Kicsit térjünk vissza a földre.i vennétek 111ezer km-vel autót amikor kicsivel drágábban van mondjuk 75ezerért?
A kicsivel drágább az ugye 750.000.-Ft, ami közel 30% felár.
Én, ha TS akarnék venni, elsőként a Tutinet által belinkeltet nézném meg. Faceliftes, toyota márkaszervizbe hordott, törésmentes autó elvileg. Elvileg van rajta gari, de kapásból rákérném a 2év eurocare garanciát, és hajrá.
Ebben a 2-3M-3,5M Ft-os értékkategóriáknál azért 750 000Ft nagy pénz, mégha a másik 1évvel újabb is, és 36ezerrel kevesebbet is futott.
Persze a fékek, abroncsok állapota is számít stb.
Ahogy így néztem a dolgokat, az 1,4-es corinál is alig alig adják meg az emberek a SOL felárat a jóval puritánabb Terra meg alap Cori-hoz képest, a legtöbb vásárló itt Magyarországon 2-3millánál kb 50 000Ft-on Xarakodik....már elnézést, persze ez az ő bajuk, de azért a 750ezer Ft meg a másik oldal, nagy pénz az, na.
Egy 1,8-as motornak meg ne számítson már 30 000Km plusz minusz olyan nagyon nagy mértékben...