Konnyu, alacsony, porgos, jo gazreakcioju, rovid valtoattetelu autot mindig elmeny vezetni, meg akkor is, ha a 0-100-ban nem feltetlenul a legjobb. Volt Swift GTi-m (820 kg, 105le) es erzesre sokkal durvabb volt, mint a TS, pedig csak 8,6 alatt volt szazon a TS 7,5-jehez kepest. De az eloadas meggyozo volt, csak amikor a Swiftben 80-nal mar ugy ereztem, szaguldunk, a Toyotaban a "haladunk" a legjobb jelzo
A VTi is gyorsabbnak tunik, csak mert kozvetlenebb, agilisabb es jobban bejonnek az uzemi zajok. 8,2-vel pedig az is alulmaradna.
VTi-vel jol kell tudni rajtolni, nagyon sok mulik a pilotan, akar masodpercek, igy lehet Saxoval megfogni. A kuplungot 5400 folott, vtecben kell raengedni, es raerezni a tapadashatarra. En nem gyakoroltam, nem is fogom allohelybol bantani az autot, de.elegge benne voltam a Hondas gyorsulasos szubkulturaban, es aki erezte a gepet, azt 2500 kobcentiig nem fogtak meg semmivel (persze az Integran, s2000-en kivul). TS-t meg nem nagyon lattam gyorsulason.