Lehet, hogy én vagyok öreg, de miért kell az almát a körtével összehasonlítani.
Egy szívómotor más, mondom én aki egy olyan gyárban dolgozik ahol turbókat építenek.
A turbó a jövő, de egy szívómotornál semmi sem szól szebben.
Meg a gyorsulás 100-ig érdekes, utána úgyis a rugalmasság számít.
Kollega RS octaviája 225 pacira fel van húzva és okádja a füstöt EGR, DPF kikerült belőle, turbónyomás is megemelve, de ennek ellenére Ladával megy rallyban,
Amit mondani akarok, hogy egy szívómotornál sokkal jobban kijön a vezető tudása, mennyit fékez, hogy tartja fordulaton stb...
Személy szerint még szeretnék egy szívó type r-t vagy egy ts-t vagy egy is 250-et amiben nincsenek benne a környezetvédők kütyüjei és az autóról szól...
130 felett meg úgyis büntet a rendőr, szóval az hogy mennyire veri az meg elég ovis dolog.
A TS egy sortmotort kapott családi autó a VW megy egy sportos golf, ami inkább autópályára termett.->Autobahn tempomat azt 200-ha nincs Baustelle 10 kmenként.