Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1574407 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

celicás

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 9
Re: TS
« Válasz #6315 Dátum: 2010.08.05 15:02:30 »

Ismét tévedtél:-)

1 autóm van és ez az amit ezen a néven találtál.Ha rámész erre a szutijz névre akkor tavaly május óta találsz kompresszoros videókat a nevem alatt.Nem biztos hogy olyan ember vagy,akit meg fogok győzni,de akkor sztem ez nem is baj:-)Ebben pont az a lényeg,hogy ez egy utcai autó is tud lenni a kipuffhangot kivéve ha akarom.emiatt is lett kompresszor és nem turbó.Remek benne a futómű nem túl kemény és ha kell elmegyek  vele nagyon sok embernek.Utcán szintén.Ha az elejétől megnézed a nevem alatti videókat akkor meg fogod látni,hogy akkortól kenem neki így amióta megvettem és igen 8250-ig forgattam minden egyes alkalommal amikor csak tehettem most a kompresszorral ugyanígy teszek csak kicsit még tovább,szóval miről is beszélünk,hogy nem kell olyan nagyon forgatnom? ;)Amikor szívó volt a gép,akkor is ugyanezt csináltam vele nagyobb gond nélkül:-)A fórumon mindenki tudja,hogy 1 autóm van utcára és ugyanez a pályára ée ebben pont ez a lényeg.

Hát ez van. :)
Látom átszerkeszteted egy picit finomabbra a megfogalmazást szerintem túlreagáltad amit írtam. Nem , nálam nem minden az autó most csak pl. egy közlekedési eszköz. Az se érdekel mit szólnak érte nem harapok ezért. Nekem tetszik és kész. Sokan megnéznek egy Celicát az utcán gondolván ez egy szupergyors autó pedig nem az. Laikusok nem látnak a motorba :)
Az RX8-al is ez volt. Néha már idegesített a sok bámészkodó de itt vidéken ez már felsőkategória. Járok néha Pesten és azt látni, hogy ott aztán páran el vannak ám szállva maguktól meg a járgányuktól. Akiket megelőztél is ilyenek lehetnek, csak néztek mi ez az autó ilyen hétköznapi kinézettel és így megy.
Jól mész ezzel a TS-el és olyanokat versz meg akik sokkal jobb autóban ülnek ez dicséretes  , de mi lenne ha te ülnél abban a sokkal jobb autóban ami mondjuk pályázásra van kihegyezve ????? Nyerőbb lennél egy picivel :)

Én továbbra is azt mondom nem érdemes utcai és pályás hibridet csinálni mert ha valamelyik célra jobb lesz a kocsi a másik célra rosszabb lesz.
Most nem a spoilerezésről beszélek, hanem pl. versenyfék, versenyolaj, versenyülés, bukócső stb. amik kellenek egy versenyautóba de utcaiba nem.
A versenyfékkel a városban nem tudsz megállni a utcai fékkel meg a versenypályán nem tudsz megállni. Na mindegy ahogy látod de szerintem előbb-utóbb te is ráérzel erre és építesz inkább egy igazi versenygépet amibe azt teszel ami a legjobb és nem kell a műszakitól félni vagy max. P-s rendszám és vezeted az útnyilvántartást. Vegyél egy régi 1.6-os E10-es Corollát 500-ért és abba csak olajat cserélsz meg féket egyáltalán nem kell rá költeni és elszaladgálhatsz vele a városban és még megy is. A TS-ből meg igazi versenygépet faraghatsz. Versenyfék, bukócsó, ha esetleg borulsz bár ne legyen ilyen, versenykormány, versenyülések és kipakolni a felesleges dolgokat belőle.  Gondolom eladni nem akarod, nem is tudnád vagy csak nagyon áron alul, mivel a videók alapján nem éppen a hölgy tulaj kategória. :)
A videók alapján te még sokáig versenyzel de gondolj arra, hogy hosszabb távon hogy jársz jobban.

Vagy azt is lehet, hogy eladod a kocsidról a tuning cuccokat mert látom itt a fórumon sokan lelkesednek ezért és visszaépíted a kocsit "városi" autóra és veszel egy Suprát vagy Celicát vagy RX7-et vagy 8-at és azt meg átalakítod versenycélra. Ahogy látom a videós beírásaidból is már sokat költöttél tuningra kb. annyit mint egy mezei TS ára. Ebből a pénzből már egy jófajta versenygépet össze lehet hozni, ha vannak jó szerelőid.


Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6316 Dátum: 2010.08.05 15:15:52 »
Elolvastam amit írtál, sokmindenben igazad lehet. Azt hiszem viszont, hogy az én példám, vagy az én igényeim pont azt mutatják, hogy egy mezei TS lenne a legmegfelelőbb választás. Legalábbis számomra. Ha akarom tötyögök a városban 8l-rel, de ha azt akarom, akkor menjen, méghozzá meglehetősen gyorsan. Régóta keresek valami hasonlót, ami sem versenyautó, sem egy lomha családi kocsi. Talán a "normál" TS pont ezt tudja úgy, hogy olyan nagyon nem túlzás, amit cserébe "kér" (mármint költség-többlet oldalon). Azt azért még hozzáteszem, hogy egyelőre még csak "szaglászom" a témát, nem vagyok nagy "tudor". A hallottak, olvasottak alapján viszont ez a véleményem. Az általad leírtak alapján - ha jól értem - ez a "semmire nem jó" kategória. Nekem egy másik kocsira biztos nincs pénzem, úgyhogy valahogy meg kell oldanom a két egyszerre felmerülő igényemet (azzal a megjegyzéssel, hogy sem versenyezni, sem egy 1,4-esben ülni nem szeretnék). Szerintem a magamfajta ember igényei talán Tőled távol állnak, talán ezért nehéz ezzel azonosulnod. Persze az is lehet, hogy tévedek...
De persze nem szeretnék a beszélgetésetekbe beleszólni... , mert nyilván nálam nem is fog felmerülni a versenyzés igénye és az ahhoz szükséges fejlesztés.
« Utoljára szerkesztve: 2010.08.05 15:37:38 írta kleingy »
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #6317 Dátum: 2010.08.05 15:41:02 »
Ne aggòdjatok nàlam is folyamatos agyalàs van ezen,de nem egyszerû egy ilyen fûggôsègtôl megvàlni akàr mèg akàr egy jobb miatt sem!

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6318 Dátum: 2010.08.05 15:52:50 »
Irtad, hogy lecserelted az RX8-at Celicara, mert valtani kellett. Azt nem, hogy miert. Csak feltetelezem, hogy a tobbletkoltseg/anyagiak miatt (fogyasztas, stb). Ha nem igy van, akkor miert nem tartottad meg az RX8at palyaautonak a Celicat meg hetkoznapi hasznalatra? Ha meg igy van akkor miert adsz ilyen tanacsot? Te is aterezheted, hogy egy auto fenntartasa sem olcso mulatsag nemhogy kettoe... Ha lenne Szutinak par millaja feleslegben nyilvan a leirt modon jarna el. Regebben filozott az eladason, ha visszaolvasol lathatod, de O is rajott, hogy a beleolt penz nem jonne vissza soha.  :flowers:

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #6319 Dátum: 2010.08.05 16:06:44 »
Amugy nem ertem miert szar minden ami occso. A jelenlegi "valsag" + luxusado idoben olyan autokat latok olyan alacsony aron hogy hihetetlen. En most mar 9 honapja hirdetem a TS-t es ezalatt 4 erdeklodo volt ! Pedig olcson is adom es jo is a kocsi. Valoszinuleg a 3 ajto ami sokakat megakaszt meg talan hogy 100e van benne de oszinten szolva amugy meg hibatlan pantent auto, minden gyari, nincs szethajtva, autopalyan hasznalt es ez latszik is rajta. Szoval itt a piac is tehet arrol hogy olcso egy kocsi nem kell rogton arra gondolni hogy tuti kamu. Ezt most csak arra mondom hogy igen lassan 1.4 arban lesznek a TS-ek mert dragabb fenntartani vagy valtana a tulaj. En vagyok olyan szerencses hogy megvan arra a penzem hogy tovabb lepjek egyel es ezert nem annyira fontos hogy dragan adjam el inkabb csak szeretnek megszabadulni tole hogy mar abban a kocsiban uljek amit lassan egy eve kineztem. :)
Vakatornak is mondom hogy ha valamiert megsem megy el jovoheten a kocsi (nem kap hitelt az ember, vagy ilyesmi) akkor szivesen elviszem egy korre, vagy probalja ki es meglatja milyen egy TS. Kulon orom szamomra (VTEC gyokerekkel rendelkezek) hogy pl. 15.000km alatt szinte semmi olajat nem eszik a kocsi pedig az MR2 ezalatt megeszik 1 litert siman (es nem lift-es igaz szeria hibas kicsit az 1ZZ).

RX8-at en is majdnem vettem ketszer is de van ismerosomnek es varosban 20l-t kajal. Az meg nem vicces. Ha tehetnem S2000-t vennek meg egy Accord-ot melle csaladinak de azert ilyen jol meg nem allunk :)

Szep napot, szeles utat! :)
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6320 Dátum: 2010.08.05 16:17:48 »
Amugy nem ertem miert szar minden ami occso. A jelenlegi "valsag" + luxusado idoben olyan autokat latok olyan alacsony aron hogy hihetetlen. En most mar 9 honapja hirdetem a TS-t es ezalatt 4 erdeklodo volt ! Pedig olcson is adom es jo is a kocsi. Valoszinuleg a 3 ajto ami sokakat megakaszt meg talan hogy 100e van benne de oszinten szolva amugy meg hibatlan pantent auto, minden gyari, nincs szethajtva, autopalyan hasznalt es ez latszik is rajta. Szoval itt a piac is tehet arrol hogy olcso egy kocsi nem kell rogton arra gondolni hogy tuti kamu. Ezt most csak arra mondom hogy igen lassan 1.4 arban lesznek a TS-ek mert dragabb fenntartani vagy valtana a tulaj. En vagyok olyan szerencses hogy megvan arra a penzem hogy tovabb lepjek egyel es ezert nem annyira fontos hogy dragan adjam el inkabb csak szeretnek megszabadulni tole hogy mar abban a kocsiban uljek amit lassan egy eve kineztem. :)
Vakatornak is mondom hogy ha valamiert megsem megy el jovoheten a kocsi (nem kap hitelt az ember, vagy ilyesmi) akkor szivesen elviszem egy korre, vagy probalja ki es meglatja milyen egy TS. Kulon orom szamomra (VTEC gyokerekkel rendelkezek) hogy pl. 15.000km alatt szinte semmi olajat nem eszik a kocsi pedig az MR2 ezalatt megeszik 1 litert siman (es nem lift-es igaz szeria hibas kicsit az 1ZZ).

RX8-at en is majdnem vettem ketszer is de van ismerosomnek es varosban 20l-t kajal. Az meg nem vicces. Ha tehetnem S2000-t vennek meg egy Accord-ot melle csaladinak de azert ilyen jol meg nem allunk :)

Szep napot, szeles utat! :)

Rendben, vettem az adást... Szólj, ha nem megy el és megnézem.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6321 Dátum: 2010.08.05 16:18:25 »
Amugy nem ertem miert szar minden ami occso. A jelenlegi "valsag" + luxusado idoben olyan autokat latok olyan alacsony aron hogy hihetetlen. En most mar 9 honapja hirdetem a TS-t es ezalatt 4 erdeklodo volt ! Pedig olcson is adom es jo is a kocsi. Valoszinuleg a 3 ajto ami sokakat megakaszt meg talan hogy 100e van benne de oszinten szolva amugy meg hibatlan pantent auto, minden gyari, nincs szethajtva, autopalyan hasznalt es ez latszik is rajta. Szoval itt a piac is tehet arrol hogy olcso egy kocsi nem kell rogton arra gondolni hogy tuti kamu. Ezt most csak arra mondom hogy igen lassan 1.4 arban lesznek a TS-ek mert dragabb fenntartani vagy valtana a tulaj. En vagyok olyan szerencses hogy megvan arra a penzem hogy tovabb lepjek egyel es ezert nem annyira fontos hogy dragan adjam el inkabb csak szeretnek megszabadulni tole hogy mar abban a kocsiban uljek amit lassan egy eve kineztem. :)
Vakatornak is mondom hogy ha valamiert megsem megy el jovoheten a kocsi (nem kap hitelt az ember, vagy ilyesmi) akkor szivesen elviszem egy korre, vagy probalja ki es meglatja milyen egy TS. Kulon orom szamomra (VTEC gyokerekkel rendelkezek) hogy pl. 15.000km alatt szinte semmi olajat nem eszik a kocsi pedig az MR2 ezalatt megeszik 1 litert siman (es nem lift-es igaz szeria hibas kicsit az 1ZZ).

RX8-at en is majdnem vettem ketszer is de van ismerosomnek es varosban 20l-t kajal. Az meg nem vicces. Ha tehetnem S2000-t vennek meg egy Accord-ot melle csaladinak de azert ilyen jol meg nem allunk :)

Szep napot, szeles utat! :)

Csak a jövő héten nem vagyok, utána beszélhetünk, ha meglesz még.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #6322 Dátum: 2010.08.05 16:23:30 »
Jo nyaralast, jovoheten ugyis kiderul hogy marad-e vagy viszik-e es akkor informallak :)

Udv!
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

MéRegzsák

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #6323 Dátum: 2010.08.05 16:48:15 »
segitek dönteni!
Én nem rég adtamela "szívünk csücskét"!!! fájó szívvel!!!
3 évig ütöttük mert a TS_t ütni kell!! Erre született!!:)
A 3 év alatt kopó alkatrészen kivül SEMMIt mondomSEMMIT nem költöttem rá!!!!!
A motorját a YAMAHA fejlesztette a blokkba benne is van gravirozva a YAMAHA felirat!!!

a gagyi alu pedál pedig gyári ami szerintem szép és nagyon praktikus!!!

Vezérlés váltásnál 36 lóerőt kapsz ajándékba amit hidd el érezni fogsz!!
A hasonló katergoriás autókra komolyan mondom rakj félre a fiókba alkatrészre min.500ezret!!

Szintén úgy gondolom, hogy ami  olcsó az nem minden esetben rossz.
Mind a két TS-t ismerem ami a legolcsobb
Az egyik vágva volt és tiszta gitt!!!! a másikba meg egy 143le-s motor van bele faragva, szó szerint!!!

Nincs jobb, megbizható autó a TS-nél, hidd el!!!!
A mostani toyoták már nem a régiek

Remélem kicsit segitettem a választásban

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: TS
« Válasz #6324 Dátum: 2010.08.05 18:20:17 »
Azt hiszem viszont, hogy az én példám, vagy az én igényeim pont azt mutatják, hogy egy mezei TS lenne a legmegfelelőbb választás.
Vakator! Te milyen kocsiból ülsz át közvetlen a TS-be? Mid van/volt most, vagy ha nem sajátot nyúzol (családé, céges stb) az milyen?

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6325 Dátum: 2010.08.05 18:25:37 »
Jo nyaralast, jovoheten ugyis kiderul hogy marad-e vagy viszik-e es akkor informallak :)

Udv!

Ok. köszi. Beszélünk utána.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6326 Dátum: 2010.08.05 18:35:44 »
segitek dönteni!
Én nem rég adtamela "szívünk csücskét"!!! fájó szívvel!!!
3 évig ütöttük mert a TS_t ütni kell!! Erre született!!:)
A 3 év alatt kopó alkatrészen kivül SEMMIt mondomSEMMIT nem költöttem rá!!!!!
A motorját a YAMAHA fejlesztette a blokkba benne is van gravirozva a YAMAHA felirat!!!

a gagyi alu pedál pedig gyári ami szerintem szép és nagyon praktikus!!!

Vezérlés váltásnál 36 lóerőt kapsz ajándékba amit hidd el érezni fogsz!!
A hasonló katergoriás autókra komolyan mondom rakj félre a fiókba alkatrészre min.500ezret!!

Szintén úgy gondolom, hogy ami  olcsó az nem minden esetben rossz.
Mind a két TS-t ismerem ami a legolcsobb
Az egyik vágva volt és tiszta gitt!!!! a másikba meg egy 143le-s motor van bele faragva, szó szerint!!!

Nincs jobb, megbizható autó a TS-nél, hidd el!!!!
A mostani toyoták már nem a régiek

Remélem kicsit segitettem a választásban

Talán segítettél, de csak én gondolom, hogy ellentmondás van abban, amit leírtál? Azt mondod, hogy egyáltalán nem kellett költened rá, mégis tegyek félre azért 500 e Ft-ot az esetleges javításra? Ezt nem értem teljesen világosan. Vagy úgy érted, hogy a hasonlókra ez a pénz kell talonban, kivéve a TS?
Egyelőre nekem is úgy tűnik, hogy hosszas keresés után a TS egy jó választás az igényeimre. Csakhogy kissé az látszik, hogy a megfelelőnek látszó példányok túl vannak a kereteimen. Ez egy kicsit árnyalja a helyzetet és nem egy elhanyagolható szempont a döntésnél. Pont ezért kéne valahogy megtalálni azt, amit Te is írsz... az olcsót, ami jó is!
Pontosan melyik két TS-ről beszélsz? A szürkét gondolom, abba egy Celica motor lett beépítve (ez a 2,19 M Ft-os). Felejtős.
A másik melyik? Csak nem a 2,39 M Ft-os az I. kerületben? (Mert azt én megnéztem, sőt be is vizsgáltattam. Az eleje gyakorlatilag le volt vágva.)
Amúgy én nem akarom ütni, nem erre van szükségem (csak akkor, ha "helyzet" van). Nekem pont az lenne a lényeg, hogy egy feltűnéstől mentes erős, adott esetben a másiknak meglepetést okozó autóm legyen, amivel el lehet kocsikázni amúgy "hétköznapiasan" is. Ezért tűnik jó választásnak a TS.
Igen, olvastam hogy közös Yamaha fejlesztés... A motorom Yamaha. Azt ismerem... :) Az nem gagyi (főleg ahhoz képest, hogy hangszergyárként indult... :) ). Együtt a Toyotával meg végképp nem lehet rossz.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6327 Dátum: 2010.08.05 18:38:16 »
Azt hiszem viszont, hogy az én példám, vagy az én igényeim pont azt mutatják, hogy egy mezei TS lenne a legmegfelelőbb választás.
Vakator! Te milyen kocsiból ülsz át közvetlen a TS-be? Mid van/volt most, vagy ha nem sajátot nyúzol (családé, céges stb) az milyen?

Kicsit féltem ettől a kérdéstől... :)
kb. 8 éve Alfa 155 TS 1,6 16V 122LE  + Peugeot 407 1,8.
Ami talán ebből fontos "üzenet" lehet, hogy nem 1-2 évig szeretném használni a következő autómat sem.
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Vakator

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 643
Re: TS
« Válasz #6328 Dátum: 2010.08.05 18:57:35 »
Azt hiszem viszont, hogy az én példám, vagy az én igényeim pont azt mutatják, hogy egy mezei TS lenne a legmegfelelőbb választás.
Vakator! Te milyen kocsiból ülsz át közvetlen a TS-be? Mid van/volt most, vagy ha nem sajátot nyúzol (családé, céges stb) az milyen?

Egyelőre ez egy erősen optimista jövőkép. De szóljon belőled a próféta! :)
"Nincs ez elrontva..., csak másra lesz jó."

Bundi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 376
Re: TS
« Válasz #6329 Dátum: 2010.08.05 20:02:25 »
Egesz nap. Jossz egy korre?
Hááát  ::)
Dolgozom, dee talán el tudom cserélni. Különben köszi  :yes:  Ezek szerint bejárattad?
A Toyota az autók Hondája.
(Carina e 2.0 GLI)