Szerző Téma: TS  (Megtekintve 1574112 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

ts77

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 70
Re: TS
« Válasz #2775 Dátum: 2008.08.23 21:57:14 »
Nekem Ferodo DS2500-as betéteket javasoltak. Akkor lesz jó mikor kicsit bemelegedett.

DS2500 nincs TS-hez.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #2776 Dátum: 2008.08.24 09:38:17 »
Nekem Ferodo DS2500-as betéteket javasoltak. Akkor lesz jó mikor kicsit bemelegedett.

DS2500 nincs TS-hez.

A ds 2500 és 3000 már versenyfékek szal ha hidegen mész akkor csatt a vége úgyhogy Tutinet azt sztem ne ajánlgasd senkinek csak pályára.A 2000-resre mondják azt hogy félig utcai félig verseny és 30000 egy szett a miénkhez.Asszem 275-ös van a kompresszoroson is...

nismo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 165
Re: TS
« Válasz #2777 Dátum: 2008.08.24 10:17:38 »
Nekem Ferodo DS2500-as betéteket javasoltak. Akkor lesz jó mikor kicsit bemelegedett.

DS2500 nincs TS-hez.

A ds 2500 és 3000 már versenyfékek szal ha hidegen mész akkor csatt a vége úgyhogy Tutinet azt sztem ne ajánlgasd senkinek csak pályára.A 2000-resre mondják azt hogy félig utcai félig verseny és 30000 egy szett a miénkhez.Asszem 275-ös van a kompresszoroson is...

jók a verseny fékek csak figyelni kell hogy úgy indulj neki minden nap hogy gáz-fék-gáz-fék-gáz-fék (felváltva egyszerre ststb) az első pár méteren míg bemelegszik.... még egy régi 1.6si F astran sikerült kipróbálnom verseny Ferodo-t gyorsan fogy de iszonyatot lehett vele fékezni.... :clap:

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #2778 Dátum: 2008.08.24 11:19:03 »
Nekem is DS2500 van, es tenyleg figyelni kell ra hideg idoben. Amugy bevalt.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #2779 Dátum: 2008.08.25 10:55:45 »
Na skacok!

Ma beszéltem az egyik szerelő sráccal és azt mondta hogy lehetne változtatni azon hogy a vezérlésváltás hamarabb induljon,mivel az olajnyomás működteti a dolgot,szóval ez azt jelentheti hogy egy greddy e-manage-vel lehetne játszani hogy mondjuk már 5500-tól induljon a móka.Az az autópályás autózásnál nem lenne változás,de mondjuk nekem pályázásnáljó lenne ha hamarabb lennék fordulaton.Vélemény?

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Re: TS
« Válasz #2780 Dátum: 2008.08.25 12:17:41 »
Na skacok!

Ma beszéltem az egyik szerelő sráccal és azt mondta hogy lehetne változtatni azon hogy a vezérlésváltás hamarabb induljon,mivel az olajnyomás működteti a dolgot,szóval ez azt jelentheti hogy egy greddy e-manage-vel lehetne játszani hogy mondjuk már 5500-tól induljon a móka.Az az autópályás autózásnál nem lenne változás,de mondjuk nekem pályázásnáljó lenne ha hamarabb lennék fordulaton.Vélemény?

Nem lenne rossz "befektetés", hiszen tényleg neked a pályázásnál szerintem igen is számítana!

Máris találtam neked egy pár hirdetést itthonról.

Elektronika alatt...

http://www.jtuning.hu/

De ennél olcsóbb és ugyanaz, nem rossz az ár!

http://racing-bazar.hu/alkatresz/elektronika/greddy_e-manage_blue_piggyback_ecu_vadi_uj__.html
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.25 12:22:09 írta ToTo »
Toyota Yaris T SPORT
153



Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #2781 Dátum: 2008.08.25 15:10:56 »
Köszi ezeket néztem már,meg az eleonor.h-n is lehetett kapni,de max az ebay marad ha más nem,de előbb ki kéne próbálnom.Most egy hondás gyerek megcsinálta és állítólag jól működik.Ha az enyémhez is jó akkor lehet hogy benevezek egyre tavasszal...

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #2782 Dátum: 2008.08.25 19:58:39 »
Elhiszem,de az már versenyféknek számít!!!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #2783 Dátum: 2008.08.25 22:18:12 »
ferodo az utcai sport változat 15 körül van a szett.A ds 2000-nek 30 körüli ára van,de csak szept végére ér ide én azt akartam...

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #2784 Dátum: 2008.08.25 22:44:30 »
Szuti, en ugy tudom a VVTL-i-nel az ECU adja ki az olajnyomas valtoztatas parancsot 6400 f/p-nel (nem pedig az olajnyomas onmaga), ami megemeli a hengerfejben a tuskeket es ezaltal a szelepek mukodeset is megvaltoztatja. Biztos vagy benne, hogy helyes infot kaptal?

Animacio: Hogyan mukodik a VVTL-i, nagyon szemleletes:
http://www.cnorth.com.au/vvtli/vvtl_i.htm
« Utoljára szerkesztve: 2008.08.25 22:46:37 írta mozso »
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #2785 Dátum: 2008.08.25 22:51:35 »
Szuti, en ugy tudom a VVTL-i-nel az ECU adja ki az olajnyomas valtoztatas parancsot 6400 f/p-nel (nem pedig az olajnyomas onmaga), ami megemeli a hengerfejben a tuskeket es ezaltal a szelepek mukodeset is megvaltoztatja. Biztos vagy benne, hogy helyes infot kaptal?

Animacio: Hogyan mukodik a VVTL-i, nagyon szemleletes:
http://www.cnorth.com.au/vvtli/vvtl_i.htm


Ez tök jó,Sztem ugyanarról beszélünk.Az ecu módosítója mint pl az e-manage fokozza az olajnyomást alacsonyabb fordulaton nyitnak a szelepek nem?

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #2786 Dátum: 2008.08.26 06:28:52 »
pl a lángnál... brembo tárcsa is van vagy ott vagy a startnál...

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: TS
« Válasz #2787 Dátum: 2008.08.26 11:06:23 »
Ez tök jó,Sztem ugyanarról beszélünk.Az ecu módosítója mint pl az e-manage fokozza az olajnyomást alacsonyabb fordulaton nyitnak a szelepek nem?

Nem igy mukodik. Ha elered a megadott fordulatszamot, akkor az ECU jelet kuld az OCV-nek (oil control valve) es a surubb nyitassal megemeli az olajnyomast es emiatt jobban nyitnak a szelepek. Ha hamarabb akarod aktivalni a lift-et, akkor valahogy ra kell birni az ECU-t, hogy 6200-6400 alatt adjon parancsot az OCV-nek. Sajnos az OCV mukodese nem linearis, hanem folyamatosan valtoztatja az ECU a terheles es az olajnyomas fuggvenyeben.

kis hasznos karbantartasi cucc: http://www.billswebspace.com/2ZZVVTOCVCleaning.htm

Hogyan fejlesztettek ki a 2ZZ-GE motort: http://www.mmsport.com.au/download.php?fid=34

VVTL-i OCV szelep + mukodes: http://service.gm.com/gmspo/mode6/pdf/Toyota_Prizm_Vibe/03%20Toyota_Outputs.pdf

Lift es redline valtoztatas: http://www.9thgencorolla.com/forum/showthread.php?t=78053&highlight=lift+controller
Ez nem tudom mennyire korrekt megoldas: http://www.geocities.com/killer_siller/2zzvvlcontroller/lift.controller.html
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Supra TT

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 180
Re: TS
« Válasz #2788 Dátum: 2008.08.26 21:53:25 »
szuti
            there is lotus 2zzge.
   http://www.sandsmuseum.com/cars/elise/thecar/engine/toyota.html

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: TS
« Válasz #2789 Dátum: 2008.08.26 22:04:19 »
szuti
            there is lotus 2zzge.
   http://www.sandsmuseum.com/cars/elise/thecar/engine/toyota.html

Thanks:-))