Az általad leírtak alapján - ha jól értem - ez a "semmire nem jó" kategória. Nekem egy másik kocsira biztos nincs pénzem, úgyhogy valahogy meg kell oldanom a két egyszerre felmerülő igényemet (azzal a megjegyzéssel, hogy sem versenyezni, sem egy 1,4-esben ülni nem szeretnék). Szerintem a magamfajta ember igényei talán Tőled távol állnak, talán ezért nehéz ezzel azonosulnod. Persze az is lehet, hogy tévedek...
De persze nem szeretnék a beszélgetésetekbe beleszólni... , mert nyilván nálam nem is fog felmerülni a versenyzés igénye és az ahhoz szükséges fejlesztés.
Nem, szó sincs erről a TS Corolla egy nagyszerű autó a maga nemében és a TS Celica is, amit megnéztem. Utcára.
Utcára te vagy a király a középkategóriások és még néhány magaskategóriás között is mind gyorsulásban mind sebességben. És a Corollán ez nem látszik meg olyan kis szelid. A Celicát meg egy szupergyorsnak hiszik az átlagautósok de csak a TS Celica az a sima nem.
Mind szívómotor elnyűhetetlen de nem kell tiltásig pörgetni csak néha-néha, hogy el ne lustuljon
)
Meg lássák, hogy ez nem egy 1.6-os Golfot fog leverni hanem egy AUDIT vagy egy BMW-t is akár.
De ez mind utcára értem.
Tuning: szerintem erre túl sokat nem kell költened ez pont ki lett hegyezve erre a 192 lóra és az annyi is. Ami még hozhat egy direktszűrő de ne a gagyi és egy könnyített lendkerék, hogy hamarabb elérje a redline-t, ahol Szutijz is szereti hajtani.
A Celicára ráfér egy jófajta body kit szett mert a gyári kinézete elég szegényes és rengeteget dob rajta egy ilyen. Bár az se olcsó.
Plusz ültetés, sportrugók, sportgátlók, hogy keményebben lehessen kanyarodni vele. De itt is vigyázni kell, hisz városban is használod és rossz utakon is tehát meg kell találni a középvonalat itt.