Szóval Kompresszoros TS. Német, Svájc, UK, Belgium. Ide gyártották. Nekem utólagos kompresszoros volt a TS-em. Szerettem is, meg nem is. Sajna a plusz teljesítmény egy részét elvitte a plusz súly és a melegedés. Gyorsultam egy gyári ts ellen amikor bekerült a kit és lentről simán elmentem, de amikor má vezérlésváltás körülről indultunk, akkor olyan nagy különbség nem volt.Ha amiatt akarsz ilyen kocsit venni, hogy ahogy valaki írta is, a nagyobb kocsikat levillogd, akkor felejtsd el a dolgot. Akkor vegyél egy ilyet, ha olyan kocsit akarsz, ami csak Neked van és ne kergess álmokat, sosem lesz versenyautó, hacsak nem dobálsz ki belőle mindent és alakítod át teljesen, de gondolom nem ez a cél. Ha én ilyet szeretnék, akkor egy gyárit vennék, ami ténylegesen nem módosított. Persze aki szeret tuningolni, az úgyis hozzá fog nyúlni és ennyi. Nekem amúgy a katalizátor kiégésén kívül nem volt vele semmi bajom és a TS-sel sem, csak olajat, féltengelyeket és féktárcsát, betétet kellett cserélni. Persze a váltója szar, kompresszorral még szarabb, lassabb lesz, de ez sajna ilyen.