Stock Is vs. Stock Ts.... Amikor azt hittem, hogy megtehetem, hogy autót cseréljek, mindkettőt pár órára magamévá tettem. A Ts egyenesbe 6200-as fordulat felett jobb. De itt vége van. Alulméretezett futómű, alulméretezett fékek, tolja az orrát kanyarba; elsőkerékhajtású.
Az Is, egy kifinomult műszer, minden sokkal pontosabb benne, a kormány visszajelzései, a futómű visszajelzései, az a váltó.....
(és nem a Golf4-hez hasonlítom, hanem egy másik Toyotához.... ) A farhajtással (+sperr) símán kenterbeveri a Ts-t, még városi szinten is, egyszerűen sokkal jobban ki lehet autózni a Lexit... Mindezt úgy, hogy az évtized egyik legelegánsabb középkategóriás szedánja (számomra). A 6henger duruzsolásától meg feláll a szőr a hátamon
A hátsó lábtér talán ami a Corolla mellett szól, de cserébe nincs akkora csomagtartója...
Bocsi a Corolla fikázásért, de nekem is az van, így nem érzem sértőnek, hogy leírtam a véleményem...
Ja, Corollával 80km-en 17litert etettem meg, a Lexivel 110-en 16.4-et... Egyik sem városnézés volt, illetve az, csak nem ötvennel (tudom, felelőtlen voltam)
A Lexusba végig vigyorogtam, mint egy hülyegyerek, a Corollába csak egyenes úton, 6200felett........
Éljen a TRC off topic on