Hat MR2-nel mivel hatul a motor ezert tobbszorosen osszetetten szar a valto gyarilag.. hosszu is, pontatlan is, honda utan utaltam mindig. Nomarmost volt nekem egy B&M rudam. Ez rovid volt es mint egy joystick, zero uton jart csak bekattant a helyere viszont neha pontatlan volt es nehezkes. Mindenki mondta hogy a TRD megeri az arat es vettem egy amcsi sractol felaron de mikor megjott nem tudtam hogy most atvert-e mivel gyari kulissza volt. Viszont a rud tenyleg TRD formaju (eleg absztrakt alakja van) es az utak rovidebbek a valto meg fincsi fontos. Nekem hatul a bovdenek vegen is le van cserelve a gumigyuru femre szoval amugy most mar jo a feeling csak gondoltam megkerdem hogy ez tenyleg okes-e hogy a kulissza ugyanaz.
Megnyugtattal Szuti, koszi!
OFF:
S2000 valto "sajnos" annyira jo hogy annal jobb egyszeruen nincs (kezi valtoban). Ha nem ragaszkodnek az MR-hez (talan mert mar tul regota van meg hogy megvaljak tole) akkor biztos S2000-t vettem mar volna de azt meg sajnalnam barmolni a garazsban, utcai autonak meg sajnos nem praktikus (bar van csomitarto ami nekem kozmikus mert megszoktam hogy MR-be nem sok minden fer
Meg mondjuk azon az F1 szamlapon napestig elnezegetem ahogy 9200-nal villog hogy valtsak mar
Angliaban fonokom vett Ferrari-t (2 evet vart ra) aztan olyan buszke volt hogy 9000-ig lehet forgatni... oke nem egy kategoria a ketto de en beernem egy S2000-el is harmadik autonak
ON