Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1574792 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

kiscoro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 245
Re: TS
« Válasz #4125 Dátum: 2009.07.23 10:10:42 »
Azért ez 2006-os 28ekm van benne asszwem tutinetében 65000 lehet és ugye más felszereltség is.Döntsd már el mi legyen! :tt2:

Tűkön ülünk, hogy mond ki a "boldogító IGEN-t" :lol:
TS forever:)

Bartender

  • Klubtag
  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 318
    • TUNEXCOM
Re: TS
« Válasz #4126 Dátum: 2009.07.23 12:02:38 »











A narancsot miért fotóztad??  :1eye:
www.tunexcom.org  Tuning Experience Exchanging Community

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TS
« Válasz #4127 Dátum: 2009.07.24 08:47:41 »
ha ehhez viszonyítjuk az eladási árat, akkor nem is kell rádobni:)
http://www.hasznaltauto.hu/3118330_toyota_corolla_2006
szerintem kicsit túlárazott ez....vagy nem kicsit?
Csúnyán el van tévedve az illető. E15 is van ennyiért.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4128 Dátum: 2009.07.24 08:48:00 »
Tegnap  mókáztunk egy haverommal aki most vett egy 2.5-ös Z4-est 192 pacis és kicsit megvertem,de vezettem is és nagy élmény volt.Olyat kanyarodik gázzal az autó hogy beszarás:-)

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re: TS
« Válasz #4129 Dátum: 2009.07.24 09:16:07 »
Tegnap  mókáztunk egy haverommal aki most vett egy 2.5-ös Z4-est 192 pacis és kicsit megvertem,de vezettem is és nagy élmény volt.Olyat kanyarodik gázzal az autó hogy beszarás:-)

Holnap beülsz mellém instruktornak?  ::)
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4130 Dátum: 2009.07.24 09:33:25 »
Tegnap  mókáztunk egy haverommal aki most vett egy 2.5-ös Z4-est 192 pacis és kicsit megvertem,de vezettem is és nagy élmény volt.Olyat kanyarodik gázzal az autó hogy beszarás:-)

Holnap beülsz mellém instruktornak?  ::)

Simán:-)

leszilaci

  • Vendég
Re: TS
« Válasz #4131 Dátum: 2009.07.24 09:51:06 »
... Talán ezért?
ez igen... :D gratula
milyen körülmények között, mekkora távon jött ki ez a szép, 5.3 eredmény?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TS
« Válasz #4132 Dátum: 2009.07.24 09:54:18 »
Pályázáskor milyen keréknyomást szoktatok használni (normál, utcai gumiba)?

Szeretném majd holnap kicsit én is kipróbálni a Camryt, viszek is két kereket, amit nem kell majd sajnálnom  :) ... Azokat teszem majd előre (a hátsók csak nincsenek akkora igénybevételnek kitéve), többet nem tudtam szerezni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4133 Dátum: 2009.07.24 10:03:41 »
Pályázáskor milyen keréknyomást szoktatok használni (normál, utcai gumiba)?

Szeretném majd holnap kicsit én is kipróbálni a Camryt, viszek is két kereket, amit nem kell majd sajnálnom  :) ... Azokat teszem majd előre (a hátsók csak nincsenek akkora igénybevételnek kitéve), többet nem tudtam szerezni.

Meleg állapotban kellene olyan 2.2,2.4-nek -nek lennie.Sztem ha leengeded 2.1-re vagy 2.0-ra akkor az rendben lesz han agyon meleg van,de mivel kicsi a pálya és sok lesz a szünet így nem fog felmelegedni a gumi annyira.Lesz nálam guminyomásmérő majd megnézzük.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TS
« Válasz #4134 Dátum: 2009.07.24 10:07:30 »
Meleg állapotban kellene olyan 2.2,2.4-nek -nek lennie.Sztem ha leengeded 2.1-re vagy 2.0-ra akkor az rendben lesz han agyon meleg van,de mivel kicsi a pálya és sok lesz a szünet így nem fog felmelegedni a gumi annyira.Lesz nálam guminyomásmérő majd megnézzük.
Ilyen puha kell legyen  :ph34r: ? Én inkább keményre tippeltem volna, fel is fújtam hidegen 2.5-re a pályázásra szánt kerekeket.

Ne érts félre, nem tamáskodok, csak nem értem: miért jobb, ha puha? Amúgy 185/60x14-esek.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #4135 Dátum: 2009.07.24 10:16:53 »
Ha tul van fujva, akkor csak a gumi kozepe erintkezik az aszfalttal.

Mivel palyazaskor drasztikusan jobban melegszik a gumi, mint normal hasznalatban, alacsonyabb nyomas kell, mert a nagyobb melegedes miatt a levego jobban kitagul es jobban felfujja a kopenyt, mint az utcan.

Kiveve ha nitrogennel vagy hasonlo speci gazzal toltod (ala Forma 1 regen) ami sokkal kevesbe tagul eltero homersekleteken.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TS
« Válasz #4136 Dátum: 2009.07.24 10:49:16 »
Szóval akkor a sima, utcai, hidegen 2.2-re belőtt keréknyomásommal simán mehetek a pályára?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re: TS
« Válasz #4137 Dátum: 2009.07.24 10:54:25 »
Szóval akkor a sima, utcai, hidegen 2.2-re belőtt keréknyomásommal simán mehetek a pályára?

Az jó lesz, de természetesen ha érzed, hogy orr vagy fenéktolós lesz, akkor lehet változtatni, és eltérő nyomás előrre és hátra.
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #4138 Dátum: 2009.07.24 11:03:34 »
Megvannak a válaszok:-)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: TS
« Válasz #4139 Dátum: 2009.07.24 11:22:10 »
Szóval akkor a sima, utcai, hidegen 2.2-re belőtt keréknyomásommal simán mehetek a pályára?

Az jó lesz, de természetesen ha érzed, hogy orr vagy fenéktolós lesz, akkor lehet változtatni, és eltérő nyomás előrre és hátra.
És pontosan hogyan? A következő a szitu: elöl lesz két elég kemény (öt éves), kopott, H-s Pirelli gumi; hátul két sokkal puhább, idei, alig kopott T-s Fulda. A méret ugyanaz (185/60x14). Milyen keréknyomást érdemes alkalmaznom, ha minél jobban kímélni akarom a hátsó gumikat (tehát inkább orrtolós legyen a kocsi)? Figyelembe véve a leírt eltéréseket is? Mondjuk (hidegen mérve) elöl 2.5, hátul 2.2 ?
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )