hát, pár hete van nálam, 2 napja vezetem pár száz km ment bele nálam eddig:
azért hoztam el mert nem rohadt sehol, füstmentes motorja van, 1 csepp olajfolyás nincs a motortérben, se a váltó alján, por száraz az egész motortér, és látszott rajta hogy nem kitisztítva ilyen, teljesen gyárinak tudom az autót, kényelmes benne utazni,
egyenes futása jó, futóműben durvábban nem kopog semmi, esetleg nagyobb úthibákon 1-2 szilenten hallani hogy koppan de nem az ami azonnal cserés. ezen kívül szerkezetileg alja egybe, hátfal minimálisan meg lehetett nyomva mert felületi rozsda van rajta de az a hátsó lökösön is látszott elsőre számomra hogy hátulról meg lett tolva picit, ismerősöm aki aktívan hoz be autókat külföldről mesélte, hogy ahogy ez a kocsi kinéz szokványos francia országban meg olaszországban(stb ilyen helyeken) mert sajnos így közlekednek, egyedül jobb hátsó ívet fogom később kilakatoltatni mert ott is kapott egy kocc-t valszeg és gyűrődve van a lemez gittel csúnyán javítva. ezen kívül komolyabb ütközésre utaló jelet/ javítást nem találtam az autón. Váltó azon kívül hogy motorfékben a 3as szól, de csak annyira hogy éjjeli csendben hazajövet hallottam kb 3. utamon vele, ezen kívül többi fokozat jó, jól kapcsolható stb.. kuplungra azthittem azonnal cserés, de most hogy vezetgetem igazából kiderült számomra hogy csak meg kell szokni, nem csúszik, talán picit kopottas.. alapjárat szépen beáll, beltérben vezető ülés elől kiégetve csikkel, hátul durvábban kiégetve több pontot összeérően, kárpit ajtón illetve hátul fejtérnél lóg, gyári emelő,gyári szervízkönyv 2006ig vezetve, gyári Corolla szerviz manuál stb megvan hozzá, elvileg 3. tulaja vagyok, gyári 5. pótkerék alufelni megvan, időközönként főleg alacsonyabb fordulaton valami rezonál / becsörög , azt hittem lánc első utakon, később be bizonyosodott számomra hangja alapján meg ahonnan hallom hogy kizárt, valami hővédő lemez lehet a motortérben vagy vmit rosszul raktak vissza műszerfalba nem tudom majd kiderül.., olajcsere, olajszűrő csere megvolt majd szerzett is frissen 1 éjszakányi élményt a városban
, következő szerelésben hűtőfolyadékot meg szíjakat szíjtárcsákat szeretnék rajta cserélni, később talán jövőre pedig a kasztni megcsinálása hogy ne így nézzen ki, illetve váltó felújítás, futóműre költés autó igénye szerint. én eddig úgy gondolom hogy jó kompromisszumos vétel volt számomra, továbbiak kiderülnek hosszabb távon. (eddig 800ezer forintomba került az autó hazahozással olajcserével, gyári vezető olali tükör szerzésével együtt, magyar rendszámmal)
Véleméyeket, illetve fentebbi kérdésre válaszokat örömmel várom!