Az nem olcsó, nagyon drága!!!
Várj!
A drága és a sok pénz nem feltétlenül jár együtt. A vvtL-i motorban, ha jól emlékszem, irrídiumos gyertya kell, ennek darabja márkaszervizen kívüli beszerzésnél is 4000Ft körül van darabja. Márkaszervizben ez 20.000Ft alatt nem áll meg.
A gyári motorolaj 5000Ft/l, ebből kell kb 4,5 liter, itt másik 20-25.000Ft. Munkadíjjal már bőven átléptük az 50.000Ft-ot (talán még a 60-at is). Ehhez jönnek még a kisebb átellenőrzések, esetleg előírt folyadékcserék, szíjcserék, miegymás. Valószínű, ez egy "nagy" szervizként számon tartott km adat, emiatt magasabb, mint egy "normál" kisszerviz költsége. És megint példaként hozom az EuroCare meglétét, ami egész EU-ban érvényes, bármerre jársz és valami gond támad.
Azzal is tisztában kell lenni, hogy a TS nem egy mezei Corolla, és annak ellenére, hogy a teljesítményéhez képest nagyon-nagyon masszív és tartós konstrukció, bizonyos karbantartási dolgokban igényelhet a szerviz és a tulaj részéről több/alaposabb figyelmet, ami némi plusz költséggel jár adott esetben.
Szóval, a 80.000Ft ebben az esetben nem kevés pénz (sőt, sok), de az elvégzett márkaszervizes - feltételezhetően korrekt - munka fényében nem biztos, hogy drága művelet. Mindig meg kell nézni, mit kap az ember a pénzéért.