Szerző Téma: Avensis hibák (nincsenek:)  (Megtekintve 3829705 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kolac72

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1005 Dátum: 2007.09.25 13:24:50 »
Idézetet írta: "tgazso"
Idézet
Aztán nekiugrottam, hogy lebontom a középkonzolt az eddigi iránymutatások alapján. Az utolsó kanyarban buktam el. Meg tudná valaki mondani, hogy a ventillátor kapcsolóját hogy lehet kivenni (AVE I.)? Már csak ez az egy dolog akadályozott abban, hogy hozzáférjek a LED-ekhez.


Én végeztem a középkonzol villágításának javításával is. A kérdésedre a válasz: igen leszedhetõ a venti, a hõmérséklet és a befúvó állító kapcsolója is, csak le kell õket húzni. Ugyanígy a külsõ és belsõ levegõ csúszkája is. Persze ha azonos mûszerfallal rendelkezünk, az enyém 99-es AveI 1,6 sol. Egyébként nem ledek voltak az enyémben hanem sima henger izzók, foglalat nélküliek. Autós boltban pár száz forintért többet is vettem. A középkonzolban 3 db ilyen van középen elhelyezkedve. Ezek belül teljes fénnyel világítanak és a burkolatban lévõ ábrák zöldes borításán látszanak csak át. Fényvezetõ csak a kapcsolók alján található. Az izzók pedig mind fehérek.
Remélem tudtam segíteni.
És ismételt kérés! Ha van valakinek magyar használati könyve kérem ossza meg, nagy szükség lenne rá.

Üdv


Köszi. A venti kapcsolója ugyanúgy jön le, mint a másik kettõ? Sikerült mindent leszednem, csak a venti kapcsolója nem akart lejönni, pedig komoly erõket vetettem be... Nagyon feszegetni viszont nem mertem, hátha valami "trükk" lesz a megoldás.

Köszi mégegyszer.
Laca
000 Avensis 2.0

Rich

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1006 Dátum: 2007.09.25 21:10:59 »
Üdv Mindenkinek,

Egy dízel Ave Versot birtoklok május óta, eddig semmi problémám nem volt vele, viszont, hogy bejött a hûvõsebb idõ, reggel indítás után megemelkedik az alapjárat, majd kb fél perc múlva leáll. Ezt menet közben is produkálja amíg be nem melegszik. Találkozott valaki ilyen hibával?

Köszi a választ elõre is


Rich

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1007 Dátum: 2007.09.26 10:58:08 »
Teljesen normális jelenség hidegebb idõben az indításkor jelentkezõ megemelkedett fordulatszám. Nyáron nekem  1100-1200 szokott lenni, full hidegben olyan 1500 körül.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1008 Dátum: 2007.09.26 11:54:55 »
Idézetet írta: "squiddy"
Teljesen normális jelenség hidegebb idõben az indításkor jelentkezõ megemelkedett fordulatszám. Nyáron nekem  1100-1200 szokott lenni, full hidegben olyan 1500 körül.

"Egy dízel Ave Versot birtoklok"  :nana:

Rich

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1009 Dátum: 2007.09.26 12:19:26 »
Idézetet írta: "squiddy"
Teljesen normális jelenség hidegebb idõben az indításkor jelentkezõ megemelkedett fordulatszám. Nyáron nekem  1100-1200 szokott lenni, full hidegben olyan 1500 körül.



Bocsánat, akkor rosszul fogalmaztam,  tehát igen a megemelkedett fordulatszám normális, ellenben az nem ,hogy leáll az autó.

Tehát reggel beindítom,járatom, majd fél perc múlva leáll. Újraindítom, elindulok vele és menet közben is leáll a motor. Mindezt addig produkálja, amíg be nem melegszik .Ez gyanítom nem normális jelenség.

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1010 Dátum: 2007.09.26 13:46:51 »
Idézetet írta: "Rich"
Idézetet írta: "squiddy"
Teljesen normális jelenség hidegebb idõben az indításkor jelentkezõ megemelkedett fordulatszám. Nyáron nekem  1100-1200 szokott lenni, full hidegben olyan 1500 körül.



Bocsánat, akkor rosszul fogalmaztam,  tehát igen a megemelkedett fordulatszám normális, ellenben az nem ,hogy leáll az autó.

Tehát reggel beindítom,járatom, majd fél perc múlva leáll. Újraindítom, elindulok vele és menet közben is leáll a motor. Mindezt addig produkálja, amíg be nem melegszik .Ez gyanítom nem normális jelenség.


A legolcsóbb ami ilyet tehet az üzemanyagszûrõ.
A többirõl ne akarj tudni, ami ilyet csinálhat.
Viccet félretéve komolyabb oka lehet ennek, ha valahol elengedi a railnyomást  a rendszer, ugyanis akkor épp így reagál, hogy önmagát leállítja, hogy ne károsodjon,stb.
Aztán, hogy ez mitõl van, hogy egy kopott szelep, vagy csak valami kosz került bele az már...

egyébként a hideg, milyen hideg? a mostanság gyakori 3 fok körüli?
Kinn alszik a gép egyébként a csillag garázsban?

Rich

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1011 Dátum: 2007.09.26 14:01:55 »
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Rich"
Idézetet írta: "squiddy"
Teljesen normális jelenség hidegebb idõben az indításkor jelentkezõ megemelkedett fordulatszám. Nyáron nekem  1100-1200 szokott lenni, full hidegben olyan 1500 körül.



Bocsánat, akkor rosszul fogalmaztam,  tehát igen a megemelkedett fordulatszám normális, ellenben az nem ,hogy leáll az autó.

Tehát reggel beindítom,járatom, majd fél perc múlva leáll. Újraindítom, elindulok vele és menet közben is leáll a motor. Mindezt addig produkálja, amíg be nem melegszik .Ez gyanítom nem normális jelenség.


A legolcsóbb ami ilyet tehet az üzemanyagszûrõ.
A többirõl ne akarj tudni, ami ilyet csinálhat.
Viccet félretéve komolyabb oka lehet ennek, ha valahol elengedi a railnyomást  a rendszer, ugyanis akkor épp így reagál, hogy önmagát leállítja, hogy ne károsodjon,stb.
Aztán, hogy ez mitõl van, hogy egy kopott szelep, vagy csak valami kosz került bele az már...

egyébként a hideg, milyen hideg? a mostanság gyakori 3 fok körüli?
Kinn alszik a gép egyébként a csillag garázsban?


Általában garázsban, nagy ritkán kint.  Éppen most szombaton volt olaj-szûrõk cseréje. Az olajat szinte alig csipegeti, 12 000 km alatt fél litykót öntöttem hozzá.
Bejelentkeztem a Superhez hétfõre, ott a munkafelvevõ azt mondta, eképzelhetõ, hogy fellevegõsödik a rendszer. Remélem hétfõn okosabb leszek.
Egyébként ha a Te okodat nézem, vajon akkor bemelegedve miért nem csinálja?

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1012 Dátum: 2007.09.26 14:51:52 »
Idézetet írta: "Rich"
Idézetet írta: "b.c."
Idézetet írta: "Rich"
Idézetet írta: "squiddy"
Teljesen normális jelenség hidegebb idõben az indításkor jelentkezõ megemelkedett fordulatszám. Nyáron nekem  1100-1200 szokott lenni, full hidegben olyan 1500 körül.



Bocsánat, akkor rosszul fogalmaztam,  tehát igen a megemelkedett fordulatszám normális, ellenben az nem ,hogy leáll az autó.

Tehát reggel beindítom,járatom, majd fél perc múlva leáll. Újraindítom, elindulok vele és menet közben is leáll a motor. Mindezt addig produkálja, amíg be nem melegszik .Ez gyanítom nem normális jelenség.


A legolcsóbb ami ilyet tehet az üzemanyagszûrõ.
A többirõl ne akarj tudni, ami ilyet csinálhat.
Viccet félretéve komolyabb oka lehet ennek, ha valahol elengedi a railnyomást  a rendszer, ugyanis akkor épp így reagál, hogy önmagát leállítja, hogy ne károsodjon,stb.
Aztán, hogy ez mitõl van, hogy egy kopott szelep, vagy csak valami kosz került bele az már...

egyébként a hideg, milyen hideg? a mostanság gyakori 3 fok körüli?
Kinn alszik a gép egyébként a csillag garázsban?


Általában garázsban, nagy ritkán kint.  Éppen most szombaton volt olaj-szûrõk cseréje. Az olajat szinte alig csipegeti, 12 000 km alatt fél litykót öntöttem hozzá.
Bejelentkeztem a Superhez hétfõre, ott a munkafelvevõ azt mondta, eképzelhetõ, hogy fellevegõsödik a rendszer. Remélem hétfõn okosabb leszek.
Egyébként ha a Te okodat nézem, vajon akkor bemelegedve miért nem csinálja?

Nem a szûrõcsereóta csinálja ezt véletlenül?
Lehet ott levegõsödik le, bár ez nem a régi dízel, itt inkább maradó nyomások vannak.
Másrészt hallotunk már olyat, hogy az új szûrõ rossz volt!!!NAgyon folytotta az áramlást, vagy ilyesmi.

Rich

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1013 Dátum: 2007.09.26 17:53:59 »
Idézetet írta: "b.c."

Nem a szûrõcsereóta csinálja ezt véletlenül?
Lehet ott levegõsödik le, bár ez nem a régi dízel, itt inkább maradó nyomások vannak.
Másrészt hallotunk már olyat, hogy az új szûrõ rossz volt!!!NAgyon folytotta az áramlást, vagy ilyesmi.


Nem sajnos, már elõtte volt egy alkalom, hogy ugyanígy leállt.

squiddy

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4649
  • Esküvői fotós
    • www.hazizsolt.hu
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1014 Dátum: 2007.09.28 07:40:52 »
Rich:
Félreértettem, azt gondoltam, hogy fél perc múlva beáll a normális üzemmeleg szintre.
Nem tankoltál noname kúton? Próbálj meg valami minõségi löttyöt tankolni, az talán átpucerálja a rendszert. Ártana biztosan nem fox vele. Amúgy hibakódot nem jelez?

Rich

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 28
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1015 Dátum: 2007.09.28 11:36:19 »
Idézetet írta: "squiddy"
Rich:
Félreértettem, azt gondoltam, hogy fél perc múlva beáll a normális üzemmeleg szintre.
Nem tankoltál noname kúton? Próbálj meg valami minõségi löttyöt tankolni, az talán átpucerálja a rendszert. Ártana biztosan nem fox vele. Amúgy hibakódot nem jelez?


Múltkor az OMV-nél tankoltam a Prémium diesel-t ha erre gondolsz. Hibakódot nem jelez.  Remélem hétfõn tud vele valamit kezdeni a Super :)

Spet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 657
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1016 Dátum: 2007.09.28 13:39:27 »
Hi!

Tegnap megint tanultam valamit.Az elsõ ülések alján van egy-egy csatlakozó,amikrõl azt hittem én balf.....sz, hogy az ülésfûtés csatlakozója,és mivel nem érzékeltem,hogy mûködne,elkezdtem keresni a hibát.Széthúztam a csatit,megmértem,érkezik -e feszültség,ilyesmi.Mikor visszadugtam, a légzsákvisszajelzõ elkezdett villogni.Na mi a fene....gondoltam.3 Euro-ért beszereztem egy elég részletes gépkönyvet elektromos rajzokkal,pontos méretekkel a karosszéria javításhoz,berendezések pontos helyével,meg mindenféle remek adattal például az olajról,amirõl ment itt az értekezés.(vagy még megy is).Na..szóval a rajzokból rájöttem,hogy az én kocsimban nincs is ülésfûtés...:P
Most jön a tanúlság:
Amibe belemértem,az a csatlakozó az övfeszítõé.Elvittem a kocsit Mayer-ékhoz.Azt mondta a szervízes ember,hogy bizony a jobb elsõ övfeszítõm zárlatos. Csodálkoztam,mert max. a vezérlés elromolhatott, mivel én széthúzott csatlakozóval mértem,tehát nem is volt a körben eközben az övfeszítõ,nem értettem a dolgot.Na....ember mégegyszer nekifutott,mert mondtam neki,hogy elõtte semmi baj nem volt.Másodjára sikerült törölnie a hibát,helyre állt a rend.Szóval a lényeg, (bár lehet,hogy ezt csak én nem tudtam eddig),hogy bármit is akarunk mérni,vagy ne tegyük,vagy ha tesszük,akkor csak nagyon nagy belsõ ellenállásû feszültségmérõvel tegyük,illetve a bizonytalan helyeken óvakodjunk az Ohm,vagy nyitófeszültség méréstõl ("csengetõs üzemmód"),mert a számítógép úgy értékeli a hibát,hogy zárlat keletkezett az épp mért körben,magyarul átveri a diagnosztikát is.Nyilván,akinek van gyakorlata,az tudja ezt...én nem tudtam.

Csákány

szili76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1017 Dátum: 2007.09.29 19:28:39 »
Hali!

Van egy Toyota Rav 4-esem 2,2-es D-Cat motorral.
Jelenleg 2000 km van benn.
Következõ kérdésem lenne:
Nagyon finoman használom, maximum 110-el és nem is húzatom ki
egyetlen fokozatot sem, az átlagfogyasztása pedig így is 9,5-10 liter.
Ezt irdatlanul soknak találom. Német autóim hasonló használat mellett 5-6 literrel jártak el hasonló teljesítmény mellett. Igaz azok személyautók de akkor is ez rengeteg..
Avensis-nél is van ilyen probléma?
Javul nagyságrendekkel a fogyasztása a bejáratás után??

Szili

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26347
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1018 Dátum: 2007.09.30 00:26:55 »
5-6 litert semmiképp nem fog fogyasztani, a kétezres Avensisek is 6 literrel járnak el. A 2,2D - melyik, a 136, vagy a 177 lovas? - már egy kicsit többet eszik, a tiéd pedig bejáratós, az fog még lejjebb menni szerencsés esetben egy literrel is. Viszont ne becsüld le a magas építésbõl fakadó légellenállás-növekedést, már a Corolla Verso is jó fél literrel többet eszik a sima Corollánál, egy RAV 4 pedig bõ literrel az Avensishez képest.
Szóval ha 8 literes átlag kijön, egy szavad ne legyen...
music     

szili76

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Avensis hibák (nincsenek:)
« Válasz #1019 Dátum: 2007.09.30 07:12:01 »
Hali!

Köszi a gyors választ!
8 literes átlaggal teljesen elégedett lennék, de ez az "alapjáraton" mért 10 literes
átlag nagyon sok. A motorja egyébként 177 lovas.
Korábban volt egy 2,0 D4-D-s Rav
4-esem (116 lovas), ami így használva 6,5-7 litert evett.
Lehet, hogy valami gondja van a motornak, vagy ez ilyen???
Ha ilyen, akkor óriási csalódás a számomra!!

Szili