igyekszem mindenre válaszolni ahogy én tudom...
Szuti egeszen jol leirta. Ma kiderult a szettbol kimaradt 2db fekcso hollander, amit azert adnak gyarilag, ha olyan tipusu autod van, aminek a gyari fekrendszere nem kupos, hanem konkav. Ma ezt potolta is a hazai importor es be is raktak rogton. Igy most mar 100%-os. Ujra le lett legtelenitve a cucc es amikor kitolattam a muhelybol es ovatosan forgolodtam eleg vicces volt, mert azonnal harapott es emiatt azt hittem nekitolattam a mogottem levo hobuckanak. Sohasem volt olyan fekem, ami igy harapott volna tolataskor (foleg bejaratos koraban).
Nekem a meretnoveles mellett a tomegcsokkentes volt a celom. A mostani cucc 18%-al konnyebb, mint a gyari, annak ellenere, hogy nagyobb a merete. Ennek mar most is erezheto egy eleg fura hatasa, a buckakon joval kevesbe nyekeregnek a muanyagok a radiom korul, illetve az elso felfuggesztes mintha szebben venne a doccenokat, komfortosabb is a kocsi (ezt meg nezegetem azert, mert elsore nem szamitottam arra, hogy 2-3kg rugozatlan tomeg csokkentest megerzek, de valami mas az biztos. Pedig hidegnek hideg volt tegnap is es az utak sem lettek sajna jobbak.
Barna, a fekre visszaterve, eleg sokat kell mericskelni, hogy biztos legyel benne, a TS fek felmegy a tiedre. Csatolok egy abrat, amin en kezdtem a meregeteseket. Kezd el a tieden aztan majd segitek. Ugy emlekszem az E11-es Corinak alapbol 2mm-el vekonyabb a tarcsaja (23 vs 25mm) ez gondot okozhat, hiaba azonos a osztokor.
Az egesz cucc aranak majd 15% a Ferodo verseny betet volt egyebkent.
[a csatolmányt egy admin törölte]