Pedig 2,5-ért is bomba vétel lenne
Azért a kínálat legdrágább kocsija önmagában nem lehet bombavétel, inkább mondjuk azt, hogy egyben lévő, jó karban tartott, ismerős fórumtárs kocsija, ami mindenképp pozitív egy használtautó vásárlásakor..szóval jó vétel lehet.... bombavétel a Vakator által megvett példány volt, de az a vonat már elment ugye..
...még véletlenül sem azért írtam, hogy bomba ajánlat, mert a kínálat legdrágábbika, hanem, mert töbször láttam már élőben. Tudom, Neked ez nem elég, dehát nem vagyunk egyformák. Engem jobban érdekel az autó valós állapota, mint a papírra leírt bármi (akár a szervizkönyvre is igaz lehet ez). Láttam többször, hogy Tondach hogyan használja a kocsit, megfelelő összeggel a zsebemben VAKON IS megvenném az autóját. És hidd el, nem tévednék!
Vakator TS-e kb 1 az 1000-ből, gyakorlatilag lényegtelen, hiszen a kínálat annyira kevés hozzá hasonlót tartalmaz, hogy annak kifogása pusztán a szerencsének köszönhető, emiatt számomra nem mérvadó, szerencse a javából, és kész. Viszont Tondaché egy tök reális autó, árban nem kevés, ugyan, de szinte biztos.
Meg itt az enyém, az 5 ajtós igaz fekete Faceliftes 105ezerrel - de szintén sérülésmentes ( gyári fény ), stb. Októberig még garanciális is szervízkönyvvel--- de nekem se ér sokkal kevesebbet mint 2.5 ha 2 szett falufelnit adok hozzá. Habár pár százezerről beszélünk, valahogy nem akarom elhinni, hogy 2 milió körül ekkora gondot okozhat pár százezer forint... Főleg ha az ember kiszámolja, hogy vesz még 17" felniszettet gumival az alaphangon 250Eft de akkor szinte a leggagyibbat vette... Meg egy minőségi kihangosítót 40 ért, 3m biztonsági fóliát... Akkor ugyan ott van kivéve - hogy egy sérülésmentes kocsit kap, full szervíz múlttal - végigszervízelt, második tulajos, magyarprszági stv. Persze ezeket kivehetem, de akkor sem adnám 2,350M alatt. Inkább ponyva rá - a garázsban eláll hétvégi kocsinak - ha az emberek ennyire smuggerek és inkább megvesznek kéteseredetű agyontört kocsikat 2misiért - ki tudja hányadik tulajtól. De akinek gond kell a nyakába... és még van feles 5-6százezre javítgatni - cserélni gyertya, szíj, fékek, kuplung tárcsa, esetleg szinkrongyűrű...amit 80-90ezernél szoktak az elhívatott gazdák, különben egy olyan tulaj akinek lövése sincsen a kocsijáról - annak ilyen esze ágába sem jut... annak sok sikert kívánok
Mindenesetre az enyém eladó. De egy métert nem viszem sehova, mert már volt olyan ***láma aki üress pénztárcával jött elvittem 50km-re. Akit érdekel, az eljön megnézi kipróbálja, bevizsgáltatja, elviszi ha valóban egy ilyen kocsi kell neki... CSak mivel sajnos, kezd lemenni a kocsi ára, egyre több a "honda VTi-t vásárolok" szintű agyanincs baromarc a piacon: "Nem mentem még kéccászal, és mit megy a kocsi, és mennyit fogyaszt, és gyors, van benn ülés ugye" kérdésekkel....