Én simán megvenném és vagy vennék bele 3 kilóért egy haszált motort, vagy csinàltatnék bele hosszabb távra egy új motort 5-6kilóért és még akkor is beljebb vagyok, mintha bármelyik TS-t venném meg itthon. Jópofa a kiárulósdi, de nem hiszem, hogy egy jobbos Angol TS-ből nagy igény lenne gyári alkatrészekre, max lenne egy csomó tartalék alkatrészed, ráadásul 100%-osan nem tudod, hogy a behozott kocsiban levő motor milyen állapotú. Az ára viszont hazahozatallal együtt 9 kiló körül van. Ha viszont itthon találsz motort, az könnyebben ellenőrizheő, reklamálható. Vagy ha nagyot akarsz álmodni, akkor Angol kompresszoros kocsit kel hozni, a mocit átrakni és abból már egyszerűbben lehet kiárulni a cuccokat, vagy megtartani az első, hátsó lököst, felniket, belsejét. Az kb 1.5-ből van itthon, plusz a szerelés 1 kiló, plusz, ha 6-ért elhozod a motorhibásat. Akkor 2.2-ből, an egy gyári kompresszoros TS-ed, ami,itthon senkinek nincsen. Plusz 2-3 kilót simán kiárulsz ha csak a felniket, lököst, szárnyat nézzük. Ha ugyanezt Németben veszed, akkor átszámolva behozatallal 2.8 plusz 3 kiló a regadó és honosítás.