Ismét tévedtél:-)
1 autóm van és ez az amit ezen a néven találtál.Ha rámész erre a szutijz névre akkor tavaly május óta találsz kompresszoros videókat a nevem alatt.Nem biztos hogy olyan ember vagy,akit meg fogok győzni,de akkor sztem ez nem is baj:-)Ebben pont az a lényeg,hogy ez egy utcai autó is tud lenni a kipuffhangot kivéve ha akarom.emiatt is lett kompresszor és nem turbó.Remek benne a futómű nem túl kemény és ha kell elmegyek vele nagyon sok embernek.Utcán szintén.Ha az elejétől megnézed a nevem alatti videókat akkor meg fogod látni,hogy akkortól kenem neki így amióta megvettem és igen 8250-ig forgattam minden egyes alkalommal amikor csak tehettem most a kompresszorral ugyanígy teszek csak kicsit még tovább,szóval miről is beszélünk,hogy nem kell olyan nagyon forgatnom? ;)Amikor szívó volt a gép,akkor is ugyanezt csináltam vele nagyobb gond nélkül:-)A fórumon mindenki tudja,hogy 1 autóm van utcára és ugyanez a pályára ée ebben pont ez a lényeg.
Hát ez van.
Látom átszerkeszteted egy picit finomabbra a megfogalmazást szerintem túlreagáltad amit írtam. Nem , nálam nem minden az autó most csak pl. egy közlekedési eszköz. Az se érdekel mit szólnak érte nem harapok ezért. Nekem tetszik és kész. Sokan megnéznek egy Celicát az utcán gondolván ez egy szupergyors autó pedig nem az. Laikusok nem látnak a motorba
Az RX8-al is ez volt. Néha már idegesített a sok bámészkodó de itt vidéken ez már felsőkategória. Járok néha Pesten és azt látni, hogy ott aztán páran el vannak ám szállva maguktól meg a járgányuktól. Akiket megelőztél is ilyenek lehetnek, csak néztek mi ez az autó ilyen hétköznapi kinézettel és így megy.
Jól mész ezzel a TS-el és olyanokat versz meg akik sokkal jobb autóban ülnek ez dicséretes , de mi lenne ha te ülnél abban a sokkal jobb autóban ami mondjuk pályázásra van kihegyezve
?? Nyerőbb lennél egy picivel
Én továbbra is azt mondom nem érdemes utcai és pályás hibridet csinálni mert ha valamelyik célra jobb lesz a kocsi a másik célra rosszabb lesz.
Most nem a spoilerezésről beszélek, hanem pl. versenyfék, versenyolaj, versenyülés, bukócső stb. amik kellenek egy versenyautóba de utcaiba nem.
A versenyfékkel a városban nem tudsz megállni a utcai fékkel meg a versenypályán nem tudsz megállni. Na mindegy ahogy látod de szerintem előbb-utóbb te is ráérzel erre és építesz inkább egy igazi versenygépet amibe azt teszel ami a legjobb és nem kell a műszakitól félni vagy max. P-s rendszám és vezeted az útnyilvántartást. Vegyél egy régi 1.6-os E10-es Corollát 500-ért és abba csak olajat cserélsz meg féket egyáltalán nem kell rá költeni és elszaladgálhatsz vele a városban és még megy is. A TS-ből meg igazi versenygépet faraghatsz. Versenyfék, bukócsó, ha esetleg borulsz bár ne legyen ilyen, versenykormány, versenyülések és kipakolni a felesleges dolgokat belőle. Gondolom eladni nem akarod, nem is tudnád vagy csak nagyon áron alul, mivel a videók alapján nem éppen a hölgy tulaj kategória.
A videók alapján te még sokáig versenyzel de gondolj arra, hogy hosszabb távon hogy jársz jobban.
Vagy azt is lehet, hogy eladod a kocsidról a tuning cuccokat mert látom itt a fórumon sokan lelkesednek ezért és visszaépíted a kocsit "városi" autóra és veszel egy Suprát vagy Celicát vagy RX7-et vagy 8-at és azt meg átalakítod versenycélra. Ahogy látom a videós beírásaidból is már sokat költöttél tuningra kb. annyit mint egy mezei TS ára. Ebből a pénzből már egy jófajta versenygépet össze lehet hozni, ha vannak jó szerelőid.