Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565775 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
TS
« Válasz #9420 Dátum: 2014.10.10 14:17:10 »

A golf gti(200le) kb. ugyanugy megy mint a TS?
szerintem jobban megy. Ahhoz, hogy a TS tartani tudja vele a lépést, lift felett kell tartani a fordulatot, de még úgy is eleg munkás feladat.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9421 Dátum: 2014.10.10 17:02:33 »
Gti gyari adat 7,2 a Ts 7,6 korul. Type R Civic mindkettot veri.

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9422 Dátum: 2014.10.11 06:53:08 »
Oké,hogy állóból veri,de mondjuk egy kigyorsításnál is?

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:TS
« Válasz #9423 Dátum: 2014.10.11 16:25:29 »
ezek a dolgok inkább már a sofőrön múlanak...
TS-en nagy előny, ha van rajt short shifter...nem rég egyik fórum társunk oda adta volna az övét...de az asszony nem engedélyezte...  :censored:
sírtam is, mert a fékje is kellett volna  :D

én sokszor oda verek sokkal erősebb kocsikat is...sok múlik, hogy tudsz rajtolni és váltani...jó van, hogy egy idő után elhúz...azért van sok vas, ami jóval erősebb a TS-nél..nekem a hangja tetszik nagyon...annyira GT-től nem vagyok elájulva...nekem a német autók annyira nem tetszenek...van alkalmam elég sok autót kipróbálni..pl. ford mustang, subaru impreza wrc, mitsu EVO, camaro, porsche, stb...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9424 Dátum: 2014.10.11 20:47:35 »
Epp ez az, hogy a TS-bol roppant nehez kiautozni a gyari erteket, egy turbos verdaval, jo lapos nyomatekgorbevel joval egyszerubb, nem fog befulladni vagy lift ala esni. De nem is akkora elmeny elkuldeni a pirosig :)

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:TS
« Válasz #9425 Dátum: 2014.10.11 20:50:57 »
A golf gti(200le) kb. ugyanugy megy mint a TS?
2literes turbós vs. 1,8 szívó... nem kérdés szerintem...

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:TS
« Válasz #9426 Dátum: 2014.10.12 00:52:06 »
2literes turbós vs. 1,8 szívó... nem kérdés szerintem...

Nem biztos....ez a Scirocco se bírt vele:




Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9427 Dátum: 2014.10.12 10:53:50 »
Lehet, hogy én vagyok öreg, de miért kell az almát a körtével összehasonlítani.
Egy szívómotor más, mondom én aki egy olyan gyárban dolgozik ahol turbókat építenek.
A turbó a jövő, de egy szívómotornál semmi sem szól szebben.

Meg a gyorsulás 100-ig érdekes, utána úgyis a rugalmasság számít.
Kollega RS octaviája 225 pacira fel van húzva és okádja a füstöt EGR, DPF kikerült belőle, turbónyomás is megemelve, de ennek ellenére Ladával megy rallyban,
Amit mondani akarok, hogy egy szívómotornál sokkal jobban kijön a vezető tudása, mennyit fékez, hogy tartja fordulaton stb...

Személy szerint még szeretnék egy szívó type r-t vagy egy ts-t vagy egy is 250-et amiben nincsenek benne a környezetvédők kütyüjei és az autóról szól...

130 felett meg úgyis büntet a rendőr, szóval az hogy mennyire veri az meg elég ovis dolog.
A TS egy sortmotort kapott családi autó a VW megy egy sportos golf, ami inkább autópályára termett.->Autobahn tempomat azt 200-ha nincs Baustelle 10 kmenként.

Konrád

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:TS
« Válasz #9428 Dátum: 2014.10.12 14:02:51 »
Lehet, hogy én vagyok öreg, de miért kell az almát a körtével összehasonlítani.
Egy szívómotor más, mondom én aki egy olyan gyárban dolgozik ahol turbókat építenek.
A turbó a jövő, de egy szívómotornál semmi sem szól szebben


Ezzel azért picit vitatkoznék.... mindkét oldalnak megvannak a szépségei , szívóba egy vtec hondához semmit se tudnék hasonlítani , bár van még pár japán belpiacos motor ami iszonyat jól szól  pl: egy sr20ve nissan

De egy turbosnak is megvannak a maga szépségei  :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9429 Dátum: 2014.10.12 14:55:07 »
ezek a dolgok inkább már a sofőrön múlanak...
TS-en nagy előny, ha van rajt short shifter...nem rég egyik fórum társunk oda adta volna az övét...de az asszony nem engedélyezte...  :censored:
sírtam is, mert a fékje is kellett volna  :D

én sokszor oda verek sokkal erősebb kocsikat is...sok múlik, hogy tudsz rajtolni és váltani...jó van, hogy egy idő után elhúz...azért van sok vas, ami jóval erősebb a TS-nél..nekem a hangja tetszik nagyon...annyira GT-től nem vagyok elájulva...nekem a német autók annyira nem tetszenek...van alkalmam elég sok autót kipróbálni..pl. ford mustang, subaru impreza wrc, mitsu EVO, camaro, porsche, stb...

 :D
Tán sokba kerül az a shifter,hogy asszony megálljt parancsolt?
 :D
Tavasszal majdnem boldog tulajdonosa lettem egy TS-nek. De sajna az autó nem olyan volt mint amit a telefonban elmondtak.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:TS
« Válasz #9430 Dátum: 2014.10.12 16:39:40 »
Igen, de a budge keret mas es fenn is kell tartani a vasat:)
Ts , ctr, majd is nalam a sorrend.
Amigy a legjobb auto a cegauto. Audis szaktarsam is mondta, felevente kap egy uj a4 est befizet havi 100 at es 25-30 ezernel csereli.
No szerintem ez a legjobb megoldas;)
Konrád

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9431 Dátum: 2014.10.12 18:45:58 »
Igen, de a budge keret mas es fenn is kell tartani a vasat:)
Ts , ctr, majd is nalam a sorrend.
Amigy a legjobb auto a cegauto. Audis szaktarsam is mondta, felevente kap egy uj a4 est befizet havi 100 at es 25-30 ezernel csereli.
No szerintem ez a legjobb megoldas;)
De ehhez egy olyan cég kell ahol van lehetőség cégautóra.

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9432 Dátum: 2014.10.12 18:47:39 »
Es ahol olyan a fizetes, hogy havi 100 csak autora kidobva ne szamitson.

szélvédős

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 118
Re:TS
« Válasz #9433 Dátum: 2014.10.13 07:48:10 »
Ilyen cégnél szívesen melóznék ::)
Amúgy hétvégén néztem videókat és voltak megdöbbentő versenyek.
Mindezt nem azért írom és nem azért érdekel mert én majd versenyezni fogok mindenkivel.
Pusztán csak kíváncsiságból nézegetem őket és ha esetleg lesz ilyen autóm akkor tudjam nagyjából,hogy kivel lehet kekeckedni egy előzésnél :lol:
És nem vagyok ovis már régóta [rohog]

sbernie

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 307
Re:TS
« Válasz #9434 Dátum: 2014.10.13 22:10:09 »
Ilyen cégnél szívesen melóznék ::)
Amúgy hétvégén néztem videókat és voltak megdöbbentő versenyek.
Mindezt nem azért írom és nem azért érdekel mert én majd versenyezni fogok mindenkivel.
Pusztán csak kíváncsiságból nézegetem őket és ha esetleg lesz ilyen autóm akkor tudjam nagyjából,hogy kivel lehet kekeckedni egy előzésnél :lol:
És nem vagyok ovis már régóta [rohog]
Ilyen gyorsulásos videókat nézhetsz naphosszat és nem leszel tőle olyan szempontból okosabb, hogy melyik autó melyiknél gyorsabb. Elég aktív tag voltam egy GTi-s közösségben, ahol az autók 16,4 és 15,2 másodperc között szórtak negyed mérföldön, szinte ugyanolyan motorokkal, váltókkal, súllyal és gumikkal. És komoly tizedek múlnak a jó pilótán és a jó reakcióidőn. De a VTi Hondáknál még durvább a szórás és nagyon nem tudni, hogy egy kopott B16A vagy egy szénné tuningolt B18C6 vagy 2liter fölötti blokk van a mocitető alatt. Láttam RX-8-ast kikapni 120 lóerővel gyengébb autótól... Ha érdekel a téma, egy driftboxot kell beszerezni, logolni és sokat gyakorolni a rajtolást.