jó is lehetne.
Ettől függetlenül egy karosszériamérés nem rossz ötlet.  :yes:

Amíg nem ráz, tehát jellemzően 100-110-ig, addig teljesen stabil, jól kanyarodik, kiszámíthatóan viselkedik télen-nyáron. Felette sem lesz instabil, de zavaróvá válik a rázás, és persze biztos nem tesz jót semminek, tehát a vmax kb a 100. Igaz így mindenhova lassabban érek oda, viszont alacsonyabb a fogyasztás  :clap:
« Utoljára szerkesztve: 2017.04.02 12:00:15 írta b4rn3y »

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13100 Dátum: 2017.04.02 21:18:35 »
"Kitolt" velem a verda: Pestről hazafelé, Szolnokon 19:00 körül tankoltam... utána nem volt tompítottam csak a bal oldalon :( Pont a farkasvaksággal együtt...

Holnap elő kell vegyem a gumikezem?
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13101 Dátum: 2017.04.02 21:50:06 »
..
H7 halogen - abblendlicht
H1 halogen - fernlicht
...

Ismételjünk:
H7 tompított,
H1 országúti

Kimentem a garázsba még csekkolni. Jobb oldalon tompítottam nincs, bal oldalon a park nem világít. Akkor ahhoz mi is kell?

Olajszint is ellenőrizve, a gyűrűzést követő 8350 km-nél tartunk... és a gyűrűk is tartanak :)
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13102 Dátum: 2017.04.02 22:03:12 »
Ismételjünk:
H7 tompított,
H1 országúti

Kimentem a garázsba még csekkolni. Jobb oldalon tompítottam nincs, bal oldalon a park nem világít. Akkor ahhoz mi is kell?

Olajszint is ellenőrizve, a gyűrűzést követő 8350 km-nél tartunk... és a gyűrűk is tartanak :)


a gyűrűk ura vagy maga :D
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

Deka

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1102
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13103 Dátum: 2017.04.03 18:40:37 »
Ismételjünk:
H7 tompított,
H1 országúti

Kimentem a garázsba még csekkolni. Jobb oldalon tompítottam nincs, bal oldalon a park nem világít. Akkor ahhoz mi is kell?

Olajszint is ellenőrizve, a gyűrűzést követő 8350 km-nél tartunk... és a gyűrűk is tartanak :)

W5W - ék, ez a helyzetjelző... 20 perc alatt megvolt a jobb tompítottal együtt.
Visszaraktam a műanyagokat a patentokkal.

Utána megnéztem a macska mit okozott még alul tegnap este az utolsó km-eken... azon kívül, hogy a szőrös lett az alsó kötény, 2 patentnak találtam helyet megint az alsó burkolókban is  :)
'10 Avensis 1.8 Valvematic Wagon
'07 Yaris  1.8 TS

Hoffmann G.

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13104 Dátum: 2017.04.03 20:39:43 »
A macskanal csak a kutya rondabb

progihouse

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13105 Dátum: 2017.04.04 10:44:56 »
Első hátsó csere megvolt (nyári és téli is).
Törés tudtommal annyi volt rajta, hogy a bal eleje kapott egy őzet, a lámpa bánta, a klímahűtő megnyomódott, de továbbra is hűt, minden ami beljebb van sértetlen, tehát pl a motorhűtő, hegesztési pontok, gyári csavarok, stb.
És volt kb 5e km amíg nem rázott, tehát akár még jó is lehetne.
Ettől függetlenül egy karosszériamérés nem rossz ötlet.  :yes:

Amíg nem ráz, tehát jellemzően 100-110-ig, addig teljesen stabil, jól kanyarodik, kiszámíthatóan viselkedik télen-nyáron. Felette sem lesz instabil, de zavaróvá válik a rázás, és persze biztos nem tesz jót semminek, tehát a vmax kb a 100. Igaz így mindenhova lassabban érek oda, viszont alacsonyabb a fogyasztás  :clap:

Bormart

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13106 Dátum: 2017.04.06 23:28:53 »
Sziasztok!
Szakmai véleményeteket szeretném kérni. T25 Avensis 2004 1,8 as nem indul.Akkumulátor jó állapotú (terhelővillával ellenőrizve).Töltés után 12,9V mértem multiméterrel.Visszatettem a helyére és gyújtás után 12,4V ra csökken  a feszültség.A gyújtás során a következő folyamat zajlik le:műszerfal világítás kigyullad, rádió szól,hűtés fűtés működik,önindító meg sem mukkan!Két alkalommal fordul elő,az első alkalommal többszöri próbálkozás után beindult viszont a töltés 13.7 V fölé nem ment.(erről megoszló véleményeket hallottam :ez még jó,és hogy 14.2 V kéne legyem).Hirtelen felindulásból kicseréltük a generátor feszültség szabályozót de sajnos nem történt változás! :no:A másik hibalehetőség az önindító amire gondoltunk.Ezzel kapcsolatban szeretném a véleményeteket kérni!Előre is köszönöm a segítséget!Csongor

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13107 Dátum: 2017.04.06 23:39:48 »
Futott km mennyi? Bronzkefe 300.000km környékén megadja magát. Hibakód van?

mh197

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 299
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13108 Dátum: 2017.04.07 09:03:12 »
Sziasztok!
Szakmai véleményeteket szeretném kérni. T25 Avensis 2004 1,8 as nem indul.Akkumulátor jó állapotú (terhelővillával ellenőrizve).Töltés után 12,9V mértem multiméterrel.Visszatettem a helyére és gyújtás után 12,4V ra csökken  a feszültség.A gyújtás során a következő folyamat zajlik le:műszerfal világítás kigyullad, rádió szól,hűtés fűtés működik,önindító meg sem mukkan!Két alkalommal fordul elő,az első alkalommal többszöri próbálkozás után beindult viszont a töltés 13.7 V fölé nem ment.(erről megoszló véleményeket hallottam :ez még jó,és hogy 14.2 V kéne legyem).Hirtelen felindulásból kicseréltük a generátor feszültség szabályozót de sajnos nem történt változás! :no:A másik hibalehetőség az önindító amire gondoltunk.Ezzel kapcsolatban szeretném a véleményeteket kérni!Előre is köszönöm a segítséget!Csongor

Ahogyan Silent is írta, önindító bronzkefe. Főleg ha az autót rövid távon használták, akkor még 300 ezertől hamarabb is elkophat a bronzkefe. Nem is rég írtam itt, hogy én már cseréltem az enyémben. Ebay-ről németből 6 ezer Ft-ért lehet venni komplett kosárral, mindennel együtt jó minőségűt, és azt nem kell forraszgatni, meg mi egymás, továbbá méretpontos is. Ha jól rémlik akkor belinkeltem. Kb 1-1,5 hét alatt jött meg nekem, de ahogy nem is rég szó volt róla, érdemes beszerezni tartalékba ilyet. A tünet pont az amit leírsz, előjel nélkül egyszer csak nem indul az autó, és hiába csinálsz vele bármit, nem fog indítani.. Az önindító pozitívjához hozzáférni egyébként relatív könnyen, érdemes lecsekkolni, hogy az indítózás esetén kap-e ott áramot, és ha igen, akkor a kefék lesznek. A motor és egyéb alkatrészei egyébként nem szoktak tönkremenni azt olvastam. A keféket meg ha kiveszed, látni fogod, hogy miért is van az, hogy egyszer csak nem indul és kész, sajnos ha kopottak (rövidek) a kefék, és a kommutátor olyan helyen áll meg, hogy már nem éri el a kefét, akkor nem tudsz vele mit kezdeni, nem fog érintkezni, nem indít.
Toyota Avensis 1.8 (T25) lépcsőshátú (2004)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4160
Re:Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #13109 Dátum: 2017.04.07 11:52:43 »
Bronzkefének itt a linkje, én is ezt rendeltem, meg mh197 is, nekem egy hét alatt jött meg, 7500 ft körül volt a történet. Nekem nincs vele gond, de jobb ha van tartalékba. Amikor megáll emiatt a kocsi, akkor jó minőségben, gyorsan csak a gyári elérhető, jóval drágábban.