Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1565822 alkalommal)

0 Felhasználó és 11 vendég van a témában

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: TS
« Válasz #4380 Dátum: 2009.09.23 12:46:09 »
egy akkumlátorral a csomitartóban meg érdekes lehet pályázni (450h).....és az árról nem is beszélve :flowers:
Sokkal jobb a súlyelosztása!
Ugye most csak ugratsz engem? :wacko:
Egy 2tonnás autóval valószínűtlen a pályázás...bár vannak kamion pályaversenyek is :D
Volt szerencsém próbálni a facelift 450h-t, az egy luxus utazóautó, csend, kényelem stb. De gondolom Szuti nem 10millát akar elverni kocsira :surrender:

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #4381 Dátum: 2009.09.23 14:05:15 »
Eletemben nem hallottam olyat akinek S2000 mocival gondja lett volna. Koraiaknal volt valami olaj para amit gariban csereltek de 2002-tol facelift-tol golyoalloak. Persze ha palyazol ajanlott olajteknot cserelni azt mondjak az okosak. S2000 jo utcai autonak de mondjuk teny hogy pici.. viszont akkor az MR2 is kicsi lesz mert ott mar nekem is betakar a szelvedo keret (178cm).

350z allitolag 100% jo utcai auto, semmilyen kellemetlensege nincs (benzinen kivul) es a motorja is utheto vaghato.

Sajnos RX8 nem johet szoba mert annak tenyleg hullik a motorja :( Pedig szep es occso (vajon miert ?).

Integra vagy CTR ? K20-bol eleg sokmindent ki lehet hozni, esetleg RSX Type-S.

Es persze NSX csak hat az hiaba jo utcara is  (tenyleg az!) meg 15-20 evesen is draga igaz allitolag szervizelni civic arban van (kiveve ha az aluminium elemek serulnek vagy a motor/valto).

Ezen kivul lehet nemetek fele nezni de az sem lesz olcso...

Nehez ugy... en 350z fele huznek a helyedben (ha nem kell ules vagy csomitarto)
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: TS
« Válasz #4382 Dátum: 2009.09.23 14:32:21 »
Gabe 254.

pzs

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4383 Dátum: 2009.09.23 14:47:45 »
Khm...  :whistling:

Nemhiszem, h jobb idot menne a kompresszoros TS-nel a ringen. Vagy tevedek? Talan picit nehezebb a mondeo...  :hmmmm:

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #4384 Dátum: 2009.09.23 14:59:07 »
Khm...  :whistling:

Nemhiszem, h jobb idot menne a kompresszoros TS-nel a ringen. Vagy tevedek? Talan picit nehezebb a mondeo...  :hmmmm:

Nekem nem kéne a TS helyett akkor sem ha tudná az idejét...  :no:

De ez az egyéni szoc problémám  :)
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TS
« Válasz #4385 Dátum: 2009.09.23 15:00:01 »
Khm...  :whistling:

Nemhiszem, h jobb idot menne a kompresszoros TS-nel a ringen. Vagy tevedek? Talan picit nehezebb a mondeo...  :hmmmm:
Ez az autó pályán szvsz egy lomha tank, bármelyik sportos hatchhez képest...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: TS
« Válasz #4386 Dátum: 2009.09.23 16:06:37 »
kisa
born to ride

Major Tom

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 200
Re: TS
« Válasz #4387 Dátum: 2009.09.23 16:09:28 »
De akkor mar inkabb FOCUS RS nem ? vagy tenyleg Mazda 3 MPS vagy Leon Cupra xyz mondjuk lehet eladnam a sok kutyut es hoznek angliabol 2 forintert egy autot ott nincs erteke a hasznalt autoknak palyan meg mindegy melyik oldalon van a kormany :)
2000 Black MR2 Roadster - tuned - ELADO

Satriani

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4388 Dátum: 2009.09.23 16:13:42 »
Hardtop rendben lenne,de sztem kicsi nekem az az autó.183 cm vagyok és belelóg abba a részbe ahol kinéznék:-)

Nem lesz egyszerű menet... Ha Toyotát szeretnél, akkor Supra lehetne az igazi, de az kőkemény sportautó, szerintem másodiknak tökéletes. Pályára lehetne építeni bármilyen vadállatot Celica alapokon, de az is második autónak lenne az igazi.

Ha Toyota, személyautó, hétköznapokra is alkalmas, de pályázni is lehet vele, tuningolható, az szerintem IS. A 200-ból is lehet turbóval nagyon vad dolgokat csinálni.

--------

A nyúlon túl: 350Z nekem marhára tetszik, de pont te írtad, hogy elég nehéz, tuning nélkül rosszabbat megy pályán, mint a te TS-ed. Az árát nehéz megítélni, tudásához képest szerintem nem drága, a kocsidra viszont rá kéne fizetni, nem beszélve a tuningról.

Másik japán, ami hétköznap is vállalható, és barom erős, nem nagyon van, hacsak Imprezát, Lancert nem szeretnél - pedig azokat hülyére lehet húzni. Mazdából esetleg a 6 MPS, ami anyagilag sem lenne feltétlen krach...

Germánok illetve zabigyerekeik közül a Golf V alapú gépek szerintem korrektek, egy Octavia RS vagy egy Golf GTI a gyári 200 lóról akármeddig húzható. Audi S3 sem bolondság, bár ennek az árát nem tudom. A Focus ST 5 hengeres motorja egy monstrum, tömegre is. Mondjuk az a kocsi elég prosztó, bár a futóműve és a motorja vaddisznó. A tuningpotenciálját nem ismerem.

------

Summázva: szerintem a Lexus IS, Celica, Golf GTI/Octavia RS vidéken kéne szétnézni. A hátsókerék és az iránta érzett gyengéd érzelmek miatt én biztosan IS-t vennék, és beleborítanám az összes pénzem. :D

PS: azok sem mondanak butaságot, akik két autóra szavaznak. Egy Corolla 1.6 a hétköznapokra, egy MR2 MkII turbó a pályára, csókolom.

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: TS
« Válasz #4389 Dátum: 2009.09.23 16:14:12 »
én is nézelődök.....  Haver kiadta, hogy majd küldi a pénzt, és autóal kell hazamennem...  2kereskedést már találtam... 6000ł a Celi is, meg mellette a GS300is.... meg van Bobby Ewing  Merci 4990ł ért...
kisa
born to ride

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TS
« Válasz #4390 Dátum: 2009.09.23 16:29:02 »
Hogy mondjak én is valamit: ha hétköznapi használhatóság & brutál menetteljesítmény ÉS (!) kiváló kanyarvétel kombó kell, akkor arra két válasz van Japánból: Impreza és Evo. Toyotából a legközelebb pedig tényleg az IS lehet a célhoz - feltöltővel ellátva, kellően módosított futóművel.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TS
« Válasz #4391 Dátum: 2009.09.23 16:29:37 »
.... meg van Bobby Ewing  Merci 4990ł ért...
Az nem lehet jó, annyiért...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #4392 Dátum: 2009.09.23 16:37:08 »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4279
  • Rájder
Re: TS
« Válasz #4393 Dátum: 2009.09.23 16:38:45 »
Szuti! IS topicba pislants be...
kisa
born to ride

tutinet

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4394 Dátum: 2009.09.23 18:00:15 »
Az accord type r tényleg jó a régi változat 212 pacival,de abba megint bele kellene tolni egy valag pénzt hogy jó legyen.Az s2000 és 350z is tetszik,de egyik sem

Honda Accord Type S ?

Amibe a múltkor ültél, emlékeim szerint marha nyomatékos és gyönyörű autó, télen nyáron használható.