Hardtop rendben lenne,de sztem kicsi nekem az az autó.183 cm vagyok és belelóg abba a részbe ahol kinéznék:-)
Nem lesz egyszerű menet... Ha Toyotát szeretnél, akkor Supra lehetne az igazi, de az kőkemény sportautó, szerintem másodiknak tökéletes. Pályára lehetne építeni bármilyen vadállatot Celica alapokon, de az is második autónak lenne az igazi.
Ha Toyota, személyautó, hétköznapokra is alkalmas, de pályázni is lehet vele, tuningolható, az szerintem IS. A 200-ból is lehet turbóval nagyon vad dolgokat csinálni.
--------
A nyúlon túl: 350Z nekem marhára tetszik, de pont te írtad, hogy elég nehéz, tuning nélkül rosszabbat megy pályán, mint a te TS-ed. Az árát nehéz megítélni, tudásához képest szerintem nem drága, a kocsidra viszont rá kéne fizetni, nem beszélve a tuningról.
Másik japán, ami hétköznap is vállalható, és barom erős, nem nagyon van, hacsak Imprezát, Lancert nem szeretnél - pedig azokat hülyére lehet húzni. Mazdából esetleg a 6 MPS, ami anyagilag sem lenne feltétlen krach...
Germánok illetve zabigyerekeik közül a Golf V alapú gépek szerintem korrektek, egy Octavia RS vagy egy Golf GTI a gyári 200 lóról akármeddig húzható. Audi S3 sem bolondság, bár ennek az árát nem tudom. A Focus ST 5 hengeres motorja egy monstrum, tömegre is. Mondjuk az a kocsi elég prosztó, bár a futóműve és a motorja vaddisznó. A tuningpotenciálját nem ismerem.
------
Summázva: szerintem a Lexus IS, Celica, Golf GTI/Octavia RS vidéken kéne szétnézni. A hátsókerék és az iránta érzett gyengéd érzelmek miatt én biztosan IS-t vennék, és beleborítanám az összes pénzem.
PS: azok sem mondanak butaságot, akik két autóra szavaznak. Egy Corolla 1.6 a hétköznapokra, egy MR2 MkII turbó a pályára, csókolom.