Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: TS  (Megtekintve 754350 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
TS
« Válasz #75 Dátum: 2006.02.09 11:21:08 »
Idézetet írta: "atis1"
Idézetet írta: "saro"
Idézetet írta: "atis1"
... Fontolgatom, hogy lecserélném egy újra, de csak akkor, ha jelentõsen gyorsabb egy új TS (10-15%-kal).

Az enyém 1 éves és 23ezret ment, de szerintem semmivel sem megy jobban, mint a tiéd. A motor, váltó stb. ugyanaz, csak a dizájnon változtattak egy kicsit, spojlerekkel talán dögösebb, meg lejjebb tették 1 centivel és a futóművön hangoltak egy kicsit. Mivel kb egy év múlva lesz új Corolla, most már nem vennék addig újat a helyedben. Ha 10%-kal akarsz jobbat, akkor az a kompresszoros lenne, de az itthon nem kapható és kinn is nagyon drága, mert kis szériás.

Lebeszéltem magam az új TS vásárlásról, de már ha akarnék sem tudnék újat venni, mert láttátok, hogy a Toyota honlapjáról eltűnt a TS? (Azért nyomokban még ott van, nem sikerült mindenhonnal kivenniük :-) ) Már Yaris TS sincs. Kiváncsi vagyok milyenek lesznek az új modellek...


Mivel a Ts motorja csak Euro3-volt, így idén már nem forgalmazható az EU-ban, a Yaris meg megújult, abból még nincs TS.
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
TS
« Válasz #76 Dátum: 2006.02.09 22:51:18 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Idézetet írta: "atis1"
Idézetet írta: "saro"
Idézetet írta: "atis1"
... Fontolgatom, hogy lecserélném egy újra, de csak akkor, ha jelentõsen gyorsabb egy új TS (10-15%-kal).

Az enyém 1 éves és 23ezret ment, de szerintem semmivel sem megy jobban, mint a tiéd. A motor, váltó stb. ugyanaz, csak a dizájnon változtattak egy kicsit, spojlerekkel talán dögösebb, meg lejjebb tették 1 centivel és a futóművön hangoltak egy kicsit. Mivel kb egy év múlva lesz új Corolla, most már nem vennék addig újat a helyedben. Ha 10%-kal akarsz jobbat, akkor az a kompresszoros lenne, de az itthon nem kapható és kinn is nagyon drága, mert kis szériás.

Lebeszéltem magam az új TS vásárlásról, de már ha akarnék sem tudnék újat venni, mert láttátok, hogy a Toyota honlapjáról eltűnt a TS? (Azért nyomokban még ott van, nem sikerült mindenhonnal kivenniük :-) ) Már Yaris TS sincs. Kiváncsi vagyok milyenek lesznek az új modellek...


Mivel a Ts motorja csak Euro3-volt, így idén már nem forgalmazható az EU-ban, a Yaris meg megújult, abból még nincs TS.

Yaris TS már van (Japánban a Vitz-nél), de Genfben bemutatják az európai változatot is, állítólag 1,8-as, 180 lóval. Ez szerintem a mostani Corolla TS 1,8-as motorja lehet, és azért 180 ló csak, mert megfelel az Euro 4-nek majd. Szerintem mostantól retteghet a Clio Sport.
Tény, hogy leálltak a Corolla (és a Celica)TS gyártássalaz Euro 3 besorolás miatt, de attól még szabad ilyet venni, ettől nem lett rosszabb autó és úgy látom, a 10 éves Corollák is még kapósak...Persze, neked már van egy TS-ed, igy tényleg nem kell megvenni a  fészlifteset.

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
TS
« Válasz #77 Dátum: 2006.02.10 19:49:31 »
Az 1.5-ös Yaris TS/Verso 1NZ-FE motor sem euro4-es, többek közt azért sincs... Csak Yarisnál pont jól jött ki a modellváltás. Viszont a raktáron előforduló 1.5-ös Versokat és TSeket még decemberben forgalomba kellett helyezni (az 1.4 D4D Yarisokkal egyetemben).
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
TS
« Válasz #78 Dátum: 2006.02.21 20:31:48 »
Állítólag a benzines autók rosszabbul gyorsulnak 60-ról mint a dízelek.
Tegnap este a törökbálinti áruházsorrol hajtottam rá az M7-re. A pályára itt még két sáv vezet fel, de hamarosan egyre szűkül és a másik sáv fizikailag megmarad, de besávozva forgalom elől elzárt területbe megy át. Én itt csoszogtam a belső sávban 60-nal (ennyi a korlátozás), amikor látom ám, hogy egy fekete nagyobb autó mellém kerül és a már besávozott részen elkezdi veszettül nyomni, hogy megelőzzön. Vissza hármasba, padló, oktatás, hogy tartsuk be már a kreszt, ahol az út egysávos, ott egy autó megy. Hát nyomtuk mind a ketten. Én leszabályozás előtt egy vonással váltottam négyesbe, 8100-nál (itt már nagyon szép hangja van a TS-nek), nem is esett vissza a fordulat 6500 alá. Kb 15 métert vertem rá, mire felértünk a pályára. A pályán visszavettem (nem láttam, mennyivel mentem) 100-ra, meg is előzött a belső sávban, nézett a fiú mereven maga elé. Volvo S60 D5 volt. 163 gyári ló,"A maximális (340 Nm) nyomaték már 1750 percenkénti fordulattól igénybe vehető." Idézet a Volvo oldalról. A TS nyomatéka 180nm.
CSAK JOBBAN GYORSUL.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
TS
« Válasz #79 Dátum: 2006.02.21 20:43:02 »
Idézetet írta: "saro"
Állítólag a benzines autók rosszabbul gyorsulnak 60-ról mint a dízelek.
Tegnap este a törökbálinti áruházsorrol hajtottam rá az M7-re. A pályára itt még két sáv vezet fel, de hamarosan egyre szűkül és a másik sáv fizikailag megmarad, de besávozva forgalom elől elzárt területbe megy át. Én itt csoszogtam a belső sávban 60-nal (ennyi a korlátozás), amikor látom ám, hogy egy fekete nagyobb autó mellém kerül és a már besávozott részen elkezdi veszettül nyomni, hogy megelőzzön. Vissza hármasba, padló, oktatás, hogy tartsuk be már a kreszt, ahol az út egysávos, ott egy autó megy. Hát nyomtuk mind a ketten. Én leszabályozás előtt egy vonással váltottam négyesbe, 8100-nál (itt már nagyon szép hangja van a TS-nek), nem is esett vissza a fordulat 6500 alá. Kb 15 métert vertem rá, mire felértünk a pályára. A pályán visszavettem (nem láttam, mennyivel mentem) 100-ra, meg is előzött a belső sávban, nézett a fiú mereven maga elé. Volvo S60 D5 volt. 163 gyári ló,"A maximális (340 Nm) nyomaték már 1750 percenkénti fordulattól igénybe vehető." Idézet a Volvo oldalról. A TS nyomatéka 180nm.
CSAK JOBBAN GYORSUL.


A nyomatéknak a RUGALMASSÁGNÁL van szerepe , és nem a maximális fordulatszámig pörgetős gyorsulásnál - utóbbinál a teljesítmény számít , amiből neked lényegesen több van , ráadásul az autód jóval könnyebb is - nem csoda , hogy le tudtad nyomni  :wink: ... próbáltátok volna 60-ról úgy , hogy ő is és te is negyedikben nyomtok egy padlógázt - máshogy nézett volna ki az eredmény , ő nyomott volna le téged . Ez a megállapítás , hogy "a benzines autók rosszabbul gyorsulnak 60-ról mint a dízelek" , így nem is igaz , mert kérdés , hogy a gyorsulás visszakapcsolva és kihúzatva történik-e (ez esetben a megállapítás nem igaz) - vagy visszakapcsolás nélkül , alacsony fordulatról gyorsítva (ez esetben a megállapítás igaz)  :idea: !

Ettől függetlenül jól tetted , hogy megbüntetted  :ordog: - tele van a faxom ezekkel az arrogáns Volvós ifjúmanagerekkel , akik azt hiszik , hogy rájuk semmilyen szabály nem vonatkozik (Passat TDI-sek viselkednek még nagyon hasonlóan)  :evil:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

saro

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 443
TS
« Válasz #80 Dátum: 2006.02.22 19:39:29 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "saro"
Állítólag a benzines autók rosszabbul gyorsulnak 60-ról mint a dízelek.
Tegnap este a törökbálinti áruházsorrol hajtottam rá az M7-re. A pályára itt még két sáv vezet fel, de hamarosan egyre szűkül és a másik sáv fizikailag megmarad, de besávozva forgalom elől elzárt területbe megy át. Én itt csoszogtam a belső sávban 60-nal (ennyi a korlátozás), amikor látom ám, hogy egy fekete nagyobb autó mellém kerül és a már besávozott részen elkezdi veszettül nyomni, hogy megelőzzön. Vissza hármasba, padló, oktatás, hogy tartsuk be már a kreszt, ahol az út egysávos, ott egy autó megy. Hát nyomtuk mind a ketten. Én leszabályozás előtt egy vonással váltottam négyesbe, 8100-nál (itt már nagyon szép hangja van a TS-nek), nem is esett vissza a fordulat 6500 alá. Kb 15 métert vertem rá, mire felértünk a pályára. A pályán visszavettem (nem láttam, mennyivel mentem) 100-ra, meg is előzött a belső sávban, nézett a fiú mereven maga elé. Volvo S60 D5 volt. 163 gyári ló,"A maximális (340 Nm) nyomaték már 1750 percenkénti fordulattól igénybe vehető." Idézet a Volvo oldalról. A TS nyomatéka 180nm.
CSAK JOBBAN GYORSUL.


A nyomatéknak a RUGALMASSÁGNÁL van szerepe , és nem a maximális fordulatszámig pörgetős gyorsulásnál - utóbbinál a teljesítmény számít , amiből neked lényegesen több van , ráadásul az autód jóval könnyebb is - nem csoda , hogy le tudtad nyomni  :wink: ... próbáltátok volna 60-ról úgy , hogy ő is és te is negyedikben nyomtok egy padlógázt - máshogy nézett volna ki az eredmény , ő nyomott volna le téged . Ez a megállapítás , hogy "a benzines autók rosszabbul gyorsulnak 60-ról mint a dízelek" , így nem is igaz , mert kérdés , hogy a gyorsulás visszakapcsolva és kihúzatva történik-e (ez esetben a megállapítás nem igaz) - vagy visszakapcsolás nélkül , alacsony fordulatról gyorsítva (ez esetben a megállapítás igaz)  :idea: !

Ettől függetlenül jól tetted , hogy megbüntetted  :ordog: - tele van a faxom ezekkel az arrogáns Volvós ifjúmanagerekkel , akik azt hiszik , hogy rájuk semmilyen szabály nem vonatkozik (Passat TDI-sek viselkednek még nagyon hasonlóan)  :evil:

Palaczk megjegyzései jogosak

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1594
TS
« Válasz #81 Dátum: 2006.02.22 20:05:58 »
Idézetet írta: "saro"
Állítólag a benzines autók rosszabbul gyorsulnak 60-ról mint a dízelek.
Tegnap este a törökbálinti áruházsorrol hajtottam rá az M7-re. A pályára itt még két sáv vezet fel, de hamarosan egyre szűkül és a másik sáv fizikailag megmarad, de besávozva forgalom elől elzárt területbe megy át. Én itt csoszogtam a belső sávban 60-nal (ennyi a korlátozás), amikor látom ám, hogy egy fekete nagyobb autó mellém kerül és a már besávozott részen elkezdi veszettül nyomni, hogy megelőzzön. Vissza hármasba, padló, oktatás, hogy tartsuk be már a kreszt, ahol az út egysávos, ott egy autó megy. Hát nyomtuk mind a ketten. Én leszabályozás előtt egy vonással váltottam négyesbe, 8100-nál (itt már nagyon szép hangja van a TS-nek), nem is esett vissza a fordulat 6500 alá. Kb 15 métert vertem rá, mire felértünk a pályára. A pályán visszavettem (nem láttam, mennyivel mentem) 100-ra, meg is előzött a belső sávban, nézett a fiú mereven maga elé. Volvo S60 D5 volt. 163 gyári ló,"A maximális (340 Nm) nyomaték már 1750 percenkénti fordulattól igénybe vehető." Idézet a Volvo oldalról. A TS nyomatéka 180nm.
CSAK JOBBAN GYORSUL.


Ismerem ezt a szakaszt!  :kacsint: Velem még sajnos nem próbálkozott ott senki...   :szomoru:
Toyota Yaris T SPORT
153



Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
  • Autó: MR-S (2000); Yaris TS (2001)
TS
« Válasz #82 Dátum: 2006.02.22 23:20:34 »
A Passat TDI az én kedvencen is  :turelmetlen:
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
TS
« Válasz #83 Dátum: 2006.02.22 23:36:21 »
Idézetet írta: "Lymphater"
A Passat TDI az én kedvencen is  :turelmetlen:


Igen , nem sok autótípus van az útjainkon , amelyet a sofőrjei ilyen konzekvensen köcsög módon hajtanának  :crazy:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
TS
« Válasz #84 Dátum: 2006.02.22 23:52:29 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Lymphater"
A Passat TDI az én kedvencen is  :turelmetlen:


Igen , nem sok autótípus van az útjainkon , amelyet a sofőrjei ilyen konzekvensen köcsög módon hajtanának  :crazy:


Még a mondeos versenyzőket sorolnám ide!
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Satriani

  • Vendég
TS
« Válasz #85 Dátum: 2006.02.23 08:56:45 »
Idézetet írta: "Tamás69"
Még a mondeos versenyzőket sorolnám ide!

Seat Leon/Toledo ("vérünkben a versengés", há-há), 5-ös BMW, és a leharcolt, Jürgen által levetett, EU-s rendszámos Audik szintén vonzzák a fajankókat. De az 1,6-os Golf IV-esek is elég agresszívvá teszik az embert. Az a vicc, hogy utóbbiakat még az én Corollámmal sem nehéz kicsit megtréfálni.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
TS
« Válasz #86 Dátum: 2006.02.23 11:46:38 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Tamás69"
Még a mondeos versenyzőket sorolnám ide!

Seat Leon/Toledo ("vérünkben a versengés", há-há), 5-ös BMW, és a leharcolt, Jürgen által levetett, EU-s rendszámos Audik szintén vonzzák a fajankókat. De az 1,6-os Golf IV-esek is elég agresszívvá teszik az embert. Az a vicc, hogy utóbbiakat még az én Corollámmal sem nehéz kicsit megtréfálni.


Villogós 3-as BMW-t toltam már egy párszor az autópályán.

-elöl kamion előz kamiont, mögötte 10-15m-re lemaradva gurulok (kavicsokat kerülendő) erre landol mögötem 1m-el és elkezd villogni, dudálni :(
-szépen kihúzódtam két kamion közé, beálltam a seggébe, refi, duda, ahog yő is tette, és toltam vagy 15km-t mire megunta, és kiállt egy pihenőbe.  :nagymosoly:
-és ezt eljátszottuk vagy 3 alkalommal különféle 316-318 BMW-kel - érdekes mód a nagyobbakban valahogy egy fokkal normálisabbak ülnek.

- De a legjobbak a Rönyo Thaliás -meg mostanában a Loganos ifjú titánok.  - kamion előz, rárepül, villog és dudál - persze a kamionos azt sem láthatja, hogy mögötte van, mert szépen a sáv közepén van, és refiz a kamion hátuljára   :crazy: :rohog:
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
TS
« Válasz #87 Dátum: 2006.02.23 12:07:05 »
Idézetet írta: "Satriani"
Idézetet írta: "Tamás69"
Még a mondeos versenyzőket sorolnám ide!

Seat Leon/Toledo ("vérünkben a versengés", há-há), 5-ös BMW, és a leharcolt, Jürgen által levetett, EU-s rendszámos Audik szintén vonzzák a fajankókat. De az 1,6-os Golf IV-esek is elég agresszívvá teszik az embert. Az a vicc, hogy utóbbiakat még az én Corollámmal sem nehéz kicsit megtréfálni.


Igenigen , ezek is . De a következetes sunkók számomra tényleg a Passat TDI-sek  :x ... és nemtom ki hogy van vele , de részükről engem ez jobban zavar , mint pl. egy Leon részéről - utóbbinak tényleg nem áll rosszul a sietős stílus , pl. egy Alfára is kevésbé haragszom , ha nyomul ;) ... de a Passat ? Ez a fullfullfullpolgári családi dízelbatár , ami a hazájában a józan járgány szinonimája ? Hogy ez nálunk miért van kikiáltva útsöprögető elfogóvadásznak , az nem fér a fejembe  :turelmetlen:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
TS
« Válasz #88 Dátum: 2006.02.23 12:12:39 »
Idézetet írta: "Satriani"
De az 1,6-os Golf IV-esek is elég agresszívvá teszik az embert. Az a vicc, hogy utóbbiakat még az én Corollámmal sem nehéz kicsit megtréfálni.


Anno mikor még megvolt , a 440-es Volvoval szerettem xopatni az új 1.6-os kompakt frakciót  :nagymosoly: ... valóban elsősorban Golfok , Astrák és Megane-ok szorultak rá leginkább a lelkifröccsre  :ordog: ... abból a viszonylag kicsi , szögletes , jól láthatóan nem mai gyerek Volvoból senki laikus nem nézte ki , amit tudott . Pedig tudott ám ! 10 mp alatt százon volt ha kellett , óra szerint megfutotta a 200-at , és főleg : nagyon jól húzott magas fokozatban (1.7-es motor , 102 LE , 146 Nm , 1010 kg  :wink: ) - aminek köszönhetően emelkedőkön prímán le lehetett vele alázni a fönt említett járgányokat  :vag2: ... aztán csak néztek , mint a gázálarc  :kacag:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
TS
« Válasz #89 Dátum: 2006.02.23 12:40:09 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "Satriani"
De az 1,6-os Golf IV-esek is elég agresszívvá teszik az embert. Az a vicc, hogy utóbbiakat még az én Corollámmal sem nehéz kicsit megtréfálni.


Anno mikor még megvolt , a 440-es Volvoval szerettem xopatni az új 1.6-os kompakt frakciót  :nagymosoly: ... valóban elsősorban Golfok , Astrák és Megane-ok szorultak rá leginkább a lelkifröccsre  :ordog: ... abból a viszonylag kicsi , szögletes , jól láthatóan nem mai gyerek Volvoból senki laikus nem nézte ki , amit tudott . Pedig tudott ám ! 10 mp alatt százon volt ha kellett , óra szerint megfutotta a 200-at , és főleg : nagyon jól húzott magas fokozatban (1.7-es motor , 102 LE , 146 Nm , 1010 kg  :wink: ) - aminek köszönhetően emelkedőkön prímán le lehetett vele alázni a fönt említett járgányokat  :vag2: ... aztán csak néztek , mint a gázálarc  :kacag:


Én az öreg kissé ütött-kopott 626 mazdával tettem ugyanezt -2000-es 105 lovas motor, de 1200-as fordulattól húzott -valami 195-vagy 210Nm -ezt sose sikerült kideríteni :)
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!