A fekete az képek alapján hibátlan, meseszép. De ha a külsőtől elvonatkoztatok, akkor is 58k km digitklímás középkonzol 3ajtó kontra 103k km, csúnya tucatszín igénytelen belsőtér
Nos most jöttem vissza jópár órát elbeszélgettem a TS tulajjal, elég rendes srác mentem is a TS-ével és rögtön elkezdett kakaskodni egy OPEL oljakályha OPC turbós mögöttünk az M5-ösön beállt mellénk én meg 5-ben megnyomtam a TS-t és a csávó nem bírt elmenni és még utána fékeznie is kellett mert kiraktam az okost a külsőbe.....aki hülye......
Nálam megvolt a lift is mert nem kapcsoltam 6-ost.
Azt hitte 1.4-est Lát ? Nem látta , hogy pirossal van írva a
TOYOTA felirat ?
Más gy kicsit a kuplung meg a váltó mint az enyémben de frenetikus érzés volt egy ilyen TS-t vezetni. A hangja szokásos 2ZZGE mély morgó sokat sejtető hang. Nincs az az autón tuning azaz hogy dehogynem. Ilyenek, mint beépített keréknyomásjelző, BT szett beépítve, és 3 lábú seb detektor ill sünös kocsiból fényképezős lézer és radar detektor, nullázó. Mármint a sün csak annyit lát majd, hogy elment egy TS jó gyorsan de nála 0 km/h lesz írva a műszerén. Letesztelték.
Elől EBC fúrt mart tárcsák és EBC betétek vannak. Ez egy neves angol gyártó és jól is fognak a fékek.
A kocsi nagyon jól megy. Van rajta belül pár matrica de nem vész. Semmi nem koptt belül a sebváltógomb cserélve lett a női gyűrű miatt mert kikezdte.
Lift alatt is remekül húz a kocsi ezt nem kell jobban tuningolni bőven van benne erő az enyémhez képest. 1.8-as motor és gyönyörű hang.
Végig szervizelt és év végéig gari is van rá. No ez van el kéne adni a sajátomat ami nem lesz egyszerű és ráfizetéssel ezt megvenni.
Már 106 ezer van benne sajna, most volt kint a srác Németországba. a sok km. a sok külföldi autópályától van benne. A srác felesége használta a kocsit, a belseje tipp topp, max egy takarítás ráférne de ennyi.