Nekem mondjuk hasonlónak tűnt a hangja mint mi corolla TS-é ( olyan érces, dúrvább mint egy átlagos civic type-r... )
De ez tök dúrva, hogy CTR-be lehet módosított vezérműtengelyt venni... CTS be meg alig vannak tyuning cuccok, vagyis amik meg léteznek azok horror a négyzeten áron...
Habár senki más nem csinált 1.8ból 192lovat... talán a honda még az integrába, de ha jól tudom e mi Yamaha fejlesztésű motorunknak jobb a karaktereisztikája
"Sajnos" a civi usa-ban es japanban is kultusz tyuning auto ezert kb. 50x annyi cucc van hozza mint a TS-hez. Plane hogy a K20A motort rakjak sokmindenbe (ctr, itr, stb) es eleg jol huzhato is allitolag gond nelkul huzhato 240 loig N/A nagyobb para nelkul.
Az ITR B18C5 moci (96-2000-ig) 195 loero mondjuk joval regebbi konstrukcio szerintem mint a 2ZZ. Viszont ugye ott volt a B16B (jdm civic type-r moci) ami 1.6-os es 185 loeros az volt a csucs szerintem es az a CTR az integrat is lenyomta hiaba abban 1.8 volt konnyebb volt a ctr.
Persze ez ilyen kis visszatekinto mert szerintem elbucsuzhatunk a japan sport(os) kocsiktol. A toyota elment kommersz iranyba a Honda meg megy zold/hybrid iranyba marad a nissan ahol van 370Z meg GT-R de egyik sem az a kategoria mint a civic/corolla integra/celica. Mazda is mas uton megy pedig egy mazda MPS motorral szerelt RX8-at szerintem sokan nem bannannak
Bocs sok volt az off elragadtak az emlekek