Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565603 alkalommal)

0 Felhasználó és 12 vendég van a témában

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9495 Dátum: 2014.11.23 10:27:38 »
A nemeteknel szinte csak es kizarolag torokok es arabok foglalkoznak hasznaltauto-kereskedelemmel, kifogni egy kompresszoros TS-t echte nemettol, nemdohanyzo noi orvos tulajdonossal nyilvan kicsit elrugaszkodott otlet. Ha van szervizkonyv es latszik, hogy volt gazdaja az autonak, meg kell venni.akar az arab kereskedotol is. Kar csak azert is, mert a nemet privat elado nem nagyon fog szoba allni kelet-europaival. Sajnos ez sajat tapasztalat, en vegul arabtol vettem egy igen jo IS-t.

Maxim

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 568
Re:TS
« Válasz #9496 Dátum: 2014.11.23 12:26:30 »
A nemeteknel szinte csak es kizarolag torokok es arabok foglalkoznak hasznaltauto-kereskedelemmel ...  a nemet privat elado nem nagyon fog szoba allni kelet-europaival ...

Nem vonom kétségbe a tapasztalatod, valóban van benne igazság, de azért így ez elég nagy általánosítás, mindkét esetben. De nyilván én vagyok valami fehér holló, mert mindkét állítás ellenkezőjével találkoztam nem egyszer. (szerencsére) Volt olyan privát eladó aki pl. keksszel és üdítővel kínált, mint kelet-európait.  :yes:

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:TS
« Válasz #9497 Dátum: 2014.11.23 15:37:09 »
Köszönöm a segítségeteket! Amit belinkeltem az pont egy magánszemélytől van, a leírása szerint olyan magunkfajta Toyota fan, aki szépen karbantartja az autóját. A némettel nem lesz gond, ha meg külföldigyűlölő, akkor úgyis mindegy.
Egyszer már sikerült egy 3000€-ós Corolla TS-el mennem, de az negatív mérce.
Az, hogy Mo-on nincs TS Kompresszor egy darab se, az meglep.
Szerintetek reális a korábban linkelt autó 82 ezres futásteljesítménye? Ill. kicsit furcsálom, hogy nemrég új kipufogórendszer és kat. került a kocsi alá, ami elég gyárinak tűnik.
Van esetleg valaki, aki Győr környéki és szívesen megmutatná a TS-ét?
'08 RX400h
'09 Prius 3

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9498 Dátum: 2014.11.23 16:38:26 »
En ecsi vagyok, az enyem csak klon:)
Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9499 Dátum: 2014.11.23 16:44:37 »
Lehet igazad van de toroktol, arabtol max gyrost veszek mast nem:)
Utalom, h elleptek nemetorszagot es meg nemtul se tanulnak meg!
Persze igazad van, meg tele van romanokkal.

Ha pl bmwt vezel garibal az itthon is ervenyes, ez azert nem mindegy.

Vannak becsuletes nemet auto kereskedok:)
Amugy fn2t is lehet mar ennyiert kapni, az meg kulonb auto vegso soron, csak van koztuk fejlesztesben 4 ev!

Konrád

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9500 Dátum: 2014.11.23 16:45:22 »
A kipuf meg szeteg a nagy hotol, meg a gyari a kompison nem rozsdamentes volt.
Konrád

gergolabs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 393
Re:TS
« Válasz #9501 Dátum: 2014.11.23 18:37:49 »
A Civic R-Type-ból sokkal kevessebb van és drágább is. Amúgy szimpatikus.

A kipufogó akkor egy gyenge pont a TS Kompresszoron, de lehet, hogy pont ezért cserélte és most vmi tartósabb került alá.
'08 RX400h
'09 Prius 3

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:TS
« Válasz #9502 Dátum: 2014.11.23 19:36:01 »
Szóval Kompresszoros TS. Német, Svájc, UK, Belgium. Ide gyártották. Nekem utólagos kompresszoros volt a TS-em. Szerettem is, meg nem is. Sajna a plusz teljesítmény egy részét elvitte a plusz súly és a melegedés. Gyorsultam egy gyári ts ellen amikor bekerült a kit és lentről simán elmentem, de amikor má vezérlésváltás körülről indultunk, akkor olyan nagy különbség nem volt.Ha amiatt akarsz ilyen kocsit venni, hogy ahogy valaki írta is, a nagyobb kocsikat levillogd, akkor felejtsd el a dolgot. Akkor vegyél egy ilyet, ha olyan kocsit akarsz, ami csak Neked van és ne kergess álmokat, sosem lesz versenyautó, hacsak nem dobálsz ki belőle mindent és alakítod át teljesen, de gondolom nem ez a cél. Ha én ilyet szeretnék, akkor egy gyárit vennék, ami ténylegesen nem módosított. Persze aki szeret tuningolni, az úgyis hozzá fog nyúlni és ennyi. Nekem amúgy a katalizátor kiégésén kívül nem volt vele semmi bajom és a TS-sel sem, csak olajat, féltengelyeket és féktárcsát, betétet kellett cserélni. Persze a váltója szar, kompresszorral még szarabb, lassabb lesz, de ez sajna ilyen.

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:TS
« Válasz #9503 Dátum: 2014.11.23 19:51:47 »
A Civic R-Type-ból sokkal kevessebb van és drágább is. Amúgy szimpatikus.

A kipufogó akkor egy gyenge pont a TS Kompresszoron, de lehet, hogy pont ezért cserélte és most vmi tartósabb került alá.

Az valóban erős túlzás, hogy a németeknél csak törökök és arabok foglalkoznak használtautókkal.
Vannak német kereskedők is, de ők nagyrészben veteránokkal és újabb, pár éves autókkal foglalkoznak.  :whistling:
Ez a tizenéves "boyracer" autó kategória bizony a keleti nepperek kenyere.  :cool2:

Ezért is tanácsolnám azt, hogy magánszemélytől vegyél TS-t, ott egyből látod, hogy hogyan bánik/bánt az autójával.  :flowers:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9504 Dátum: 2014.11.23 19:52:16 »
Nem vonom kétségbe a tapasztalatod, valóban van benne igazság, de azért így ez elég nagy általánosítás, mindkét esetben. De nyilván én vagyok valami fehér holló, mert mindkét állítás ellenkezőjével találkoztam nem egyszer. (szerencsére) Volt olyan privát eladó aki pl. keksszel és üdítővel kínált, mint kelet-európait.  :yes:
Persze, általánosítás, hiszen minden egyes eladóval nem beszéltem. Ami engem meglepett, hogy a saját nyelvükön írtam nekik, szerintem jól vágom a németet, főleg az autós szakkifejezéseket ismerem, és a legtöbben arra sem vették a fáradságot, hogy visszaírjanak. A régi, hónapok óta hirdetett autók tulajai sem (és nem azzal kezdtem, hogy mennyit enged a féléből, főnök). Aki visszaírt, az arab kereskedő volt, nála alkudtam is, a fia kijött értem a reptérre (ő már ott született és hibátlan németséggel beszélt hozzám) és teljesen korrekt volt. Az autót bénán mosták le és elég sómart felniket kaptam kopott gumikkal, de az autó olyan volt, amilyet megbeszéltünk. Szóval nem volt probléma, pedig előre utaltam pénzt. Az előítéletekről ennyit ;)

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9505 Dátum: 2014.11.23 19:55:47 »
A Civic R-Type-ból sokkal kevessebb van és drágább is. Amúgy szimpatikus.

A kipufogó akkor egy gyenge pont a TS Kompresszoron, de lehet, hogy pont ezért cserélte és most vmi tartósabb került alá.
A Type R jobban megy a kompresszoros TS-nél is és szerintem tartósabb is nála, az egész autó sokkal inkább ahhoz a teljesítményhez tervezett. Aki ilyen autót keres, ott párszázezer forinton szerintem már nem érdemes spórolni. Ráadásul a Hondát sokkal könnyebb eladni majd. A TS jó meglepetés autó nyugodt sofőröknek, akik azért szeretnek lendületesen autózni és néha "elgurítani a gyógyszert".

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
TS
« Válasz #9506 Dátum: 2014.11.23 20:29:59 »

A Type R jobban megy a kompresszoros TS-nél is és szerintem tartósabb is nála, az egész autó sokkal inkább ahhoz a teljesítményhez tervezett. Aki ilyen autót keres, ott párszázezer forinton szerintem már nem érdemes spórolni. Ráadásul a Hondát sokkal könnyebb eladni majd. A TS jó meglepetés autó nyugodt sofőröknek, akik azért szeretnek lendületesen autózni és néha "elgurítani a gyógyszert".
Kizárt, hogy egy 20 lóerővel erősebb, feltöltött morornál a TypeR jobban menjen. A gyárinál elhiszem, hogy picit gyorsabb.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Matthew90

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2743
  • Nem elfogult, de TOYOTA-Fan :)
Re:TS
« Válasz #9507 Dátum: 2014.11.23 20:42:13 »
Kizárt, hogy egy 20 lóerővel erősebb, feltöltött morornál a TypeR jobban menjen. A gyárinál elhiszem, hogy picit gyorsabb.

A CTS kompival elvileg 225 ló, a Civic Type R 201.

Nekem is nehéz elhinnem, hogy a szívó benzin, ami 24 lóval gyengébb, lenyomja a feltöltöttet.  :hmmmm:



Toyota Corolla E12 Sedan 1.4 Linea Terra (2011.09.-2013.10.)
Toyota Avensis T25 Sedan 1.8 Sol Technic (2013.10.-2017.01.)
Toyota Prius III Premium + Solar roof + Navi + Leather (2017.01.- )

362.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:TS
« Válasz #9508 Dátum: 2014.11.24 18:55:16 »
Hat...

Tömeg és váltó áttétel is számít.
http://www.zeperfs.com/en/duel175-1939.htm
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

proxyon

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 152
Re:TS
« Válasz #9509 Dátum: 2014.11.24 20:07:16 »
A Type R jobban megy a kompresszoros TS-nél is és szerintem tartósabb is nála, az egész autó sokkal inkább ahhoz a teljesítményhez tervezett. Aki ilyen autót keres, ott párszázezer forinton szerintem már nem érdemes spórolni. Ráadásul a Hondát sokkal könnyebb eladni majd. A TS jó meglepetés autó nyugodt sofőröknek, akik azért szeretnek lendületesen autózni és néha "elgurítani a gyógyszert".


Ne haragudj, de nem értek egyet veled! Nem megy jobban egy Civic Type-R, mint egy jó TS!!! Ráadásul sokkal megbízhatóbb autó, mint bármelyik Type-R!Nekem volt egy Honda Accord Type-R-em, az valóban egy nagyon kemény és jó autó. Amit tudni kell róluk,hogy nagyon érzékeny a motorjuk, 15000 KM-ént szelepeket kell állítani rajtuk!!! Csak a sima K & N szűrőt szereti, a Typhoon Kit-et már nem szabad beletenni!